#1
Het is alsof dit voor mij geschreven is,kwam het tegen op internet.Dit is een mooie, en goede beschrijving!
Loslaten van iemand gaat niet zomaar.... door wat voor reden dan ook!
We zijn nu een week verder,gelukkig nog niets vernomen,het heeft eerder nooit zolang geduurd voordat hij weer op de stoep stond dus de hoop begint een beetje te groeien dat het hem wel duidelijk is dat hij het ook niet meer hoeft te proberen,ik werd gisteren gebeld door hulp voor naasten vanuit de verslavingszorg,heb haar gezegd te stoppen met de module omdat ik de relatie heb beeindigd,deze mevrouw gaf echter precies hetzelfde aan als jullie,dat ik voorbereid moet zijn op een opening die hij weer zal zoeken ( wellicht) schijnt ook echt bij verslavingsgedrag te horen.. ik heb dit patroon ook wel gezien bij hem maar het enige verschil nu is dat hij het altijd binnen dag of 3 al deed,het zou in dit geval wel beter voor me zijn dat hij nu zoveel troep gebruikt dat hij daardoor niets voelt en het dus best vind zo ,heroine verdoofd ook eenzaam voelen en hartzeer alhoewel ik me afvraag of deze man wel een hart heeft... ik ontmoette gisteren mijn oude huisarts bij de snackbar,die man is al jaren met pensioen maar zei me...je ziet er niet goed uit,gaat het wel goed met je? Na hem in lange lijnen het verhaal te hebben verteld zei hij...je moet niet vergeten dat deze man *ziek* is...het is niet hij..maar de Heroine die dit met hem doet....nou sorrie maar je kunt alles wel op die zooi afschuiven,natuurlijk is hij ziek maar hij kon tochzeker wel gewoon eerlijk zijn ?