#1
Nee joh, gewoon meteen met gestrekt been erin gaan!Ging net hetzelfde posten, maar dan bedacht ik dat ik een nieuwe gebruiker ben en wat voorzichtig moet starten 😂🤣
Nee joh, gewoon meteen met gestrekt been erin gaan!Ging net hetzelfde posten, maar dan bedacht ik dat ik een nieuwe gebruiker ben en wat voorzichtig moet starten 😂🤣
Jammer genoeg was het wel de real deal. Het was in de begin tijd dat het hier in brabant populair werd. Maar ik heb hier denk ik wel een verklaring voor van 4fmp en al die andere muk voelde ik ook niks. Ik heb zelf 3 jaar aan een stuk elk weekend een feestje x gebruikt soms een stopje van 2 weken 'weer ff bij komen' of alleen maar kut feestjes. En uiteraard doet x ook niet meer zijn werking op mij en dat was voordat ik 4f of mephedrone had gebruikt.Had je wel echte 4-mmc. Het meeste wat rond gaat is 3-mmc of een andere analoog van 4-mmc.
Heb nog nooit iets gelezen over dat iemand 4-mmc saai vond.
Ik snap dat ik zo over kwam maar ik dacht wel dat ik het er bij moest zetten omdat dat misschien al een boel verklaart snap je?Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.
jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.
Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.Om op je vraag te beantwoorden...
Je bent pas 16, en bekijk die lijst met drugs eens...wat denk je zelf?
Jongeren gebruiken nou eenmaal drugs je omgeving de schuld geven vind ik dan zeker zwak je douwt het er nog altijd zelf in. Ik ben zelf ook relatief jong begonnen met drugs (te jong) en het enige wat ik jou mee kan geven is denk na wat je doet. Achteraf zou je hier spijt van krijgen als ik het terug kon draaie had ik voor het eerst gebruikt op zijn minst op 18+ op een feestje en niet in een thuis setting. Je leer praktijken op school leiden onbewust ook onder.Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?
Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄
Zwijgt 🤣🤣Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.
Dan zou je in theorie eerder van dealers wegblijven. Op darkweb is er iig nog enige controle door het review systeem. Bij dealers niet.Zwijgt 🤣🤣
Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.
Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
200eu in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.Pep kost een fractie van 4mmc, kromme vergelijking.... Van mezelf ging er maandelijks 200eu door, doe dat maal 18maand en dan besef je....dat zoiets financieel nie slim is. Daarbovenop nog eens een aantal extra tandartsbezoeken helaas.
Tja, verslaafd WERD je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
Ik betaalde er toen [Modknip]prijs verwijderd[/modknip] in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."