Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed verslaving

Speed verslaving

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Thnx man, en wat ik kan dat kunnen jullie ook!
Klik om te vergroten...
Oh zeker. Maak je je daar maar niet druk om. šŸ’ŖšŸ¼
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij sommigen hier maak ik me niet druk. Nee.
Bij anderen daarentegen wel...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Bij sommigen hier maak ik me niet druk. Nee.
Bij anderen daarentegen wel...
Klik om te vergroten...
Ik ook...
S
SloppyBurgerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes!

Ik ben niet gevoelig voor verslavingen maar ik heb een aantal vrienden die het helaas wel hebben. Ik vind het prettig om te kunnen helpen of simpelweg steun te zijn. Ik ben geen ervaringsdeskundige of psycholoog but I’m here if you need to talk!
J
JolissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,
Dit is mijn eerste keer op een forum.

Ik gebruik sinds juni 2019 speed, af en toe op een feestje, was er eindelijk niet een zo weg van.

tot ik grotere hoeveelheden op feesten ging gebruiken en de feesten steeds maar langer duurde. Helaas ben ik in mei/juni 2020 begonnen met meer gebruiken. Als ik een beetje moe was en ik moet een lange dag werken of om me gewoon even goed te voelen in deze deprimerende tijd. Na een paar maanden was het zelfs zo erg dat ik elke dag gebruikten en toen begon ik mijn verslaving te herkennen.

het moeilijkste voor mij is dat NIEMAND dit weet.
Ik heb het aan 1 persoon verteld die wat verder van mij weg staat. Maar ik kan het niet tegen mijn vriend vertellen mijn vriendinnen durf ik niet. Nu ben ik er op eigen kracht bijna uitgekomen. Was zeker 2 maanden clean.. ik voelde me zo goed in mijn vel zitten. En toch kan ik er sinds 1 januari niet goed meer van af blijven. Ik laat het nooit meer zo ver komen want wat heb ik mij in een diepe diepe diepe put gevoeld!!

ik zou graag met iemand in contact willen komen die het zelfde probleem als mij heb die weet dat je sterk genoeg bent maar toch elke dag eraan denkt en dan weer een zwak momentje heeft. Lijkt mij zo fijn om mijn geheim gedachtes en emoties met iemand te kunnen delen die mij zal begrijpen. Dat zal mij zeker helpen in het proces om door te zetten.

liefs ...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jolissa zei:
ik zou graag met iemand in contact willen komen die het zelfde probleem als mij heb die weet dat je sterk genoeg bent maar toch elke dag eraan denkt en dan weer een zwak momentje heeft. Lijkt mij zo fijn om mijn geheim gedachtes en emoties met iemand te kunnen delen die mij zal begrijpen. Dat zal mij zeker helpen in het proces om door te zetten.
Klik om te vergroten...
Ik heb precies hetzelfde, ik denk er iedere dag aan en het gaat ongeveer 1 a 2 keer per week mis. In mijn geval is het 3-mmc, maar de verslaving is erg vergelijkbaar.
Daarentegen heb ik altijd veel mensen gehad waarmee ik hierover kon praten.
Gebruik je discord? Ik ben een Nederlandse discord server die focust op drugs aan het bouwen, hier vind je veel mensen waar je over je probleem kan praten. Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik je een linkje.
Groetjes!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel mensen hebben het moeilijk door de lockdown waardoor de verleiding groot is om te gebruiken. Dit is eigenlijk geen excuus. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om te stoppen. Je verhaal delen op het forum zal al enorm helpen hoop ik.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Veel mensen hebben het moeilijk door de lockdown waardoor de verleiding groot is om te gebruiken. Dit is eigenlijk geen excuus. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om te stoppen. Je verhaal delen op het forum zal al enorm helpen hoop ik.
Klik om te vergroten...
Ik heb hier wel heel veel steun gevonden, er zijn veel mensen die je een andere kijk kunnen bieden op de situatie en genoeg nuttige tips te krijgen.
Daarnaast is het gewoon fijn om iemand te hebben waarmee je kan praten.
J
JolissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
straatpiraat zei:
Ik heb precies hetzelfde, ik denk er iedere dag aan en het gaat ongeveer 1 a 2 keer per week mis. In mijn geval is het 3-mmc, maar de verslaving is erg vergelijkbaar.
Daarentegen heb ik altijd veel mensen gehad waarmee ik hierover kon praten.
Gebruik je discord? Ik ben een Nederlandse discord server die focust op drugs aan het bouwen, hier vind je veel mensen waar je over je probleem kan praten. Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik je een linkje.
Groetjes!
Klik om te vergroten...
Ja dat lijkt mij wel wat, bedankt!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je mag me dm-en als je wilt! Ik heb 2 periodes moeite gehad van de speed af te blijven. Kan het nog steeds niet in huis hebben, zonder het te gebruiken.
Kan mezelf wel inhouden het in huis te halen inmiddels.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed in dec misbruikt maar nu al bijna 3 weken niet aangeraakt. Wil t ook gaan minderen en weet dat ik sterk genoeg ben. Eerst m'n kracht weer terug krijgen , vermoeid heid grotendeels wegwerken en wat gezonder gaan leven. Als ik me beter voel kijk ik wel weer s of drugs er ook bij past šŸ™‚ je mag altijd een berichtje sturen hoor. Al denk ik dat ik er minder moeite mee heb dan jij, weet wel waar je t over hebt. GroetJessss āœŒšŸ¼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."