#1
Thx allemaal.
Is goed man 👊Ik reageer moge op je verhaal man.
Sterkte alvast !.
Je kan me ook altijd pb'en of steamen voor moest je eens echt willen praten![]()
Nee, volgens mij geen last van gehad eigenlijk. Ik ben alleen maar beter in m’n vel komen te zitten.Gisteravond flinke cravings gehad naar die tering bende, maar niet gehaald. Voelt aan de ene kant wel goed nu..
Vanavond 72 uur clean.
Lijkt net of ik meer geïrriteerd en down ben.. een korter lontje.. had jij dit ook @Spyro ?
Thx man, zal ik zeker doen.Succes man, je kàn dit !!!
Als je ergens niet mee om kunt moet je het mijden. En als ik lees hoe je gebruikte denk ik ook: best nooit meer... Veel sterkte, en als je cravings krijgt, kom dan hier neerschrijven wat je voelt of pb iemand hier. Zoveel mensen om je te helpen en te steunen... Denk daar maar aan als je het lastig krijgt...
Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..Hoe lang heb je keta problematisch gebruikt?
Is wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..
Ik weet dat ik het kan omdat ik het ook weken/maanden niet heb genomen.
Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horenIs wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.
Down voelen kan door heel veel factoren komen.Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horen
Als ik me te lang down voel, mail ik me psychiater/psycholoog weer voor een eerdere afspraak.Down voelen kan door heel veel factoren komen.
Hoop dat je het vol kan houden.
Hoe heet die app danBekijk bijlage 8664
Je moet zoiets downloaden. Motiveert mij enorm. Ben vanavond 59 dagen clean!
Ik heb een iPhone... Dus je moet ff zoeken voor jouw telefoon. Mijne heet DaycountHoe heet die app dan
Zoek ik het op heb ik het niet.. ben benieuwd of er zoiets is voor androjdIk heb een iPhone... Dus je moet ff zoeken voor jouw telefoon. Mijne heet Daycount
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."