#1
Je moet je inbeelden hoe mensonterend het voelt om een bepaalde substantie nodig te hebben om je jezelf te voelen. Bij je vrienden, op verjaardagen, op je werk. Dat gevoel blijft knagen aan je. Je ziet mensen die zich van zichzelf goed voelen en nuchter door het leven kunnen gaan en je verbergt die shit wel maar je brein weet dondersgoed dat je weer gaat gebruiken omdat je anders he le maal niks van niemand niet moet hebben.Dat is goed van je maar ik spreek voor de persoon die verslaafd is, die voelt zich een loser op dat moment en dat is iets wat jij misschien niet vind maar jij bent op dat moment niet degene die die gevoelens ervaart.