#1
Wow! Dat is al lekker snel. Gaat ook goed, tik bijna de 70 dagen aan. 😍goed hoor denk er nooit meer aan gelukkig. En bij jou?
Tijd vliegt...
Wow! Dat is al lekker snel. Gaat ook goed, tik bijna de 70 dagen aan. 😍goed hoor denk er nooit meer aan gelukkig. En bij jou?
Succes met welke doelstelling je uzelf stelt. 😁Ja hoor. Maar ik heb nooit gezegd te stoppen met drugs. Dus ga ook geen 70 dagen stoppen daarmee.
Ja hoor. Maar ik heb nooit gezegd te stoppen met drugs. Dus ga ook geen 70 dagen stoppen daarmee.
Thanks. Ik stop ergens mee als de nadelen groter worden dan de voordelen... Dat sowieso. En als ik lichamelijk merkbaar achteruit ga. Maar stel dat ik tijdens de onderzoeken straks te horen krijg dat ik beter lichamelijk gezien overal mee moet stoppen zou ik dat ook doen. Zodra mijn gezondheid achteruit gaat, stop ik echt direct.Succes met welke doelstelling je uzelf stelt. 😁
Thanks. Ik stop ergens mee als de nadelen groter worden dan de voordelen... Dat sowieso. En als ik lichamelijk merkbaar achteruit ga. Maar stel dat ik tijdens de onderzoeken straks te horen krijg dat ik beter lichamelijk gezien overal mee moet stoppen zou ik dat ook doen. Zodra mijn gezondheid achteruit gaat, stop ik echt direct.
Sinds ik gestopt ben met Keta heb ik niet veel drugs meer gebruikt. 2 keer minimale dosissen coke en 2 keer minimale dosis GHB geloof ik.Probleem is dat de nadelen echt beginnen op te vallen tijdens een lange volledige drugspauze.
Sorry voor offtopic OP 😜
sws geen keta meer. Andere drugs zoals pep, etc moet ik niet aan denken. Dit jaar denk ik lekker nuchter, buiten alcohol om dan. Maar wanneer er weer feestjes en festivals gegeven worden, ga ik sws beetje pep.Wat is jouw doel trouwens @MDMAZING, wel andere drugs nog?
Pep hoef ik ook pas weer tijdens een feestje... Denk je sterk genoeg te zijn om op afters van de Ket af te blijven? Ben daar ook wel benieuwd naar bij mezelf. Sta er nu heel sterk in maar geen idee hoe dat is als ik weer Ket voor me zie.sws geen keta meer. Andere drugs zoals pep, etc moet ik niet aan denken. Dit jaar denk ik lekker nuchter, buiten alcohol om dan. Maar wanneer er weer feestjes en festivals gegeven worden, ga ik sws beetje pep.
Maar buiten dat, nee.. helemaal clean, buiten me medicatie om dan.
probably niet sterk genoeg om van de ket af te blijven, ik zou vast wel een paar lijntjes mee pikken, ben ik heel eerlijk in. Maar ik ga het niet meer halen.Pep hoef ik ook pas weer tijdens een feestje... Denk je sterk genoeg te zijn om op afters van de Ket af te blijven? Ben daar ook wel benieuwd naar bij mezelf. Sta er nu heel sterk in maar geen idee hoe dat is als ik weer Ket voor me zie.
Goed bezig man. Ga zo door!
Wie weet is je tolerantie zo laag dat je tegen die tijd een puntje kan nemen in plaats van lijnen. Dat zou in ieder geval al veel schelen mocht je het niet kunnen weerstaan...probably niet sterk genoeg om van de ket af te blijven, ik zou vast wel een paar lijntjes mee pikken, ben ik heel eerlijk in. Maar ik ga het niet meer halen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."