#1
Tramadol..dus die afkick is er ook nog. Behandelaar is op vakantie tot.maandag..dus had gewoon week.dikke pech
Ik gebruik al heel lang Meditation Moments tot volle tevredenheidAls iemand meditatie apps weet. Het is al geschreven vast.maar het zou hoop ik helpen
Nu zijn we er hier voor jou, om jou te steunen ❤️Het is bizar.ik heb deze rollercoaster gezien bij anderen en zoveel geholpen. En zo zie je maar.. ook al weet ik het zo goed..zo fout kan het gaan.
Die rc benzo's zijn de duivel
Nogmaals, we zijn hier allemaal om je te helpen, blijf schrijven.Bedankt voor alle steun.ik blijf df checken. Ik kan mezelf zo haten.het ene moment help je mensen uit de shit het andere moment help je jezelf er als een sluipkiller in..begrijpelijk en onbegrijpelijk.
Ik probeerde met alles juist eruit te komen en heb het alleen maar erger gemaakt
Echt heel erg bedankt. Qua drank heb ik wat gefaald ik dacht..doe voor de 1e keer 1 flesje van 250..verder niets.Jullie helpen zo goed het heeft alleen maar gezorgd voor enorme schaamte naar jullie.Nogmaals, we zijn hier allemaal om je te helpen, blijf schrijven.
Ook al voelt het nu voor jou als ‘erger’, we gaan nu weer vooruit kijken en jij krijgt de boel op de rit 💪
Het is ook lastig. Ik moest mijzelf zo enorm bewijzen dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt. Ik weet ook niet wat ik moet doen behalve.. overal vanaf blijven. Maar die mentale afkick herken ik helaas van vroeger 1 keer(fout van de arts olé) en dat liep fout. Dus waar ik ook doorheen moet.. ik moet er doorheen. Overal van afblijven. Duurt het dagen..weken.. duurt het te lang?Deze zag ik ook niet aankomen, desalniettemin wil ik je heel veel sterkte en succes wensen. You can do it! Ik blijf in ieder geval mee lezen… Vind het lastig om advies te geven omdat het zo gecompliceerd is kwa drugs en medicatie…
Blijf in jezelf geloven. 💜
Thanks. Ben voor de eti gegaan.
Ik ga er dus dit keer met een andere insteek in.
Geen 'heb ik effect?' Maar 'heb ik ontwenning?' Zo nee dan zo houden. Even opzoeken hoelang het werkt of is die info niet betrouwbaar omdat het een rc is?
Thanks. Doet me goed.Ik vind het super om te zien hoe je er zo goed mee bezig bent!
Oei, op hoeveel Diazepam zit je eigenlijk dan? Heel raar advies!
Tja ik zou aanraden om wat etizolam/clonazolam dan snel te bestellen zodat je het morgen/overmorgen hebt je kunt het beste op die benzo's steady blijven. Ik zelf zit nu op ochtend 0.25mg clona avond 0.25mg clona en van 0.5mg clona per dag moet het ook te doen zijn om weer naar 20mg Dia per dag te gaan zonder al te zware moeilijkheden max 1 dag kleine issues dat weet ik zekerBedankt allemaal!
Gister was de zoveelste dag(in mijn beleving) van de bodemput. Vandaag ben ik er flink uit aan het klimmen.
Het moeilijkst was mezelf niet kunnen adviseren...bang dat ik moest uitzitten. Jullie hebben me laten inzien dat ik die confrontatie juist op moest zoeken en ondergaan. Een "kom maar op, ik hou het langer vol" attitude tegen de afkick die dan vol op je gaat afvuren.
Ik heb m'n gebruik terug gebracht tot 0
Ook geen rc benzo's meer. Mijn medicatie hebben ze gestabiliseerd maar..
De professionele hulp vind dat ik mijn diazepam afkick moet uitzitten tot ik nieuwe krijg( 2 weken) het was duidelijk iemand zonder verstand.
Beweerde dat je na 14 dagen geen effect meer hebt. En de afkick 'even doorbijten is..
Alles in mij schreeuwt dan om met de Ashton manual gids te wapperen. 2 weken uitzitten gaat niet lukken. Het is ook echt gevaarlijk voor mijn gezond. Kan ivm herkenning niet openlijk neerzetten waarom. Ik heb het zelf verpest. Maar van deze reactie schrok ik echt...
Heeft er iemand advies?
Dus rc benzo..puur om het 2 weken steady houden. Het gaan om diazepam vervangen. k heb exact nog tot morgen
Absoluut geen Clona adviseren!Tja ik zou aanraden om wat etizolam/clonazolam dan snel te bestellen zodat je het morgen/overmorgen hebt je kunt het beste op die benzo's steady blijven. Ik zelf zit nu op ochtend 0.25mg clona avond 0.25mg clona
Zeker wel clona adviseren, zolang hij ermee goed om kan gaan. Etizolam is een echte rc benzo waarbij de bijwerkingen onvoorspelbaar kunnen zijn. Clonazolam is een chemische verbinding tussen clonazopam en alprazolam 2 welgebruikte benzo's in de medische wereld. En ik ben in het verleden van 1mg clonazolam naar 40mg diazepam gegaan en dat ging goed dus ik weet waar ik over praat!Absoluut geen Clona adviseren!
Etizolam is nog het meest veilige, maar allemaal net onhandig met afkicken…
Je weet helemaal niet waar je over praat. Clonazolam dient niet vaker dan eenmaal per week gebruikt te worden en al helemaal niet om op een stabiele dosis Diazepam te blijven. Fijn dat het voor jou goed gaat maar dit adviseren is een no-go.Zeker wel clona adviseren, zolang hij ermee goed om kan gaan. Etizolam is een echte rc benzo waarbij de bijwerkingen onvoorspelbaar kunnen zijn. Clonazolam is een chemische verbinding tussen clonazopam en alprazolam 2 welgebruikte benzo's in de medische wereld. En ik ben in her verleden van 1mg clonazolam naar 40mg diazepam gegaan en dat ging goed dus ik weet waar ik over praat!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."