#1
Ik betaalde er toen [Modknip]prijs verwijderd[/modknip] in de maand vind ik niet veel eerlijk gezegt.
Ik heb nooit beweerd dat het veel is....Gewoon, dat ik met 3.600eu leukere dingen kon doen. En 25 de g voor pep? 😅
Dan ben ik niet de enige die teveel betaalde voor drugs precies 🤣