#1
Voornamelijk niet dagelijks.
Eens per 3-4 dagen of weekends is oké.
Denk dat 3-4 dagen haalbaarder id
Eens per 3-4 dagen of weekends is oké.
Denk dat 3-4 dagen haalbaarder id
focus op gezondheidsfreak ipv drugsfreak..Gebruik nu al sins juni/juli of augustus vrijwel iedere avond iets.
Vind het dermate lastig dit niet te doen en zou graag mijn gebruik zwaar terug dringen.
Hebben jullie enige tips om te mijn gebruik terug te dringen naar 1 of 2x per week tops ipv 5-7x per week?
Gebruik nu al sins juni/juli of augustus vrijwel iedere avond iets.
Vind het dermate lastig dit niet te doen en zou graag mijn gebruik zwaar terug dringen.
Hebben jullie enige tips om te mijn gebruik terug te dringen naar 1 of 2x per week tops ipv 5-7x per week?
Ja dit, zoek wat anders, nieuwe activiteiten zodat je je niet verveeltPlannen werkt idd zeer goed. Voor mij toch. Maak een soort weekschema. En een afbouwschema. Eens je dagelijks gebruikt is het in het begin wss zeer moeilijk, maar als je dat al kan doorbreken zit je op de goede weg.
En zoek andere dingen om te doen, zoals sporten, koken, tv kijken, socialize...
Succes !
Voornamelijk niet dagelijks.
Eens per 3-4 dagen of weekends is oké.
Denk dat 3-4 dagen haalbaarder id
Eerst even een tijdje helemaal stoppen, daaraan wennen, in de tussentijd erachter komen wat voor jou het beste werkt om te ontspannen zonder middelengebruik, en dan na een maandje of 3-6 kijken of er middelen zijn die je af en toe kunt en/of wil gebruiken.Gebruik nu al sins juni/juli of augustus vrijwel iedere avond iets.
Vind het dermate lastig dit niet te doen en zou graag mijn gebruik zwaar terug dringen.
Hebben jullie enige tips om te mijn gebruik terug te dringen naar 1 of 2x per week tops ipv 5-7x per week?
Doe niet alsof je geholpen wil worden terwijl je gewoon door wil gebruiken. Begint gewoon irritant te wordenNope Nope nope nope nope
Zou je goed doen. En leer eens berichten citeren. Zo onduidelijk als wat steeds.Geen 3-6 maanden 😒
Nope Nope nope nope nope
Doe niet alsof je geholpen wil worden terwijl je gewoon door wil gebruiken. Begint gewoon irritant te worden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."