Mijne komt soms ook boven de 200. Zorgwekkend somsOnder 100 moet je je geen zorgen maken. Komt omdat ik duursporter ben....
Hier een loopje van begin deze maand:
Bekijk bijlage 11186
Wow, wat weinig! Ik heb standaard tussen de 90-100. Damn!
Mijne komt soms ook boven de 200. Zorgwekkend soms
Ook in rust? Zou niet best zijn...
Ja, met (verkeerde) stimulanten. Heb nu met de speed nergens last van maar dat is met vroegere batches wel anders geweest!Je maximale hartslag gaat naar beneden naarmate je ouder wordt... Gemiddeld is je maximum 220-leeftijd... Ik raak nu nog tot iets boven 172 en ben 48 dus bij mij klopt dat vrij goed.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 200 in rust is wel hoog, ik veronderstel dat dit is als je speed of andere pepmiddelen gebruikt hebt? Maar dan nog...
I know...@Spyro
![]()
Normale hartslag | Hartstichting
Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Lees meer over de hartslag en hoe deze zich aanpast.www.hartstichting.nl
Je longen, onbetaalbaar.
Zucht..
je gebruikt ook drugs/drank en eten toch?
je hart
Je lever
Je nieren
Je milt
ken mensen die 30+ jaar roken of hebben gerookt en niks aan de hand is.
nee maar bij roken is het āje longenā
10 minuten buiten in de open lucht is schadelijker dan een pakje sigaretten, maar goed.
Je hebt gelijk, behalve in die laatste zin....![]()
je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen
je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders
misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Hee stop ermee
je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen
je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders
misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Laat ons het er gewoon op houden dat het gezonder is dat je niet rookt dan dat je wel rookt....
daar is iedereen het wel mee eens denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."