Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam verslaving

Lorazepam verslaving

219 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Onder 100 moet je je geen zorgen maken. Komt omdat ik duursporter ben....
Hier een loopje van begin deze maand:
1603662617226.png
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Donald41 zei:
Onder 100 moet je je geen zorgen maken. Komt omdat ik duursporter ben....
Hier een loopje van begin deze maand:
Bekijk bijlage 11186
Klik om te vergroten...
Mijne komt soms ook boven de 200. Zorgwekkend soms
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Wow, wat weinig! Ik heb standaard tussen de 90-100. Damn!
Klik om te vergroten...

Ook in rust? Zou niet best zijn...
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Mijne komt soms ook boven de 200. Zorgwekkend soms
Klik om te vergroten...

Je maximale hartslag gaat naar beneden naarmate je ouder wordt... Gemiddeld is je maximum 220-leeftijd... Ik raak nu nog tot iets boven 172 en ben 48 dus bij mij klopt dat vrij goed.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar 200 in rust is wel hoog, ik veronderstel dat dit is als je speed of andere pepmiddelen gebruikt hebt? Maar dan nog...
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Ook in rust? Zou niet best zijn...
Klik om te vergroten...


90-100 in rust is ok, zeker als je met drugs bezig bent en veel rookt + niet sport.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donald41 zei:
Je maximale hartslag gaat naar beneden naarmate je ouder wordt... Gemiddeld is je maximum 220-leeftijd... Ik raak nu nog tot iets boven 172 en ben 48 dus bij mij klopt dat vrij goed.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar 200 in rust is wel hoog, ik veronderstel dat dit is als je speed of andere pepmiddelen gebruikt hebt? Maar dan nog...
Klik om te vergroten...
Ja, met (verkeerde) stimulanten. Heb nu met de speed nergens last van maar dat is met vroegere batches wel anders geweest!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Spyro

www.hartstichting.nl

Normale hartslag | Hartstichting

Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Lees meer over de hartslag en hoe deze zich aanpast.
www.hartstichting.nl www.hartstichting.nl
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
@Spyro

www.hartstichting.nl

Normale hartslag | Hartstichting

Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Lees meer over de hartslag en hoe deze zich aanpast.
www.hartstichting.nl www.hartstichting.nl
Klik om te vergroten...
I know...
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jammer dat er bij die loopwedstrijden geen apart rokers en (recreatief) druggebruikersklassement is, dan zou ik misschien soms een podiumplaats halen...
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
Je longen, onbetaalbaar.
Klik om te vergroten...

Zucht..
je gebruikt ook drugs/drank en eten toch?
je hart
Je lever
Je nieren
Je milt

ken mensen die 30+ jaar roken of hebben gerookt en niks aan de hand is.
nee maar bij roken is het ā€œje longenā€

10 minuten buiten in de open lucht is schadelijker dan een pakje sigaretten, maar goed.
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Zucht..
je gebruikt ook drugs/drank en eten toch?
je hart
Je lever
Je nieren
Je milt

ken mensen die 30+ jaar roken of hebben gerookt en niks aan de hand is.
nee maar bij roken is het ā€œje longenā€

10 minuten buiten in de open lucht is schadelijker dan een pakje sigaretten, maar goed.
Klik om te vergroten...


Je hebt gelijk, behalve in die laatste zin.... :wink:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Donald41 zei:
Je hebt gelijk, behalve in die laatste zin.... :wink:
Klik om te vergroten...

Aller daagse fijnstoffen zijn zeker schadelijker dan een sigaret. Roet, Smog, dieselmotoren en kerosine wat onvolledig verbrand is richt pas echte schade aan. Tabak is namelijk geen ultrafijnstof.
Dus ja ik zit wel gelijk, maar iedereen zijn eigen blik hierop.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaar dames. 😘
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik val van 1mg flunitrazolam als een blok in slaap.Nadeel is de nachtmerrie die ik krijg ervan
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
*.exe2.0 zei:
roken cardiovasculair systeem - Google-haku

je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen

je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders

misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Klik om te vergroten...

Tevens hoezo moet je speed en GHB hier bij halen? Rationeel denken doe ik ook onder invloed. Maar duidelijk te lezen hier ben jij die zonder aanleiding zo belachelijk komt doen. Chapeau, ga je testosteron even uitten elders anders.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
*.exe2.0 zei:
roken cardiovasculair systeem - Google-haku

je maakt gewoon een paar hele domme opmerkingen

je vriendin @Spyro was het met me eens dat het je longen kost, reageer ook ff naar haar anders

misschien dat nu de speed en ghb uitgewerkt is je wel rationeel kan reageren?
zo niet, laat dan maar en ga me niet zo dom ook weer een een pb hierover sturen aub
Klik om te vergroten...
Hee stop ermee
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Laat ons het er gewoon op houden dat het gezonder is dat je niet rookt dan dat je wel rookt.... :wink:
daar is iedereen het wel mee eens denk ik.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Donald41 zei:
Laat ons het er gewoon op houden dat het gezonder is dat je niet rookt dan dat je wel rookt.... :wink:
daar is iedereen het wel mee eens denk ik.
Klik om te vergroten...

Niet meer dan logisch. Dat weet iedereen. Ontkent niemand. Maar deze clown komt uit het niets zo achterlijk gedrag vertonen. Kan dan wel een forum zijn maar heb niets te maken met hem en pik het zeker niet dat die zo praat.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gast, stop nou toch met reageren op mij zoals meerdere mensen, je vriendin en nu ook ik, van je vragen. Je punt is duidelijk: je vindt mij stom. Prima. En stop ook met pb's sturen svp. Dankjewel.

3c9.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als iedereen nou gewoon z’n waffel houdt. Wat een gezeik om precies niks zeg. Bah bah

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."