#1
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult![]()
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?