#1
Blijf vooral schrijven!
Goed om te lezen dat het iets beter gaat.
Je hoeft ons niet te bedanken en geen schuldgevoel te hebben over wat dan ook.
Jij staat ook altijd klaar voor anderen.
Dit forum is een community, ik denk dat velen net als ik het fijn vinden om er af en toe voor een ander te kunnen zijn op een bepaalde manier. Soms alleen om mee te lezen, soms om te reageren, altijd begripvol en om je te helpen.
Je komt er doorheen, je bent een sterk persoon đź’Ş
Goed om te lezen dat het iets beter gaat.
Je hoeft ons niet te bedanken en geen schuldgevoel te hebben over wat dan ook.
Jij staat ook altijd klaar voor anderen.
Dit forum is een community, ik denk dat velen net als ik het fijn vinden om er af en toe voor een ander te kunnen zijn op een bepaalde manier. Soms alleen om mee te lezen, soms om te reageren, altijd begripvol en om je te helpen.
Je komt er doorheen, je bent een sterk persoon đź’Ş
