Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam verslaving

Lorazepam verslaving

219 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat hoort erbij.
Rn dst zijn geen fijne dromen van bijvoorbeeld 30 mooie vrouwen om je heen... nee
Benzo afbouw is geen leuke ervaring!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lukte om lucide te dromen, dat was 20 geleden ofzo denk ik. Raar...
Zo meteen weer 30mg. Morgen 25mg, ben benieuwd of ik dan ook slaap.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem nu al langer dan een maand dagelijks 1-2g phenibut en de laatste 4dagen ook ghb in de nacht.
Ben 6 dagen geleden gestopt met de phenibut maar gister 500mg genomen gezien ik 3mmc wou doen en dit me niet verstandig leek in wd.

Zou de ghb de phenibut verslaving instand houden en het erger maken als ik maar 8-12 uur per dag ghb in mijn systeem heb?
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn.
Donald41 zei:
OK ik geef u bij deze gelijk dan.

Maar symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden.
Klik om te vergroten...

Helemaal juist.
Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen.
Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode" waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap.
En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"!
Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee.
Met als afsluiting een zeer lange mars, met volle bepakking en de Fanas, de zgn. mars van de "Kepie Blanc."
In deze periode word je zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent.
3 zaken van groot belang.
De eerste is dat je leert dat je nog veel verder kunt, als dat je denkt.
Echt waar. Veel, veel verder kun je.
Tweede is, dat je normen en waarden zeer snel dalen in die zin, confort wordt onbelangrijk. En dus is het niet meer nodig om te eten wat je niet lust, of nog levend is, en dus nog geslacht en geroosterd moet worden. Nee.
De derde zaak is, dat je lichaam (in jeugdige jaren) zeer snel herstelt.
En nog veel andere dingen die ik verder terzijde laat.
Dan nog even dit:
Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren.
De mensen die dit hebben, ga daar maar eens mee in gesprek als je ooit in de gelegenheid bent...
Vreselijk is dat.
Lees maar eens na op internet...
Terug on topic
Je hebt naar mijn idee veel meer kans om te slagen in het stoppen met waar je hooked aan bent, dan thuis.
Geef jezelf die kans...
Anyway. Sterkte!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Waarom tegen een opname gekant zijn
Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan.
En zie het zo
Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn.

Helemaal juist.
Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen.
Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode"waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap.
En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"!
Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee.
Je wordt zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent.
Zeer, zeer leerzaam. Jazeker!

Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren.
De mensen die dit hebben, ga daar maar eens aanstaan. Vreselijk is dat.
Lees maar eens na op internet...
Klik om te vergroten...

Ja, als ik naar witte muren keek begon ik ook allerlei bewegende schaduwen te zien daarop. Dacht ook constant dat mensen over mij aan het praten waren in andere kamers en dat ik die hoorde.. Dit zou komen doordat je op 1 of andere manier begint te dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Je moet altijd goed blijven beseffen dat die dingen niet echt zijn en door de afkick en slaapgebrek komen en overgaan. Dan is er niks aan de hand. Beetje zoals met trippen op LSD, als je "slecht gaat" moet je blijven beseffen dat het maar een trip is.

Grootste probleem bij mij momenteel is dat je niet kunt gewoon kunt gaan werken in die toestand en van alles moet verzinnen om thuis te blijven.
Ander zou ik gewoon Cold Turkey nog eens durven doen wel..
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam.
Klik om te vergroten...

Toch sowiezo minder schadelijk dan allerlei pillen en rare vloeistoffen door uw keelgat kieperen denk ik hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volkomen mee eens.
Zolang het binnen de perken kan blijven.
Nachten doorhalen is veel zwaarder dan niet slapen maar wel kunnen liggen rusten.
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Om nog even over mijn eigen afbouw te hebben. Van 2u tot 4u geslapen, wakker geworden en dan weer ongeveer terug van 6u tot 11u geslapen. (Mijn Polar horloge kan dat loggen). Wel weer nachtmerrie, niet lucide deze keer. Dat is niet erg, zo lijkt het of je nog eens iets spannends beleefd. :wink:
Voelde me wat lui vandaag, maar niet slecht.

Deze nacht weer 25mg Diazepam.
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Donald41 Volgens mij doe je het nu heel goed. Je weet waarschijnlijk al dat het bij de laatste stappen even moeilijk kan worden. Dan gaat je brein protesteren vanwege verandering van gewoonte. Hoop dat je dan misschien af en toe een benzo neemt, of misschien helemaal zonder kunt.
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
Hoe is flualprazolam?
De laatste tijd vrij veel interesse in deze brnxkc

Ik ben 21 jaar oud.
En ja ik breng mezelf schade toe...
Probeer al een tijde te stoppen met cathinones gezien het onmogelijk is om niet in een 12 uur lange stim fap zesje te gaan met deze...
Lukt nooit.
Niet dat dat anders is met andere drugs gezien ik al 3 maanden niet nuchter gen geweest...
Mischien toch maar eens een NA meeting bezoeken.
Klik om te vergroten...
Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.
Ik noemde het "in slaap STORTEN", ipv vallen.
Maar sinds ik Ritalin en "echte" benzo's vanwege prijsverschil en bestelgemak voor RC's heb verruild, heb ik heel snel psychoses ontwikkeld. Ik vermoed dat er een link is, maar kan dat niet bewijzen.
Voor die tijd heb ik jaren van alles gebruikt, maar behalve angstklachten nooit stemmen of andere psychotische dingen ervaren. Maar ik moet zeggen dat ik bijna dagelijks aan de 4fMPH en de flualprazolam zat.
Snoepwinkeltje met nare gevolgen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Erick36 zei:
Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.
Ik noemde het "in slaap STORTEN", ipv vallen.
Maar sinds ik Ritalin en "echte" benzo's vanwege prijsverschil en bestelgemak voor RC's heb verruild, heb ik heel snel psychoses ontwikkeld. Ik vermoed dat er een link is, maar kan dat niet bewijzen.
Voor die tijd heb ik jaren van alles gebruikt, maar behalve angstklachten nooit stemmen of andere psychotische dingen ervaren. Maar ik moet zeggen dat ik bijna dagelijks aan de 4fMPH en de flualprazolam zat.
Snoepwinkeltje met nare gevolgen.
Klik om te vergroten...
De schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?
L
Lid 110071Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
De schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?
Klik om te vergroten...
Kocht de medicatie via internet. Had het ooit voorgeschreven gekregen, maar werd gestopt door de psychiater. Zonder nazorg. Niet zo handig, maar uiteindelijk heb ik die onhandige en dure keus gemaakt om het maar zelf op te lossen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erick36 zei:
Kocht de medicatie via internet. Had het ooit voorgeschreven gekregen, maar werd gestopt door de psychiater. Zonder nazorg. Niet zo handig, maar uiteindelijk heb ik die onhandige en dure keus gemaakt om het maar zelf op te lossen.
Klik om te vergroten...
Ah ja snap het
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
De schade van Rc's is mogelijk vele malen hoger dan gewone medicatie. Her is natuurlijk niet op mensen getest. Sowieso snap ik niet dat je gratis medicatie inruilt voor rc's? Of kom je uit België?
Klik om te vergroten...
Behalve etiz
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Erick36 zei:
@Donald41 Volgens mij doe je het nu heel goed. Je weet waarschijnlijk al dat het bij de laatste stappen even moeilijk kan worden. Dan gaat je brein protesteren vanwege verandering van gewoonte. Hoop dat je dan misschien af en toe een benzo neemt, of misschien helemaal zonder kunt.
Klik om te vergroten...

Ja thx, eens ik op 10mg zit en zo kan houden ben ik ook al tevreden, dat is een normale hoeveelheid.
Mijn ervaring is dat eens je op 0 zit met Diazepam nog een dag of 8 je redelijk normaal voelt omdat het nog in je bloedspiegel zit (denk ik). Daarna begint het goed vervelend te worden.

Zal ook van persoon tot persoon afhangen. (lichaamsgewicht, al dan niet sporten enzo)
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat zijn eigenlijk die research chemicals? Zijn dat dan "drugs" die alleen nog maar via internet te bestellen zijn en eigenlijk niet van geweten is wat de gevolgen zijn? Lijkt me sowiezo link. (ik ben nog van de oude stempel wel).
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Erick36 zei:
Flualprazolam werkt als een knop: zodra je wakker wordt heb je geen idee wat er vlak voordat je in slaap viel gebeurde, of wat je aan het doen was.
Ik noemde het "in slaap STORTEN", ipv vallen.
Klik om te vergroten...

Is dat eigenlijk Rohypnol of vergis ik me?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Donald41 zei:
Wat zijn eigenlijk die research chemicals? Zijn dat dan "drugs" die alleen nog maar via internet te bestellen zijn en eigenlijk niet van geweten is wat de gevolgen zijn? Lijkt me sowiezo link. (ik ben nog van de oude stempel wel).
Klik om te vergroten...
Ja zijn nieuwe drugs waarvan men de gevolgen niet kent. Je bent dus een proefkonijn. De drugs zijn legaal.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gaat goed!Ik had twee weken geen lorazepam geslikt.Eerste week ging goed.De tweede week was een hel...Had ze ook niet meer maar wel flunitrazolam.Ik kan er niet tegen vind het rotspul.Gister mijn arts gebeld en heb mijn pammetje weer.En heerlijk geslapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."