Dankjewel en een ieder hier want ik voel en ervaar zoveel steun hier !!!
Om duidelijkheid te scheppen ,ik heb mijn eigen huisje en mijn 2 zonen van in de twintig wonen bij mij,mijn verslaafde partner heeft ook zijn eigen huis en daar verder alles goed op de rit,gezien de verslavings problematiek wil ik met deze man geen huisje boompje beestje...een paar dagen bij hem thuis en een paar dagen bij mij gaat prima,zo wonen we samen maar dan in 2 huizen..ik wil ten alle tijden mijn huisje behouden,gaat het even niet dan kan ik naar mijn eigen huis,ik heb mijn eigen inkomen en kan goed voor mezelf zorgen,ik ben alles behalve afhankelijk van hem en wil dat heel grasg zo houden...er schuilt in hem.een lieve man die zijn hart op de goede plaats heeft zitten,dit word alleen vaak verstoord door gebruik....en dan nam ik altijd de benen...ging ik gewoon naar mijn eigen toko !! Ben ook altijd erg concequent...er zitten concequenties verbonden aan gebruik en gedrag,dan pak ik dus mijn spullen en ben weg ! Ik denk dat het alleen op deze manier blijft werken...heb ook heel veel leuke en fijne momenten met hem dus los laten is lastig...verstand en hart werken niet altijd samen,ook heb ik erg veel steun aan hem,hij steunt mij in het verzorgen van mijn zieke moeder,hij doet alles voor me..doet de boodschappen..kookt..helpt me boven gebruikelijk met alles eigenlijk..het is geen sene junk..zoals hij dat noemt..gaat ook niet om met andere verslaafden..heeft alles verder goed op de rit..werkt en verzorgd zich ook goed,het is alleen dat gedrag wat voort komt uit gebruik...en dat accepteer ik gewoon niet meer,heb ik ook laten zien dat ik dat gewoon niet accepteer...hebben we het leuk samen dan geniet ik er van..slaat dat om in agressie of narcistisch gedrag ben ik naar mijn eigen huis!! Spreek ik met vriendinnen af en doe mijn eigen ding,ik ben niet eenzaam hoor,ik heb kinderen die mij op handen dragen en genoeg vrienden en kennissen,hij echter is eenzaam en alleen dus op deze manier loopt het eigenlijk tussen ons,hij klampt zich vast aan mij..want als hij mij verliest verliest hij alles..voor mij ziet dat er gelukkig anders uit..ik heb genoeg mensen om me heen dus hoef me niet eenzaam en alleen te voelen,natuurlijk geef ik om deze man..anders was ik niet samen met hem,maar ik hou heel goed in mijn achterhoofd dat ik in deze relatie zelfstandig moet blijven,niet afhankelijk van hem moet zijn nooit ! Ik hoop dat ik het dan op een goede manier aanpak...en verder hou ik jullie hier op de hoogte..ben zo enorm blij met jullie allemaal want dit heb ik echt nodig !! Jullie weten waar jullie over praten,zijn inderdaad ervaringsdeskundig en ik ondervind daar heel veel steun aan,nogmaals dankjullie wel !!! Dat jullie er voor mij zijn!