#1
Vandaag gaat weer beter dan gister! Nog wel wat last van cravings maar wel echt een stuk minder. ![:)]()
Doe maar iets van Rituals 😍Bekijk bijlage 35065
met welke geur gaan we vandaag douchen 😍
Are you the future you? Curious..Februari
Waarom?🤔Are you the future you? Curious..
Hoezo tijdsreiziger?Tijdrijzer hiero gekke shiit ouwe
Bekijk bijlage 35570
Geef me even wat tips dan. Nu ben ik curious ook
Pssst. Het is januari!Hoezo tijdsreiziger?
Ze wou daarnet roken, heb haar van de craving afgeholpen.
Ben he le maal lost momenteel.
Maar we gaan haar dagboek niet verpesten met spam. 😘
Een emmer water helpt! Over je moeder dus.
Grappig dat je dit zegt! Ik ben ook echt gaan douchen om de cravings weg te nemen! Werkt echtIs zo gek nog nieteens hoor. Wel over jezelf dan.
Zucht/craving gaat vaak gepaard met stevige lichamelijke (ongemakkelijke) gevoelens. Bij mij uit zich dat meestal in dat krampachtige onderbuikgevoel.
Een koude douche (of emmer) geeft een enorme impuls aan je zintuigen. En dit zorgt voor een soort reset van je zenuwsysteem. En dit kan cravings wegnemen.
Er is hier een wat diepgaandere wetenschappelijke theorie achter. Maar die heb ik slechts één keer gehoord, kan ik dus niet zo goed uitleggen. En voor mij te laat op de dag om dat nog even op te zoeken.
Haha daar heb ik geen ervaring mee! Maar ik was wel zo'n kutkind dat een emmer water over mijn vaders hoofd gooide als ik hem betrapte op roken terwijl hij zei gestopt te zijn 👀Is zo gek nog nieteens hoor. Wel over jezelf dan.
Zucht/craving gaat vaak gepaard met stevige lichamelijke (ongemakkelijke) gevoelens. Bij mij uit zich dat meestal in dat krampachtige onderbuikgevoel.
Een koude douche (of emmer) geeft een enorme impuls aan je zintuigen. En dit zorgt voor een soort reset van je zenuwsysteem. En dit kan cravings wegnemen.
Er is hier een wat diepgaandere wetenschappelijke theorie achter. Maar die heb ik slechts één keer gehoord, kan ik dus niet zo goed uitleggen. En voor mij te laat op de dag om dat nog even op te zoeken.
Volgens je sigaretten moet je een jonko roken. Zonder sigaretten natuurlijkBekijk bijlage 35767
2 weken gestopt! Beste keuze van de afgelopen jaren. Man voel me heerlijk! Meer luchtinhoud, betere huid, depressie verminderd, meer rust en stink niet meer!!
140,- bespaard, je zou denken dat ik dat geld nog heb.. toch? 🤥🤫
Heh?Volgens je sigaretten moet je een jonko roken. Zonder sigaretten natuurlijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."