#1
Ik gebruik nooit medicijnen bij onschuldige kwaaltjes als neusverkoudheid of zo.
Ik gebruik nooit medicijnen bij onschuldige kwaaltjes als neusverkoudheid of zo.
Best hilarische wending van dit topic trouwens, ervan uitgaande dat de TS doelde op diehard afkicken van harddrugs ^^ En toch, het is echt niet zo’n onschuldig middel als het lijkt, dat xylometazoline.
Kwaliteit van je drugs heeft zeker invloed op al dan geen verstopte neus. Ik heb het laatste half jaar geen verstopte neus gehad en zelfs geen aangekoekte korstjes, en aangezien dat samenvalt met betere contacten/puur spul zal er wel een verband zijn lijkt me zo.
Heroïne zonder meer. Benzos coke Ed zijn niets erbij. Geloof me.
Wat frappant dat jij het juist andersom hebt. Ik heb begrepen dat heroïne afkick maar een week duurt. Je voelt je wel onwijs ellendig maar daarna is het weg, in tegenstelling tot benzos wat erg lang kan duren.
Ik ben nooit verslaafd geweest aan heroïne dus kan er eigenlijk niks over zeggen.
Ik lees dit nu terwijl ik aan de xanax (recreatief) zit. Misschien niet meer nemen?
Ik lees dit nu terwijl ik aan de xanax (recreatief) zit. Misschien niet meer nemen?
Al het drugs is slecht, maar oh zo lekker.Misschien wel, misschien niet. Dat moet je natuurlijk zelf weten. Als je maar weet dat drugs slecht voor je zijn. Drugs zijn het werk van de duivel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."