Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik verslaafd?

Ben ik verslaafd?

84 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Ik betaalde er toen [Modknip]prijs verwijderd[/modknip] in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Blauweaap prijzen noemen mag hier niet. Zou het even weg editen anders volgt er een sanctie vrees ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Het belangrijkste woord heb ik in het vet gezet.
En je ga altijd een stuk meer betalen voor RC's als Belg, omdat wij ze simpelweg niet legaal konden bestellen zoals NL' ers...
Klik om te vergroten...
Hoezo niet? Het darkweb is voor iedereen toegankelijk en verschepen ook naar België.
Spyro zei:
Soms is het maar goed ook om maar gewoon bij een dealer kleine hoeveelheden te halen. In mijn hevige Ket periode van 5/6 gram per dag heb ik ook dingen gedaan om dat te kunnen onderhouden en dan ga je toch veel meer snuiven dan dat je portemonnee eigenlijk, normaal gezien, zou toelaten. Nu ik gewoon losse grammen haal moet ik het wel binnen de perken houden omdat je jezelf anders gewoon de schulden zou inwerken.

Ik ben in mijn hevige periode daarom nooit de shit ingegaan kwa geld, gelukkig maar. Ik zou mezelf ook never de schulden in kunnen werken, hoe verslaafd ook. Dus ben wel blij dat ik altijd die ‘rem’ nog gehad heb.
Klik om te vergroten...
Of je kwam eerder tot bezinning. En had je jezelf een hoop geld bespaart.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣
Klik om te vergroten...
:upsidedown:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
@Blauweaap prijzen noemen mag hier niet. Zou het even weg editen anders volgt er een sanctie vrees ik.
Klik om te vergroten...
Danku

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."