Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik verslaafd?

Ben ik verslaafd?

84 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Ja bent verslaafd aan ontsnappen/wegrennen voor je gevoel/emotie denk ik.
Klik om te vergroten...

Ja man
De Dunne zei:
Hoi.
Je bent pas 16 en je ziet het wel juist in al. Het beste is om helemaal geen enkele drug meer te nemen. Niet wat je wil horen maar wel het beste imo. Je hebt bij jezelf bewezen dat je er niet verstandig mee om kan gaan. Vraag desnoods hulp via je huisarts, die heeft geheimplicht naar je ouders. Het klinkt als een roesverslaving. Besef wat harddrugs met een nog groeiend jong brein en lijf doet.
En laat die Clonazolam alsjeblieft links liggen...
Succes!
Klik om te vergroten...

Bedankt. Clonazolam ga ik natuurlijk niet halen dat zou het alleen maar erger worden uiteindelijk. Ik ga nu ook meer met vrienden dingen doen laatste tijd waardoor ik er ook minder mee bezig ben.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Er zijn wijnig drugs die I'm oprecht nooit meer wil doen en mephedrone is daar 1 van.
Niet omdat het een slecht ervaring is maar omdat het oprecht te goed is om waar te zijn.
Klik om te vergroten...
Snap niet dat mephedrone hier zo hard gepraised word ik vond het maar een saai goedje.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Er zijn wijnig drugs die I'm oprecht nooit meer wil doen en mephedrone is daar 1 van.
Niet omdat het een slecht ervaring is
Blauweaap zei:
Snap niet dat mephedrone hier zo hard gepraised word ik vond het maar een saai goedje.
Klik om te vergroten...

Wat vind je dan wel een leuk goedje?
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Snap niet dat mephedrone hier zo hard gepraised word ik vond het maar een saai goedje.
Klik om te vergroten...
Had je wel echte 4-mmc. Het meeste wat rond gaat is 3-mmc of een andere analoog van 4-mmc.

Heb nog nooit iets gelezen over dat iemand 4-mmc saai vond.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Nope, helemaal niks. Maar 3 dagen is het maximum...1Keer op Speed 4n/5d en dan was ik dagje of 2 iets minder actief.
Maar ik sta extreem positief in het leven, en als ik me minder goed voel, doe ik allerlei dingen om dat te verhelpen.
Klik om te vergroten...
Als je dat soort acties vaker doet dan ga je dat echt wel merken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik deed dat soort acties....Je hebt mijn bericht gelezen in "domme drugsdaden"
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
ik deed dat soort acties....Je hebt mijn bericht gelezen in "domme drugsdaden"
Klik om te vergroten...
Dan zou ik niet al te voorbarig concluderen dat het je weinig doet. Ik merkte de eerste paar jaar ook niks van mijn misbruik. Maar dat heeft me ondertussen wel aardig ingehaald.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Behalve het chronisch slecht slapen, valt het mee. Momenteel...

Er komt ook geen "nieuwe" schade erbij, gezien ik van gigantisch gebruik, naar 1% gegaan ben. Vooral financieel doet drugs veel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Behalve het chronisch slecht slapen, valt het mee. Momenteel...

Er komt ook geen "nieuwe" schade erbij, gezien ik van gigantisch gebruik, naar 1% gegaan ben. Vooral financieel doet drugs veel.
Klik om te vergroten...
Chronisch slecht slapen kan een trigger zijn voor een boel meer ellende.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar het slecht slapen ligt grotendeels aan de chronische rugpijn. Sowieso bezig met overleg met de huisarts momenteel over welke piste het beste is.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Als je dat soort acties vaker doet dan ga je dat echt wel merken.
Klik om te vergroten...
Zeker weten!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Behalve het chronisch slecht slapen, valt het mee. Momenteel...

Er komt ook geen "nieuwe" schade erbij, gezien ik van gigantisch gebruik, naar 1% gegaan ben. Vooral financieel doet drugs veel.
Klik om te vergroten...
Hoe dan ik had hier letterlijk 0 problemen mee! Neem aan dat je niet 2k+ pm in je neus douwde ? Althans dat haalde wij niet met pep en er ging zeker 20-25g de weekend er doorheen (7-10man) mooie tijden waren het!

Ik zou het zo weer doen maar ook weer niet dubbel gevoeletje dit. Wss had ik het zelfde gedaan maar dan een jaartje of 4-5 later. Dan was ik nou niet zo achterlijk dom :innocent:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Hoe dan ik had hier letterlijk 0 problemen mee! Neem aan dat je niet 2k+ pm in je neus douwde ? Althans dat haalde wij niet met pep en er ging zeker 20-25g de weekend er doorheen (7-10man) mooie tijden waren het!

Ik zou het zo weer doen maar ook weer niet dubbel gevoeletje dit. Wss had ik het zelfde gedaan maar dan een jaartje of 4-5 later. Dan was ik nou niet zo achterlijk dom :innocent:
Klik om te vergroten...

Pep kost een fractie van 4mmc, kromme vergelijking.... Van mezelf ging er maandelijks 200eu door, doe dat maal 18maand en dan besef je....dat zoiets financieel nie slim is. Daarbovenop nog eens een aantal extra tandartsbezoeken helaas.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Hoe dan ik had hier letterlijk 0 problemen mee! Neem aan dat je niet 2k+ pm in je neus douwde ? Althans dat haalde wij niet met pep en er ging zeker 20-25g de weekend er doorheen (7-10man) mooie tijden waren het!

Ik zou het zo weer doen maar ook weer niet dubbel gevoeletje dit. Wss had ik het zelfde gedaan maar dan een jaartje of 4-5 later. Dan was ik nou niet zo achterlijk dom :innocent:
Klik om te vergroten...
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Klik om te vergroten...

Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?

Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Het ligt er ook aan waar je het haalt hè. Dealers vragen de hoofdprijs voor 3 en 4-mmc. Hier soms 3 tot 5 keer zoveel als dat je het online haalt.
Klik om te vergroten...

Hier durven ze voor 3mmc tot 8x de prijs gaan...🙃🙃🙃

Blij da ik die trein niet opgestapt ben 🤣😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Maar 4MMC is toch nergens nog legaal te kopen?

Maar als het in dezelfde lijn ligt met de online prijs van 3MMC, ja, dan klopt het inderdaad wat je zegt 😉😄
Klik om te vergroten...
Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Darkweb wel. Ff goed zoeken en je betaalt veeeeeeel minder dan bij de dealer.
Klik om te vergroten...
Zwijgt 🤣🤣

Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Zwijgt 🤣🤣

Financiële kant houdt me.makkelijker ervan af 🤣....
En ja, dealers zijn niet altijd betrouwbaar, darkweb helaas idem. En zonder de luxe van een testcentrum, blijf ik daar weg 😁😁
Klik om te vergroten...
Dan zou je in theorie eerder van dealers wegblijven. Op darkweb is er iig nog enige controle door het review systeem. Bij dealers niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laat het me zo uitleggen,
Het was eerst een vriend, achterna mijn dealer. Daarom het vertrouwen, en ook, ik zie graag de persoon in kwestie. Ik weet, darkweb is goedkoper, anoniemer en sneller. Maar dat is de deur open zetten naar een nieuwe verslaving, het feit dat ik nooit alleen drugs nam, weerhield dat ook.

Ahja, misschien te laat een account gemaakt op DF, gezien de toekomstplannen niet teveel drugs bevatten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."