#1
Heb je eigenlijk ooit klachten ondervonden van je gebruik? Branderig gevoel met urineren? Of iets anders?
Die Ket houdt ie maar lekker in zijn portemonnee. Ik hoef echt niet. Ben m’n blaas zeer dierbaar geworden. 😁Ja idd ik vond hetcm grappig dat ik eens de nuchtere was en vond men vrienden diebaan het babbelkicken waren echt giere om naar te kijken.
Tipje.
Spreek af met @Blyatman dat je de ket ergens legt waar jij niet bij kan en dat hij daar dan elke keer een lijntje gaat halen (en opsnuift in jouw bijzijn ofzo.
Want voor je het weet zit er ongecontroleerd ket je neus in.
18 september begint hatched op Netflix.Vanavond hardlopen, voor afleiding als ik thuis ben. Meestal nam ik meteen keta als ik thuis kwam. Iemand nog leuke spelletjes op hun telefoon of pc?
Een goede spannende serie mag ook btw.
Je weet dat je je steamaccount kunt linken met de steam app en als je pc aanstaat kan je elke steamgame streamen naar je phune ?Vanavond hardlopen, voor afleiding als ik thuis ben. Meestal nam ik meteen keta als ik thuis kwam. Iemand nog leuke spelletjes op hun telefoon of pc?
Een goede spannende serie mag ook btw.
Is goed man 👊Ik reageer moge op je verhaal man.
Sterkte alvast !.
Je kan me ook altijd pb'en of steamen voor moest je eens echt willen praten![]()
Nee, volgens mij geen last van gehad eigenlijk. Ik ben alleen maar beter in m’n vel komen te zitten.Gisteravond flinke cravings gehad naar die tering bende, maar niet gehaald. Voelt aan de ene kant wel goed nu..
Vanavond 72 uur clean.
Lijkt net of ik meer geïrriteerd en down ben.. een korter lontje.. had jij dit ook @Spyro ?
Thx man, zal ik zeker doen.Succes man, je kàn dit !!!
Als je ergens niet mee om kunt moet je het mijden. En als ik lees hoe je gebruikte denk ik ook: best nooit meer... Veel sterkte, en als je cravings krijgt, kom dan hier neerschrijven wat je voelt of pb iemand hier. Zoveel mensen om je te helpen en te steunen... Denk daar maar aan als je het lastig krijgt...
Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..Hoe lang heb je keta problematisch gebruikt?
Is wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..
Ik weet dat ik het kan omdat ik het ook weken/maanden niet heb genomen.
Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horenIs wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.
Down voelen kan door heel veel factoren komen.Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horen
Als ik me te lang down voel, mail ik me psychiater/psycholoog weer voor een eerdere afspraak.Down voelen kan door heel veel factoren komen.
Hoop dat je het vol kan houden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."