Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik verslaafd?

Ben ik verslaafd?

84 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat ik zo over kwam maar ik dacht wel dat ik het er bij moest zetten omdat dat misschien al een boel verklaart snap je?
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Om op je vraag te beantwoorden...
Je bent pas 16, en bekijk die lijst met drugs eens...wat denk je zelf?
Klik om te vergroten...
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Timovz_ zei:
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
Klik om te vergroten...
Jongeren gebruiken nou eenmaal drugs je omgeving de schuld geven vind ik dan zeker zwak je douwt het er nog altijd zelf in. Ik ben zelf ook relatief jong begonnen met drugs (te jong) en het enige wat ik jou mee kan geven is denk na wat je doet. Achteraf zou je hier spijt van krijgen als ik het terug kon draaie had ik voor het eerst gebruikt op zijn minst op 18+ op een feestje en niet in een thuis setting. Je leer praktijken op school leiden onbewust ook onder.

Ik zou Als ik jou was gewoon afleiding zoeken opgebied van sport/voeding en eerst je school maar is fikse. Je bent nog jong en ik neem aan dat je je graag bevind onder de mens anders zou je wel in je kamer aan het zitten gamen/fappen zijn met een druikbril. En wie wilt er nou niet met een goed lichaam bijlopen ? Misschien trekt het gehele fitnes aspect je wel compleet van de drugs af omdat je simpelweg zonde vind dat je al je gains wegsnuift en je iedere week maar voor niks trained. Je moet zelf weten maar de schuld op een ander leggen school/omgeving etc is al een stap riching ontkennend gedrag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Klik om te vergroten...

Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?

Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Klik om te vergroten...

Hier durven ze voor 3mmc tot 8x de prijs gaan...🙃🙃🙃

Blij da ik die trein niet opgestapt ben 🤣😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?

Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄
Klik om te vergroten...
Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.
Klik om te vergroten...
Zwijgt 🤣🤣

Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Zwijgt 🤣🤣

Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
Klik om te vergroten...
Dan zou je in theorie eerder van dealers wegblijven. Op darkweb is er iig nog enige controle door het review systeem. Bij dealers niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.

Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.

Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.
Klik om te vergroten...
Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Tja, verslaafd werd je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
Klik om te vergroten...
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.

Ik ben in mijn hevige periode daarom nooit de shit ingegaan kwa geld, gelukkig maar. Ik zou mezelf ook never de schulden in kunnen werken, hoe verslaafd ook. Dus ben wel blij dat ik altijd die ‘rem’ nog gehad heb.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Pep kost een fractie van 4mmc, kromme vergelijking.... Van mezelf ging er maandelijks 200eu door, doe dat maal 18maand en dan besef je....dat zoiets financieel nie slim is. Daarbovenop nog eens een aantal extra tandartsbezoeken helaas.
Klik om te vergroten...
200eu in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Tja, verslaafd WERD je nu ook. 2k per jaar aan een drug is toch wel aardig verslaafd te noemen. In ieder geval mentaal. Nu betaalde je er alleen een stuk meer voor.
Klik om te vergroten...

Het belangrijkste woord heb ik in het vet gezet.
En je ga altijd een stuk meer betalen voor RC's als Belg, omdat wij ze simpelweg niet legaal konden bestellen zoals NL' ers...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfff. Als ik al het geld wat in drugs zit gewoon had opgespaard had ik echt een dikke spaarrekening.

Dood zonde eigenlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Ik betaalde er toen [Modknip]prijs verwijderd[/modknip] in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Blauweaap prijzen noemen mag hier niet. Zou het even weg editen anders volgt er een sanctie vrees ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Het belangrijkste woord heb ik in het vet gezet.
En je ga altijd een stuk meer betalen voor RC's als Belg, omdat wij ze simpelweg niet legaal konden bestellen zoals NL' ers...
Klik om te vergroten...
Hoezo niet? Het darkweb is voor iedereen toegankelijk en verschepen ook naar België.
Spyro zei:
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.

Ik ben in mijn hevige periode daarom nooit de shit ingegaan kwa geld, gelukkig maar. Ik zou mezelf ook never de schulden in kunnen werken, hoe verslaafd ook. Dus ben wel blij dat ik altijd die ‘rem’ nog gehad heb.
Klik om te vergroten...
Of je kwam eerder tot bezinning. En had je jezelf een hoop geld bespaart.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣
Klik om te vergroten...
:upsidedown:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
@Blauweaap prijzen noemen mag hier niet. Zou het even weg editen anders volgt er een sanctie vrees ik.
Klik om te vergroten...
Danku

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."