Benzo's blijven wat dat betreft ook gewoon kut. Ook ik kan er eigenlijk nog steeds niet goed van afblijven. Ik kan dan wel zeggen dat de dosis dusdanig laag is (omgerekend 2,5mg diazepam overdag en savond voor slapen 125ug flualprazolam) dat het bijna niks voorstelt maar dat is Mezelf voor de gek houden. Het doet iets, anders neem ik het niet. Zat tijdje terug zeker 3 weken op nul maar toch bleef het naar me lonken en dan krijg je wat slecht nieuws en dan is het toch zo makkelijk om het weer te pakken. Waardoor ik dus nu weer op 2,5mg diazepam zit per dag met beetje Flual voor slapen. Soms zelfs een Etizolam spraytje van 0,25mg. Maar die is er eigenlijk al zo goed als uit en de flualprazolam gaat me ook wel vrij snel lukken, voel ik.
Maar verslaving in algemeen is gewoon kut natuurlijk en vooral als het middel precies doet wat je helpt. Maar dat terugbetalen met rente is veel veel erger. Hetgeen
waarvoor ik het neem wordt alleen maar versterkt
omdat ik het neem. Leuke vicieuze cirkel
![:confused:]()
.
Maar ik denk dat "toegeven" "acceptatie" en waar nodig "hulp" aanvaarden of zoeken de grootste stappen zijn naar de juiste richting.
Voor dat toegeven en delen is dit wel een mooi topic voor.
Lets makes eachother strong!
Sterkte in de strijd lieve mensen
![:blushing:]()