Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik verslaafd?

Ben ik verslaafd?

84 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Klik om te vergroten...
Dunno maar mijn langste was 2 jaar geen serotonine slurpers toen weer een poging gewaagd en het zat er weer niet in. Dus maar geaccepteerd. Ik verwacht ook niet dat ik over jaren nog een pilleke ga gebruiken. Je word ook ouder en het normale leven gaat ook door. Ik vond 2 jaar lang genoeg om er een punt achter te zetten eerlijk gezegt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier op een soortgelijke manier gelopen...
Elk weekend 4mmc hakt er ook in, maar het verandert ook veel eigenschappen van veel mensen ( bewust/onbewust ) en van de vriendengroep toen, schiet niks meer over.
En het gebrek aan die mensen, en het gebrek aan het plezier van 4mmc ooit....heel snel kunnen stoppen ....

Waar er in Maarr nog 20g doorging met 2 personen, was dit in april-mei en juni 0gr ....

Paar keer getest met speed ( max 5g over 3maanden ) maar niet mijn ding. 😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Klik om te vergroten...
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.
Klik om te vergroten...
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Concentratiestoornissen, mood swings, motivatieproblemen, depressie, achterdochtig, vaak negatief als eerste emotie.
Klik om te vergroten...
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.
Klik om te vergroten...
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...
Klik om te vergroten...
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.
Klik om te vergroten...
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.
Klik om te vergroten...
Ja speedkater kan heftig zijn. Vooral de dag erna. Maarja, dat is voor mij ook alweer een half jaar geleden dus hopelijk valt het mee. Heb ook nog niks gepland en dat blijft wss wel even zo.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Ja speedkater kan heftig zijn. Vooral de dag erna. Maarja, dat is voor mij ook alweer een half jaar geleden dus hopelijk valt het mee. Heb ook nog niks gepland en dat blijft wss wel even zo.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik voorlopig ook geen drugs waar zo’n kater aan vast hangt. Vindt het het ook niet waard de laatste tijd. Ik wacht wel tot er een feestje ergens is, hopelijk is het dan wat meer genieten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zijn mijn receptoren niet verpest 😎
Heb een mindere high van 4mmc, maar het is niet alsof ik een dip heb, neerslachtig, moe, uitgeblust ben.

Kan dus ook gewoon aan mindere kwaliteit gelegen hebben...😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Kan dus ook gewoon aan mindere kwaliteit gelegen hebben...😄
Klik om te vergroten...
Als je het niet laat testen weet je niet wat je in huis hebt en in je nosso stopt..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
In België hebben we die "luxe" niet.
Er was vroeger een centrum in Brussel, maar nooit respons gehad toen ik contact zocht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
In België hebben we die "luxe" niet.
Er was vroeger een centrum in Brussel, maar nooit respons gehad toen ik contact zocht.
Klik om te vergroten...
Gevaarlijke zaak. Triest dat het nog steeds verboden is in België. Alsof dat mensen tegenhoudt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Triest? Ja , misschien wel.
Maar het is ook een utopie om te denken dat alle mensen ( zelfs degene die het kunnen laten testen ) daadwerkelijk elke keer hun spul laten testen.

In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen....Dus die moment ga je niet twijfelen of het wat anders is, beetje naïef tuurlijk.

Kwam er geen RC ban aan in NL btw?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Qua speed en pillen begrijp ik dat wel. Maar bij RC's niet. Je hebt geen idee wat ze er door mengen tegenwoordig. Zijn vrijwel allemaal lui met een winstoogmerk. En men gaat laag voor geld tegenwoordig.

Ja er komt een blanket ban maar wanneer is me nog niet helemaal duidelijk. Er is hier ook ergens een heel topic met informatie daarover.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Triest? Ja , misschien wel.
Maar het is ook een utopie om te denken dat alle mensen ( zelfs degene die het kunnen laten testen ) daadwerkelijk elke keer hun spul laten testen.

In het begin ben je beetje wantrouwig naar een nieuwe dealer toe...maar na 18maand is er een zekere band van vertrouwen....Dus die moment ga je niet twijfelen of het wat anders is, beetje naïef tuurlijk.

Kwam er geen RC ban aan in NL btw?
Klik om te vergroten...

De grote RC ban: Welk middel ga jij inslaan?

Nope, maar MDPV deed niet onder aan A-PVP. Ik ga er stiekem vanuit dat MD-PHP ook niet onder doet aan A-PHP. MDPV had meer interessante en indrukwekkende hallucinaties dan A-PVP waar het hallucinatie meestal niet verder komt dan thema schaduw. Met PVs is het ook belangrijk hoe goed deze...
drugsforum.nl drugsforum.nl
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Klik om te vergroten...
Jezus wat een zuurpruim ben jij. Ik vind hem aardig volwassen over komen voor zijn leeftijd, en ondanks dat hij onverantwoord bezig is hoef je hem toch niet zo aan te vallen met je gejank. Iedereen maakt fouten, hij komt er gelukkig op tijd achter. 👍🏼
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Klik om te vergroten...
Het hindert mijn dagelijks leven niet. Ben wel een langere tijd down/moe/suf geweest. Als ik nou een pilletje pak zit ik alleen maar stil geen zin in sociaal te doen ofja eigenlijk nergens zin in. Totaal 0 euforie dus totaal niet waard dus en de kater moet dan nog komen. Maar dit is wel beter uit tehouden als je onder je gebruik gewoon gegeten hebt en genoeg gedronken maar voel me alsnog moe en kut hoor daarniet van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."