#1
Als ik 500 calorieën op.een dag binnenkrijg is dat veel. Wat ik al zei...post..huishouden..eten..het is bizar hoe.snel.t mis ging. Dit is echt 100% hoe ik normaal niet ben. Ik had geen ervaring met speed en nooit meer.
Een en al ellende ik heb dr ook heel erg lang last van gehad. Maar wat ik probeerde te doen was vooral bewegen,en afleiding zoeken en ja n joint hielp bij mij de 1ste keer averechts.Thanks. Wat voelde je?
Ik lees hier vaak over vechten tehenzwichten voor het lekkere gevoel. Maar wil me enkel.normaal voelen.
Maar kan alleen maar zitten op m'n mobiel. Gewoon apathisch..helemaal uitgeput.
Ik heb alleen 2 diazepam 5 mg paar stuks..Ik kan alcohol kopen maar ben bang dat ik doorsla. Maar.kleine.hoeveelheden is een.optie ter overbrugging tot morgen?ben vooral benieuwd wat jij ervaarde.
Jaa ik moest ook eerst van alles proberen,om erachter te komen wat hielp.maar het lukt je vast wel man.en hoe bedoel je precies met achteruit gaan dan dat je gek word? of steeds meer gebruil enzv? Want ik had bijde eerstBegonnen met etizolam.
Gewoon af en toe chillenm
Toen bromazepam. Want had ernstige slaapproblemen(2 nachten niet slapen..is hart naar de klote.en echt hallucineren.en.trillen)
Werkte niet mocht ik omruilen voor clonazepam.
Een keer teveel genomen..dat schudde me wakker..mijjn enigste doel.was de diazepam op doktersrecept die.op.was te vervangen.nu fluni..ook al ben ik nuchter. Speed is bijna week geleden..ik ga alleen maar achteruit
Andere medicatie zal.ik even pbn
Dat is goed. Als ik iets in het leven heb geleerd is dat voeding+slaap key is. Ik zit zelf in de fitness branche heb zelf een langere tijd laag in me voeding gezeten. Na deze tijd moest ik weer me voeding opkrikken omdat ik telaag zat. De eerste week ging dan ook echt futloos eten tot misselijkheid etc maar week 2 zie je al gauw dat je metabolisme weer begint te wennen aan normaal eten en je weer honger krijgt. Probeer dus beetje bij beetje meer te eten maar daar ben je gelukkig al weer goed mee bezig!Ik denk dat het dan vocht moet zijn. Want heb het echt gewogen. Ik ben begonnen met drinkbare voeding en kreeg vanmiddag ineens trek. 400 gr kip klaargemaakt en in loop vd dag steeds een stukje. Het voelt nog heel vreemd dat alle basisfuncties zo snel niet meer werken zoals mijjn zicht. Ik voel me duizend keer nuchterder.
Want..dat ben ik ook. Maar 'normaal ben ik niet...ik vergeet heel veel, ben schrikachtig, raak de draad kwijt in een gesprek, mijn zicht is heel troebel.
Theoretisch weet ik..dit is de ontnuchterfase. Ik heb er alleen meer kennis dan ervaring van.
Kan ik het weer scherp voelen stimuleren of is het afwachten? Vandaag was de afspraak onverwachts thuis ik moest heel erg mijn best doen om nuchter over te komen.
Ja van dat langzaam eten waardoor je metabolisme op gang komt is precies wat ik ervaar! Eerst de verkeerde kant op. Het is nog steeds niet helemaal terugDat is goed. Als ik iets in het leven heb geleerd is dat voeding+slaap key is. Ik zit zelf in de fitness branche heb zelf een langere tijd laag in me voeding gezeten. Na deze tijd moest ik weer me voeding opkrikken omdat ik telaag zat. De eerste week ging dan ook echt futloos eten tot misselijkheid etc maar week 2 zie je al gauw dat je metabolisme weer begint te wennen aan normaal eten en je weer honger krijgt. Probeer dus beetje bij beetje meer te eten maar daar ben je gelukkig al weer goed mee bezig!
En zicht troebel? Wat bedoel je met troebel? Visual snow of andere soort oogaandoening? Ik heb door stress op de eene dag in een x last gekregen van visual snow en we zijn nu 2 maand verder en het is nog steeds aanwezig... Denk zelf dat dit voor mij perm is maar daar gaan we volgende week achterkomen bij een neuroloog. Slechter zien heeft meestal wel te maken met impulsen die verkeerd aankomen bij het brein of de brein ze niet goed op pakt. Zou wel stok achter de deur zetten als je hier lang last van hebt.
Hey @Mrloverdj sterkte met de afkick! Goed om te zien dat je er zo serieus mee bezig bent. Als ik om hulp vraag moet ik er ook wat mee doen.
Ik zit op 20mg. Verspreid over 3 momenten. 2x 5 overdag. Voor het slapen 1 x 10
drugsforum.nl
Ik heb 20mg diazepam van de arts niet voor angsten. Maar ik moet deze dosering houden om oa mijn spierspanning laag te houden.Ik kan je niet echt verder helpen behalve dat ik weet dat Flunitrazolam pellets veelal gefaked worden. Indien je toch benzos nodig hebt zou ik kijken naar Diclazepam, RC variant van Diazepam die geen recreatieve waarde biedt. Maar of je moet gaan stunten met benzos is een tweede..
Diclazepam is overigens ook de enige benzo waar je mee wilt taperen, Etizolam werkt veel te kort voor een taper en is recreatief. Clonazolam is ook veel te recreatief en te potent.
Diclazepam komt aardig in de buurt van Diazepam ja, alleen dan 10 keer zo potent. 1mg dicla = 10mg dia geloof ik.Ik heb 20mg diazepam van de arts niet voor angsten. Maar ik moet deze dosering houden om oa mijn spierspanning laag te houden.
Alleen krijg ik pas over 2 weken weer diazepam.
Ik zocht dus een alternatief ter overbrugging, maar de adviezen die ik hier kreeg ging over eti of clona.
Lijkt diclazepam op diazepam, of laat ik mij misleiden door de naam?
Maar dit is iets goed toch? Denk je wel even na vooraleer je nog eens speed neemt.I fucked up. Kan maar heel weinig hebben.
2x speed. Comedown was afschuwelijk. Alcohol...nog wat alles om het door te komen.
Sterkte meid !Maar waarom kun je niet alles bespreken?Heel veel rc benzo's..kan er 16 nemen.. ga hoogstens op een schaal van zelfmoord afkick 10 .0 is super naar een 8.
Ik heb andere medicatie. Ook slordig in geweest.
Het heeft z'n redenen gehad. Deed het niet voor de fun. Nu is het meeste op..ook daar afkick.
Morgen kan ik m'n behandelaar spreken. Maar kan alleen Alcohol opbiechten, slechte medicatiegebruik. En allemaal rc benzo's wat niet helpt..
Jezus zeg. En dit allemaal in een langgerekte comedown van speed?Ik eet niet. Verzorg mijzelf niet. Geen huishouden meer dan 1 week.
Het is geen mentale kwestie alleen. Zijn er mensen die dit herkennen?
Ik ben zooo lang stabiel geweest. En in zo'n korte tijd dit..
Crisisdienst ken ik..uren wachten..ze kunnen niets doen.
Ik weet de oplossing. Hoge doseringen dia en langzaam taperen...dan is er niets aan de hand. Maar die heb ik niet..ik doe uc's ivm kids(,zijn nu niet bij me) hoop op steun en herkenning. Dit gaat verder dan down voelen.
Opname is géén optie. Ik ben daardoor eerder juist alles kwijtgeraakt. Opname deed niets..behalve daar verblijven en..ik gebruik niet en kan er ook niet aan komen. Als ik hieruit kom komen kids terug...Opname zet daar definitief streep door.
Doorzetten met niks nemen? Ik geloof dat ik fluni nog wat had. Ben bang dat dat het heeft verergerd. Kan er zo 16 nemen van 0.25. (Isn nu op)geen effect...ook niet rustiger..paniekvoetbal en nu ontnuchteren? Maar kan niet eens schone kleding vinden.
Sorry voor het lange verhaal
Hartstikke goed, laat het eruit.Dank @Mindless Voor de.meditatievideo dat ging.ondanks.mn. klachten echt goed.en halverwege veranderde iets.ik.moest.ineens.wat huilen..doe ik bijna nooit.
Had m'n dopjes nog in. Zette snel.wat.anders.op
Best pech want voor mij een klassiek.nmr.met.emotie.
Ging op.de.stoel.voor de spiegel zitten om de tranen wat weg te vegen
En als een vloedgolf.kwam.ineens alle pijn eruit.
Janken..echt lelijk volop janken. Ik.weet niet waarom.maar.ik.besloot.in de spiegel te.kijken om.mijzelf te.confronteren en vermannen?
Maar ik.zag voor.het eerst in mijn.ogen,.mijn.janken.mijn.hele gezicht voor het eerst.echt al.mijn pijn
Was.ook.geen hollywoodhuiltje.
Ken je die.zwartre.vrouwen bij een begrafenis die helemaal.instorten.en het uitschreeuwen..nou dat!
En die behoefte Had ik.ineens. ik.liet de muziek in m'n oordopjes doorlopen
Wist niet eens of.ik.geluid.maakte
Janken werd meer.en meer.en ik.stopte.met verzetten echt ik schreeuwde.het uit van de pijn. Een absolute lange schreeuw.echt primitief,oer.
Ik besloot mijzelf te blijven aankijken.
Ik.wist ik.zit nog in een afkick..als.ik.daar niet uitkom.word.die pijn nog veeeeeel.erger.
Ik bleef mijzelf.aankijken jankend.na de schreeuw.en kreeg.een vechtgevoel
Ik moest door.die afkick.en shit heen.10,20.pogingen.3 minuten? Mijn gezicht ging van vechtlust naar.pijn..'t bleef.maaf.afwisselen
.en uiteindelijk Had.ik.hem..het Janken werd.normaal.huilen.en mijn gezicht reflecteerde hoe.ik.me.voelde.:.Man the fuck op!.en vecht ervoor! En sindsdien ben ik.niet meer.achteruit.gegaan
Wtf is daar gebeurd?
Ben ik.de.enige.weirdo, heeft iemand zoiets.weleens gehad?
Er speelt.al.een tijdje,.en na dit veel.sterker, door.mijn hoofd.dat.ik.echt baal.dat.ik.niet bekend met.met.die helende inzichtgevende trips wat.je hier weleens leest.
Maar.met alles.wat er in mij zit, is dat misschien maar beter ook..wil niet dat het verkeerd uitpakt
Ps.sorry voor alle punten ipv spaties jongens. Doe het echt niet expres
Ene.moment meer last van.dan.andere.keer
Ps2..zo praat ik niet, dat zou pas.irritant zijn
Stoppen na.elk woord lol
Ik.neem.nooit.meer speed!Maar dit is iets goed toch? Denk je wel even na vooraleer je nog eens speed neemt.
Sterkte meid !Maar waarom kun je niet alles bespreken?
Jezus zeg. En dit allemaal in een langgerekte comedown van speed?
Goede beslissing ! Ook al zitten we op DF.Ik.neem.nooit.meer speed!
Ben blij dat je toch nog ergens kunt van genieten.Ik.heb iets onschuldigs.aan mijn hart. Zelfs.toen met m'n arts over.xtc.gesproken..thuis geprobeerd ging goed
Zo hard last van? Ik lees dit vaker, en ben blij dat ik het niet heb.Officieel zou ik er al jaren geen last meer van hebben.het is weg..nou zo voelde het niet
Daarom ook de paniek.om hem omlaag te krijgen..en toeval dat die kater gelijk kwam met afkick.aantal.medicatie
Aan de.rc fluni.gegaan om.te kunnen slapen
Dat werd horrorstory.nmr 3.zowel tijdens als met stoppen
Waarom.niet.gewoon paar.nachten wakker
Dat trek ik niet mentaal(hallucinaties alsof ik trip, trillen als parkinson)en fysiek
Het leven is leuker met psychedelica anywayVoor mij dus geen uppers meer
Succes ! Hou je ons op de hoogte ?En over paar weken heb ik de cardioloog
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."