Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMAZING ketamine afkick verhaal.

MDMAZING ketamine afkick verhaal.

92 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thx allemaal.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik reageer moge op je verhaal man.
Sterkte alvast !.
Je kan me ook altijd pb'en of steamen voor moest je eens echt willen praten:wink:
Klik om te vergroten...
Is goed man 👊
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteravond flinke cravings gehad naar die tering bende, maar niet gehaald. Voelt aan de ene kant wel goed nu..

Vanavond 72 uur clean.

Lijkt net of ik meer geïrriteerd en down ben.. een korter lontje.. had jij dit ook @Spyro ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Gisteravond flinke cravings gehad naar die tering bende, maar niet gehaald. Voelt aan de ene kant wel goed nu..

Vanavond 72 uur clean.

Lijkt net of ik meer geïrriteerd en down ben.. een korter lontje.. had jij dit ook @Spyro ?
Klik om te vergroten...
Nee, volgens mij geen last van gehad eigenlijk. Ik ben alleen maar beter in m’n vel komen te zitten.

Verveling heb ik wel gehad, wist niet goed wat ik met mezelf aan moest. Maar geen kort lontje dat ik weet.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes man, je kàn dit !!!

Als je ergens niet mee om kunt moet je het mijden. En als ik lees hoe je gebruikte denk ik ook: best nooit meer... Veel sterkte, en als je cravings krijgt, kom dan hier neerschrijven wat je voelt of pb iemand hier. Zoveel mensen om je te helpen en te steunen... Denk daar maar aan als je het lastig krijgt...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Succes man, je kàn dit !!!

Als je ergens niet mee om kunt moet je het mijden. En als ik lees hoe je gebruikte denk ik ook: best nooit meer... Veel sterkte, en als je cravings krijgt, kom dan hier neerschrijven wat je voelt of pb iemand hier. Zoveel mensen om je te helpen en te steunen... Denk daar maar aan als je het lastig krijgt...
Klik om te vergroten...
Thx man, zal ik zeker doen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe lang heb je keta problematisch gebruikt?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gebruiken mensen om je heen nog Ketamine?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Hoe lang heb je keta problematisch gebruikt?
Klik om te vergroten...
Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..

Ik weet dat ik het kan omdat ik het ook weken/maanden niet heb genomen.

Vorige week ging er 4 gram doorheen.

Vanaf afgelopen zondagavond ben ik clean nu.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Paar maanden nu.. zeker 7/8 maanden.. dan weer pauzes erdoor.. zijn wel veel grammen doorheen gegaan.maar dan later toch weer kopen..

Ik weet dat ik het kan omdat ik het ook weken/maanden niet heb genomen.
Klik om te vergroten...
Is wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Is wel een serieuze tijd om je blaas al mee te verkloten. Hou jezelf sterk alsjeblieft! Je hebt echt geluk gehad dat je nog geen lasten hebt ondervonden.
Klik om te vergroten...
Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Ja ik raak het niet meer aan. Voel me wel flink down. Kan ook komen door die anti depressiva, misschien nog wennen eraan oid.. of gewoon de withdrawals.. had het even gegoogled en down voelen kan erbij horen
Klik om te vergroten...
Down voelen kan door heel veel factoren komen.

Hoop dat je het vol kan houden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja down voelen kan erbij horen. Ik ben aan afkicken van sigaretten en voel me ook kut en geïrriteerd. Zoek afleiding!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Down voelen kan door heel veel factoren komen.

Hoop dat je het vol kan houden.
Klik om te vergroten...
Als ik me te lang down voel, mail ik me psychiater/psycholoog weer voor een eerdere afspraak.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maarja, vanavond 72 uur clean. Ik verdien een schouderklopje 🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
80A99E7E-910A-429F-88AF-DF5C1D1E63ED.jpeg
Je moet zoiets downloaden. Motiveert mij enorm. Ben vanavond 59 dagen clean!

Edit: moet er namelijk niet aan denken weer op 0 te moeten beginnen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Bekijk bijlage 8664
Je moet zoiets downloaden. Motiveert mij enorm. Ben vanavond 59 dagen clean!
Klik om te vergroten...
Hoe heet die app dan
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Hoe heet die app dan
Klik om te vergroten...
Ik heb een iPhone... Dus je moet ff zoeken voor jouw telefoon. Mijne heet Daycount
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik heb een iPhone... Dus je moet ff zoeken voor jouw telefoon. Mijne heet Daycount
Klik om te vergroten...
Zoek ik het op heb ik het niet.. ben benieuwd of er zoiets is voor androjd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sterkte man. Je Kan Dit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."