#1
Ja bent verslaafd aan ontsnappen/wegrennen voor je gevoel/emotie denk ik.
Ja man
Hoi.
Je bent pas 16 en je ziet het wel juist in al. Het beste is om helemaal geen enkele drug meer te nemen. Niet wat je wil horen maar wel het beste imo. Je hebt bij jezelf bewezen dat je er niet verstandig mee om kan gaan. Vraag desnoods hulp via je huisarts, die heeft geheimplicht naar je ouders. Het klinkt als een roesverslaving. Besef wat harddrugs met een nog groeiend jong brein en lijf doet.
En laat die Clonazolam alsjeblieft links liggen...
Succes!
Bedankt. Clonazolam ga ik natuurlijk niet halen dat zou het alleen maar erger worden uiteindelijk. Ik ga nu ook meer met vrienden dingen doen laatste tijd waardoor ik er ook minder mee bezig ben.