Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken

Afkicken

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel me weer helemaal goed. En toch ben ik er niet. Ik ben genoeg in vorm, maar ik ga voor topvorm.Maar dat is puur een mentale kwestie.
Mediteren helpt.
Ik ben groot fan van motivational video's. Het gevaar is dat je het kijkt, het voelt, maar er niks mee doet. Daarom kijk ik af en toe. Dan schrijf ik het uit. Ik plak een groot vel met de punten uit de video wat ik moet doen of mezelf moet voorhouden. En leef hier zeker een week naar. Voor mij is meditatie rust. En motivatie de kracht. Die balans heb ik nodig

Vandaag was dit voor mij een onwijs treffende.
"Don't stay a sugar cookie"
"Never ring the bell"
En over dat bed opmaken...dat klopt echt!

Dat deze man het echt heeft meegemaakt maakt meer indruk dan slechts een tekst met goede montage. Mocht je willen kijken, laat je niet afschrikken door de 1e wat 'slappere' min. Voor mij werd het daarna steeds sterker

F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Ik ben groot fan van motivational video's. Het gevaar is dat je het kijkt, het voelt, maar er niks mee doet.
Klik om te vergroten...
Goed om je bewust van te zijn! Je ziet zo vaak dat mensen 101 boeken over bijvoorbeeld afvallen hebben staan, allemaal lezen, maar juist weer niet stappen kunnen zetten om af te vallen… Dan heb je er niets aan blijkbaar!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is je tv al hersteld?🤪
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kut man. Als het je lukt sws van de speed en alcohol afblijven, kwa alcohol weet ik niet hoe je lichaam erop reageerd als je direct stopt met drinken dat kan alleen jij inschatten maar met de speed direct stoppen moet lukken dat weet je ondanks de mentale strijd die gaat komen.

Wat voor medicatie slik je nu allemaal ?

En over welke rc benzo's hebben we het?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
I fucked up. Kan maar heel weinig hebben.
2x speed. Comedown was afschuwelijk. Alcohol...nog wat alles om het door te komen.
Heel veel rc benzo's..kan er 16 nemen.. ga hoogstens op een schaal van zelfmoord afkick 10 .0 is super naar een 8.


Ik heb andere medicatie. Ook slordig in geweest.
Het heeft z'n redenen gehad. Deed het niet voor de fun. Nu is het meeste op..ook daar afkick.
Morgen kan ik m'n behandelaar spreken. Maar kan alleen Alcohol opbiechten, slechte medicatiegebruik. En allemaal rc benzo's wat niet helpt..

Ik eet niet. Verzorg mijzelf niet. Geen huishouden meer dan 1 week.

Het is geen mentale kwestie alleen. Zijn er mensen die dit herkennen?

Ik ben zooo lang stabiel geweest. En in zo'n korte tijd dit..

Crisisdienst ken ik..uren wachten..ze kunnen niets doen.

Ik weet de oplossing. Hoge doseringen dia en langzaam taperen...dan is er niets aan de hand. Maar die heb ik niet..ik doe uc's ivm kids(,zijn nu niet bij me) hoop op steun en herkenning. Dit gaat verder dan down voelen.

Opname is géén optie. Ik ben daardoor eerder juist alles kwijtgeraakt. Opname deed niets..behalve daar verblijven en..ik gebruik niet en kan er ook niet aan komen. Als ik hieruit kom komen kids terug...Opname zet daar definitief streep door.

Doorzetten met niks nemen? Ik geloof dat ik fluni nog wat had. Ben bang dat dat het heeft verergerd. Kan er zo 16 nemen van 0.25. (Isn nu op)geen effect...ook niet rustiger..paniekvoetbal en nu ontnuchteren? Maar kan niet eens schone kleding vinden.


Sorry voor het lange verhaal
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alle tips zijn welkom sommige zijn niet bruikbaar zoals sporten. Ook fysiek 5 kilo afgevallen in 1,5 week. Geen eetstoornis. Krijg het niet weg
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik jou was zou ik vandaag iets nemen waar je rustig van wordt,en dan morgen mischien iets vragen of even langs je huisarts gaan?🤷‍♂️ ofsoiets k ken het gevoel man dat is echt klote.!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Als ik jou was zou ik vandaag iets nemen waar je rustig van wordt,en dan morgen mischien iets vragen of even langs je huisarts gaan?🤷‍♂️ ofsoiets k ken het gevoel man dat is echt klote.!
Klik om te vergroten...
Thanks. Wat voelde je?
Ik lees hier vaak over vechten tehenzwichten voor het lekkere gevoel. Maar wil me enkel.normaal voelen.
Maar kan alleen maar zitten op m'n mobiel. Gewoon apathisch..helemaal uitgeput.
Ik heb alleen 2 diazepam 5 mg paar stuks..Ik kan alcohol kopen maar ben bang dat ik doorsla. Maar.kleine.hoeveelheden is een.optie ter overbrugging tot morgen?ben vooral benieuwd wat jij ervaarde.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Of is blowen beter? Daar kan ik maat mee houden.ervaring op 1 hand te tellen
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik voel me nu rustiger. Dus toch die fluni...nu de vraag. Taperen? Met wat. Of doorzetten

Di in huis pas weer iets als ik wil de hele fluni griep is geen optie om te Taperen had geen stabiliteit in gebruik. Even liggen. Met laatste krachten ff coffeeshop vanmiddag. Als jullie reageren. Bedankt DF:redheart:
Heb geen zelfmedelijden !
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
I fucked up. Kan maar heel weinig hebben.
2x speed. Comedown was afschuwelijk. Alcohol...nog wat alles om het door te komen.
Heel veel rc benzo's..kan er 16 nemen.. ga hoogstens op een schaal van zelfmoord afkick 10 .0 is super naar een 8.


Ik heb andere medicatie. Ook slordig in geweest.
Het heeft z'n redenen gehad. Deed het niet voor de fun. Nu is het meeste op..ook daar afkick.
Morgen kan ik m'n behandelaar spreken. Maar kan alleen Alcohol opbiechten, slechte medicatiegebruik. En allemaal rc benzo's wat niet helpt..

Ik eet niet. Verzorg mijzelf niet. Geen huishouden meer dan 1 week.

Het is geen mentale kwestie alleen. Zijn er mensen die dit herkennen?

Ik ben zooo lang stabiel geweest. En in zo'n korte tijd dit..

Crisisdienst ken ik..uren wachten..ze kunnen niets doen.

Ik weet de oplossing. Hoge doseringen dia en langzaam taperen...dan is er niets aan de hand. Maar die heb ik niet..ik doe uc's ivm kids(,zijn nu niet bij me) hoop op steun en herkenning. Dit gaat verder dan down voelen.

Opname is géén optie. Ik ben daardoor eerder juist alles kwijtgeraakt. Opname deed niets..behalve daar verblijven en..ik gebruik niet en kan er ook niet aan komen. Als ik hieruit kom komen kids terug...Opname zet daar definitief streep door.

Doorzetten met niks nemen? Ik geloof dat ik fluni nog wat had. Ben bang dat dat het heeft verergerd. Kan er zo 16 nemen van 0.25. (Isn nu op)geen effect...ook niet rustiger..paniekvoetbal en nu ontnuchteren? Maar kan niet eens schone kleding vinden.


Sorry voor het lange verhaal
Klik om te vergroten...
Echt klote om dit te lezen.
Goed dat je het opschrijft, geeft structuur.
Niet in paniek raken.
Probeer structuur aan te brengen.
Volg dagelijks ritme, gezond eten, rusten, buitenlucht.

ik heb geen tips over welke middelen je moet gebruiken.
Zou willen dat ik je kon helpen, want het is naar om te lezen.

Anderen hier kunnen je vast helpen, sterkte !!!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Thanks. Wat voelde je?
Ik lees hier vaak over vechten tehenzwichten voor het lekkere gevoel. Maar wil me enkel.normaal voelen.
Maar kan alleen maar zitten op m'n mobiel. Gewoon apathisch..helemaal uitgeput.
Ik heb alleen 2 diazepam 5 mg paar stuks..Ik kan alcohol kopen maar ben bang dat ik doorsla. Maar.kleine.hoeveelheden is een.optie ter overbrugging tot morgen?ben vooral benieuwd wat jij ervaarde.
Klik om te vergroten...
Alcohol lost nooit iets op, niet doen!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Of doorzetten
Klik om te vergroten...
Doorzetten helpt altijd!!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mrloverdj

dat klinkt als een vreselijke rot situatie voor je zeg.. spijtig dat je daar zo in beland bent.
meestal ben je zelf van de raad en adviezen..
en de kennis over verslavingen en zo.
wat zou je jezelf aanraden?
Ik weet niet zo goed wat aan te bevelen..

mss één wasje draaien vandaag.. en morgen het aanrecht opruimen?
kleine stapjes..
verder iets kopen/laten bezorgen wat je lekker vindt en wat makkelijk is om te eten?.. krijg je toch wat binnen.. ijs?
mss dat je van blowen wel eetlust krijgt.. maar het kan ook averechts werken en mentaal niet lekker vallen.

sterkt meid.. ik duim voor je.

Screenshot 2021-03-09 at 20.13.51.png
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klote situatie :(
Tips heb ik niet maar ik hoop dat je snel weer de stabiliteit terug vind en dat je achter de oorzaak komt.
Heel veel sterkte, knuffel!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks allemaal..ik had dus m'n laatste lading fluni genomen. En word nu een stuk stabieler wakker.

Ik ben normaal altijd onwijs stabiel en probeer anderen te heloen. Het ging mis bij meerdere keren speed. De hartkloppingen en zwakte na 1 nacht speed was zo bizar...met alles proberen op te lossen maar zoveel heb ik niet. Ik heb rc benzo's geruime tijd genomen. Had enorm veel nodig om te slapen nooit recreatief iets gevoeld.. ben ik genept? Of had ik niet de lusten maar wel de lasten.die afkick. Toen voelde ik me goed nam ik eens clonazepam die wel werkte..ik werd wakker en viel de hele tijd in slaap.gevaarlijke situatie. Dus 1 x beetje speed..maar toch het hele circus van voren af aan.

Heb besloten alles op t forum te gooien.nu voel ik me voor het eerst sinds 2 weken vrij normaal..


De enige reden dat ik diep geslapen heb overdag moet die fluni zijn..het bracht me zoveel ellende en de laatste dosis werkt goed..heb het over zeker 15 stuks.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Alcohol lost nooit iets op, niet doen!
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Door de klachten van speed en vermoedelijk fluni benzo raakte in in deze vicieuze cirkel.
Heb het over een hartslag van 180 na speed dagenlang. Daarom mijn wanhoop het te dempen. Ik kan dus 1 nacht wakker blijven niet aan ironisch genoeg vanwege m'n hart
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik 500 calorieën op.een dag binnenkrijg is dat veel. Wat ik al zei...post..huishouden..eten..het is bizar hoe.snel.t mis ging. Dit is echt 100% hoe ik normaal niet ben. Ik had geen ervaring met speed en nooit meer.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als iemand meditatie apps weet. Het is al geschreven vast.maar het zou hoop ik helpen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."