Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressief door cannabis of door leven?

Depressief door cannabis of door leven?

520 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
die olie bevatte meer dan 20% THC.
Klik om te vergroten...

Nogmaals, en ik wil geen zeur zijn, verdun het met olijfolie en stop het in een druppelflesje. Het voordeel is ook dat het makkelijker is om mee om te gaan omdat het veel vloeibaarder wordt. Je kunt het in koelkast erg lange tijd bewaren, naar mijn mening is het een perfect volksmedicijn.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oehoeboeroe zei:
In dit filmpje kun je zien hoe je wietolie maakt.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je die beter weg haalt ivm, de forum regels , maar ik kan verkeerd zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
THC /CBD olie of wietolie heeft inderdaad wel effect op artrithis en reuma aandoeningen. Maar om te zeggen dat je er totaal niets van voelt moet ik ontkrachten. Ik heb meermaals verschillende oliën besteld en deze met thc werd ik toch wel high/stoned van. In mindere mate dan roken maar het high relaxerend effect was zeker aanwezig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er toch een x. Apestoned van geweest.
Dat Wil ik niet meer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Ik ben er toch een x. Apestoned van geweest.
Dat Wil ik niet meer.
Klik om te vergroten...

Ja van een olie met +20% thc word je idd wel goed high/stoned. Als de thc en cbd waarden gelijkmatig verdeeld en niet te hoog liggen valt dat best mee.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oehoeboeroe zei:
@Legio Patria Nostra en @*.exe2.0. Ik zou liever hebben dat jullie geen bonje maken over mijn persoontje en over de dingen die ik hier gezegd heb of gedaan. Jullie beiden staan mij al lange tijd bij in mijn strijd tegen wietverslaving. Ik ben jullie beiden dan ook veel dank verschuldigd.

Bij mij komt de gedachte op dat @*.exe2.0 mij probeert helpen door me te 'porren' op plekjes waar iemand liever niet wil worden gepord. (Gevoelige plekjes) Maar ik ben geen heelmeester. Misschien zit ik fout hoor. @Legio Patria Nostra is een ouderwetse ijzervreter, (mag ik paratroeper of commando zeggen?) waarvoor ik heel veel respect heb en die het op dit ogenblik niet zo makkelijk heeft. Heel veel sterkte de komende tijd!

Ik heb meer dan genoeg schade aangericht en ben er dan ook niet blij mee dat jullie twee nog voort ruziën. Uiteindelijk moeten jullie dat zelf weten natuurlijk maar nogmaals, jullie staan mij geweldig bij, proberen mij vooruit te helpen en van de wiet af te blijven. Zullen we het daarbij houden?
Klik om te vergroten...

Hallo @Oehoeboeroe

Lang niet gesproken.

Er vielen me wat dingen op in je gedrag en posts. Dat irriteerde ik me behoorlijk. Daarbij kwam je hele negatieve actie tegen @Syl. Dat bij elkaar was de voedingsbodem van mijn reacties op jou.

Ik ben wat drammerig en ook wel wat agressief geweest. Sorry daarvoor.

Ik ben van mening dat je hulp nodig hebt. Je staat van zijn verklaart misschien wel je gedrag maar vergoelijkt niets. Je bent volwassen en verantwoordelijk voor je eigen daden. En ik heb zeker niks tegen @Legio Patria Nostra (hoi!) maar die moest zich er niet mee bemoeien maar dat zal wel uit bescherming geweest zijn, begreep ik in ieder geval. Waar op zich niks mis mee is. En uiteraard zijn eigen keuze. Maar ja, daar mag ik dan ook weer op reageren...

It's all good aan het eind van de dag maar ik ben er wel klaar mee. Je hebt serieuze problemen maar houdt je soms van de domme of zoekt aandacht. Dat is mijn mening. Hoewel het internet ertussen zit en niemand van ons dus mimiek, stem, lichaamshouding etc. meekrijgt wat vast e.e.a. vertroebelt. Daar ben ik me ook van bewust. Al met al wens ik je het beste.

Peace
@*.exe2.0
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
Daarbij kwam je hele negatieve actie tegen @Syl. Dat bij elkaar was de voedingsbodem van mijn reacties op jou.

En ik heb zeker niks tegen @Legio Patria Nostra (hoi!) maar die moest zich er niet mee bemoeien
Klik om te vergroten...

Eh....!

*.exe2.0 zei:
Je hebt serieuze problemen maar houdt je soms van de domme of zoekt aandacht.
Klik om te vergroten...

Ik begin steeds meer te denken dat je helemaal geen 'heelmeester' bent.

Wat kan ik er nog over zeggen? Dat was inderdaad een hele negatieve reactie naar @Syl toe waar ik nog een hele tijd last van zal ondervinden. Trouwens heb ik vanmiddag met een knoop in mijn maag lopen ijsberen vanwege haar postje. Schrok me werkelijk rot.

Ook ik wens jou het beste.
Tabee
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oehoeboeroe zei:
Eh....!
Klik om te vergroten...

Als in?

Oehoeboeroe zei:
Ik begin steeds meer te denken dat je helemaal geen 'heelmeester' bent.
Klik om te vergroten...

Tja, dat kan. Ik heb alleen gezegd dat ik geen zachte heelmeester ben.

Oehoeboeroe zei:
Trouwens heb ik vanmiddag met een knoop in mijn maag lopen ijsberen vanwege haar postje. Schrok me werkelijk rot.
Klik om te vergroten...

Welke? Ze heeft al dagen niks gepost. Haar laatste heb je toch allang gelezen? Of mis ik iets?
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#9
*.exe2.0 zei:
Als in?
Klik om te vergroten...

Als in het feit dat je dus wel reageert op wat er tussen @Syl en mijzelf is gebeurt maar @Legio Patria Nostra mag zich nergens mee bemoeien?


*.exe2.0 zei:
Welke? Ze heeft al dagen niks gepost.
Klik om te vergroten...

Ben ik nou gek? Er heeft zelfs nog iemand gereageerd op haar postjes van de afgelopen dagen. Tering man. Wat ben je aan het gebruiken?
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ging uit van jouw gedrag wat me irriteerde en nam voor mezelf ook mee wat je tegen @Syl geflikt hebt
dat opgeteld vond dat ik moest reageren op jou
ik heb neregms direct gereageerd op jouw actie tegen syl
plus jouw actie was iets heftiger dan legio zn actie naar mij toch
wereld van verschil
en zoals ik al zei, tuurlijk mag hij jou verdedigen en ik mag zeggen bemoei je er niet mee

ow je bedoelt in haar toopic denk ik, ik snap niet wat dat met jouw knoop te maken heeft
dat heeft er voor mij iig niets mee te maken
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@*.exe2.0

Je gaat maar door hè? Je weet van geen ophouden. Je doet me denken aan "het rode wagonnetje". Tsjoek Tsjoek!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je stelt me in je voorlaatste post allemaal vragen. En doet agressief tegen mij.

Ga ik ze netjes beantwoorden en dan word je nog bozer.

Ik probeer vredevol afscheid te nemen. Daarbij erken ik mijn fout.
Maar geef ik ook mijn mening.

En daarbij, met je knoop in je maag....
Jij ondervindt last van je houding naar @Syl?
Gast, wat denk je van haarzelf?
Met haar geschiedenis.
Zo iemand verbaal mishandelen.
Nadat wat ze allemaal voor je heeft gedaan.
Ik heb daar niet eens woorden voor.
Heb je enig idee wat je teweegbrengt met zulk gedrag?

Zoek hulp man.

Weet je wat je van me kan krijgen?
0% energie meer 👋🏻
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@*.exe2.0

*.exe2.0 zei:
Ga ik ze netjes beantwoorden en dan word je nog bozer.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt maar ik ben helemaal niet boos.
Ik vindt dit eerder vermakelijk. Het is wat je nota bene zelf aangeeft:
"Hoewel het internet ertussen zit en niemand van ons dus mimiek, stem, lichaamshouding etc. meekrijgt wat vast e.e.a. vertroebelt."

*.exe2.0 zei:
Zo iemand verbaal mishandelen.
Klik om te vergroten...
Jij hebt er helemaal geen idee van wat er is gezegd.
Ik besef me heel goed wat ik heb gedaan.
Ze is veel sterker dan je denkt en kan goed voor zichzelf opkomen, je hoeft dus niet de "white knight" uit te gaan lopen hangen.

*.exe2.0 zei:
Weet je wat je van me kan krijgen?
0% energie meer 👋🏻
Klik om te vergroten...
Als je wilt gaan ga dan ook en probeer niet je gelijk te blijven halen, dat is irritant.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
#doe eens lief #
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet het nog niet. Ik heb familie maar al jarenlang niet meer gesproken en we staan nou niet echt op goede voet met elkaar. Te veel voorgevallen, niet alleen woordelijk maar ook fysiek. En dat vond ik niet zo leuk. Morgen neem ik meteen contact op met het wijkteam, die staan me al langer bij, kijken wat die zeggen.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een optie zou nog een hospitakamer zijn bij familie/vrienden als ze daarvoor open staan tenminste. Dat moet dan een kamer/ruimte zijn met een eigen afsluitbare deur. Hiervoor kun je huurtoeslag krijgen. Weet niet meer de nadelen voor ze m.b.t. belastingen/toeslagen. Hangt van hun situatie af.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben juist compleet tegenovergesteld opgevoed, alles wat je zegt kan iemand raken tot diep in zijn hart. Na alle reacties nog een door te lezen snap ik beide kanten van het verhaal wel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd.
Maar ik neem dit niet meer. Nee.
Géén THC meer.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gezien de 300 reacties heb ik geen idee of dit al gezegd is hoor... Maar zou vrijwilligers werk niet iets voor je zijn? Daar krijg je regelmaat van, je bent onder de mensen en staat goed op je cv. Excuus als ik nr 310 ben met deze suggestie, maar 300 reacties lezen zit er even niet in voor me qua tijd.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ondanks alles wens ik je (juist) een goedemorgen.

Keep us posted vandaag graag n.a.v. je gesprek bij het wijkteam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."