#1
Lieve allen,hier weer een berichtje van mij,het is zo ver..hij komt dit weekend thyis en ik voel de zenuwen in elke vezel van mijn lichaam,ik zie er zwaar tegenop! Heb niet langer zin om als moeder te fungeren,ik ben partner en dat wil ik ook zijn,geen oppas of buddy...de stand van zaken is alsvolgt:
Het was te vroeg voor naltrexon,dat ging te hard en de arts vond dat niet verantwoord.
Hij zit nu op diazepam en zodra hij thuis komt moet hij de komende 2 weken zich elke dag melden om te plassen en om de vervolgbehandeling in te zetten...naltroxon.
Ik heb besloten hem alleen te laten gaan,ik hou het niet langer vol om elke stap die hij zet in zijn aanwezigheid te zijn,puur om hem een terugval moeilijker te maken.
Ik laat hem zijn ding doen en zodra de avond is gevallen en hij weer thuis bij mij is zal hij moeten plassen zodat ik kan checken met een test of hij gebruikt heeft of niet.
Al is dit elke dag!
Ik bedacht mezelf...dan hoef ik ook niet zo alert te zijn want de drugs test wijst het wel uit.
Zodra hij blijkt gebruikt te hebben scheiden daar onze wegen,dat zal ik hem ook duidelijk maken..vinden jullie dit een ok plan?
Wil mezelf beschermen door niet de hele dag op stand emergency te hoeven staan,daar word ik obsessief van en wil dat leven niet meer.
De verantwoordelijkheid ligt dan bij hem ,mijn eerdere plan was om continu bij hem.te blijven maar dat overzie ik niet meer,heb ook mijn bezigheden en werk dus elke avond een test zal voldoende uitwijzen.
De bedoeling is dat hij op de naltroxon gaat voor minimaal 9 maanden,dat zou 70% bescherming bieden tegen de zucht...de komende 2 weken gaat de verslavingszorg het overnemen van de kliniek om hem te laten stabiliseren op de naltroxon...tot zover de nieuwe ontwikkelingen.
Het was te vroeg voor naltrexon,dat ging te hard en de arts vond dat niet verantwoord.
Hij zit nu op diazepam en zodra hij thuis komt moet hij de komende 2 weken zich elke dag melden om te plassen en om de vervolgbehandeling in te zetten...naltroxon.
Ik heb besloten hem alleen te laten gaan,ik hou het niet langer vol om elke stap die hij zet in zijn aanwezigheid te zijn,puur om hem een terugval moeilijker te maken.
Ik laat hem zijn ding doen en zodra de avond is gevallen en hij weer thuis bij mij is zal hij moeten plassen zodat ik kan checken met een test of hij gebruikt heeft of niet.
Al is dit elke dag!
Ik bedacht mezelf...dan hoef ik ook niet zo alert te zijn want de drugs test wijst het wel uit.
Zodra hij blijkt gebruikt te hebben scheiden daar onze wegen,dat zal ik hem ook duidelijk maken..vinden jullie dit een ok plan?
Wil mezelf beschermen door niet de hele dag op stand emergency te hoeven staan,daar word ik obsessief van en wil dat leven niet meer.
De verantwoordelijkheid ligt dan bij hem ,mijn eerdere plan was om continu bij hem.te blijven maar dat overzie ik niet meer,heb ook mijn bezigheden en werk dus elke avond een test zal voldoende uitwijzen.
De bedoeling is dat hij op de naltroxon gaat voor minimaal 9 maanden,dat zou 70% bescherming bieden tegen de zucht...de komende 2 weken gaat de verslavingszorg het overnemen van de kliniek om hem te laten stabiliseren op de naltroxon...tot zover de nieuwe ontwikkelingen.