#1
Goedemorgen. Ik ben de nacht doorgekomen écht door jullie.rond 2.00 nog klaarwakker. Het hele huis op zijn kop gezegt en paar slaaptabletten gevonden(Geen benzo's) goed..nee..stond ik erachter..ja. alles om maar de dag en nacht door te komen wat jullie me hebben meegegeven.
Vandaag heb ik een afspraak met professionals
Dat word een hele lastige balans.maar ben er blij mee.
Ik voel me fysiek echt een stuk sterker dan gister.toen kon ik -bij wijze van- nog geen plastic rietje optillen. Dus ik moet nu schade in huis en administratie etc echt op wilskracht gaan bereiken. Morgen komt er iemand langs..dat is dus mijn privé deadline. Ik ben totaal nog niet mijzelf. Ik weet series niet hoe gister eruit had gezien zonder jullie.
Dus bedankt als iemand dit heeft gelezen. Ik hoop dat dit mijn crisisweekend was. En de komende week/weken(auch) mijzelf herstellen op alle fronten door geduld en wilskracht.
Ik hier nog mag schrijven?
Getwijfeld of mijn topic goed staat. Maar ja..het is een afkick, kater/comedown/mentaal gerelateerd.
Vandaag heb ik een afspraak met professionals
Dat word een hele lastige balans.maar ben er blij mee.
Ik voel me fysiek echt een stuk sterker dan gister.toen kon ik -bij wijze van- nog geen plastic rietje optillen. Dus ik moet nu schade in huis en administratie etc echt op wilskracht gaan bereiken. Morgen komt er iemand langs..dat is dus mijn privé deadline. Ik ben totaal nog niet mijzelf. Ik weet series niet hoe gister eruit had gezien zonder jullie.
Dus bedankt als iemand dit heeft gelezen. Ik hoop dat dit mijn crisisweekend was. En de komende week/weken(auch) mijzelf herstellen op alle fronten door geduld en wilskracht.
Ik hier nog mag schrijven?
Getwijfeld of mijn topic goed staat. Maar ja..het is een afkick, kater/comedown/mentaal gerelateerd.
