#1
Nee zo erg niet op ze meest 4 keer in de week zoiets maar ik ging t gebruiken uit verveling, tijdens gamen en wanneer ik me klote voelde dus dat was gewoon niet goed. Sowieso op mezelf gebruiken, mehh liever in gezelschap. Nog n andere trigger was een luchtje. Voordat ik dan ging feesten toen t nog kon , opfrissen verkleden opmaken en dat luchtje .. flink zuipe en dan snuiven, heerlijk was dat. Wel gekEn gebruikte je toen ook elke dag? Wat was voor jou de trigger om het te gebruiken?

