Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet nog eens een keer een vriendin vinden, die a; akkoord gaat met recreatief gebruik, en B; het een keer uit wil testen.. Blijkt nog een beste opgave te zijn, tot die tijd. Lekker met de hand, feelsbadman...."
"Hey, Ik wou geen nieuw topic maken, want mijn vraag sluit hier perfect op aan. Oké komt ie; Niet letten op spellingsfouten, ben nog onder invloed van gisteravond :P Ik ben een recreatief gebruiker, ik gebruik eens in de 6-8 maanden 3 gram gespreid over een heel weekend (in dit geval in mn vakantie), nou wordt ik net zoals de meeste van jullie ook botertjegeil, echter. Na 3 uur gefapt te hebben en eindelijk klaargekomen (god, wel de lekkerste orgasme ter wereld, maar dat erbuiten) ben ik erachter gekomen dat mn lul aan de bovenzijde schraal is, kan dit kwaad, en waardoor komt dit? Alvorens bedankt voor het antwoord, mvg, Dayless"
"Druktemaker zei: Hee dayless, Ik ben geen man, maar kan mij heel goed voorstellen dat het na 3 uur schraal is, bedenk dat je uren fanatiek over je arm heen wrijft. Dan zal je arm er ook niet zo vrolijk zijn. Lijkt me niet dat dit direct kwaad kan, maar zou wel even kalm aan doen en dingen zoals vaseline werken beschermend! Klik om te vergroten... Hey Druktemaker, thanks voor de snelle reactie, t probleem is, ik wil wel kalm aan doen, maar de behoefte, zo groot, zo geil.. Man, ik lijk wel een puber hahaha"
"Rotjoch zei: Ik ben wel een man en het is niks ergs. Uren wanken vind geen enkele penis chill. Niks aan de hand verder, gewoon ff laten herstellen. Het zal morgen waarschijnlijk al aanzienlijk beter zijn. Klik om te vergroten... Ook U bedankt voor de snelle reacties, jezus dat had ik niet verwacht haha, ik d8 pas in de middag ofzo antwoord te krijgen. Stelt me toch weer beetje gerust"
"Rotjoch zei: We zijn de no-lifers van het forum 😜 Ik raadt net als druktemaker wel aan het vettig te houden, anders gaat het schuren in je broek en dat irriteert. Ook de volgende keer als je gaat fappen olie gebruiken. Olijfolie of zonnebloemolie is ook dikke prima. Geen Croma. Klik om te vergroten... Elk forum zo zijn no-lifers :P Bedankt voor de tips, ik denk dat ik maar niet ga fappen ff, weer 3 uur verder anders"
"Rotjoch zei: We zijn de no-lifers van het forum 😜 Ik raadt net als druktemaker wel aan het vettig te houden, anders gaat het schuren in je broek en dat irriteert. Ook de volgende keer als je gaat fappen olie gebruiken. Olijfolie of zonnebloemolie is ook dikke prima. Geen Croma. Klik om te vergroten... Oja nog iets ( weet niet hoe ik mn bericht bewerk, excuus voor dubbele post ). Ik merk ook dat ik heel erg kan verzuipen in gedachte op dit soort forums, vooral ervaring van andere, en ik ga alles opzoeken wat ik doe (lippen likken, onrustige benen etc), maar ook alleen als ik gebruikt heb. hahaha"
"Rotjoch zei: Ja snap ik. zelf heb ik niet zo’n zin in een forum als ik speed heb gebruikt. Ondertussen weet ik wel wat ik kan verwachten. Test je je speed? Klik om te vergroten... Even je afbeelding verwijdert voor de netheid van het fora; Sorry voor de verwarring, maar ik zit nu aan de coke, speed nooit meer voor mij :P en thanks voor het laten weten hoe ik moet bewerken, hoef ik niet meer dubbel te posten :P"
"MaddMonkey zei: hahahaahaha Nee joh Klik om te vergroten... Is al weer weg, was helemaal wappie man xD"
"Ik heb nog nooit benzo's gebruikt, maar in reactie op @Dopemonster , want dit is iets waar ik het niet mee eens ben: Ik vind niet dat je een loser bent als je terugvalt.. Als je er meteen eerlijk in bent, dat je teruggeglipt bent. En je bent er open over, vind ik je juist enorm sterk! Dat is het enige wat ik erover kwijt wil :P"
"even een vraag over mijn speed gebruik van 1 jaar geleden: Ik quote: " Holy shit, het kan dus ook wel soort van positief vallen? Ik kwam door speed in het ziekenhuis (waarschijnlijk door eige schuld, maar daar kom ik zo op). Eerste en laatste keer speed; Ik snatste zoals coke (Want dat had ik eerder gedaan) en ik at het ook, zoals je met coke doet, op. Uitgedroogd, gevolg; 9 keer flauwvallen, gedesorienteerd zijn, in de keuken wakker worden terwijl je naar de WC wilt lopen. Ik ben blij dat ik als ik voor de eerste keer iets probeer, er iemand bij wil hebben. En mijn maatje me dus na flink zeiken bij het ziekenhuis (die wouden niet dat ik kwam... Want ging vanzelf over, zelfs na 7 uur slaap en nogsteeds flauwvallen mocht ik niet langskomen) me naar het ziekenhuis gebracht heeft, ahfijn, omgeroepen in de wachtkamer, PATS, weer flauwgevallen, elke keer als ik opstond, maar nu dus midden in de wachtkamer, ik werd wakker op t bed, met infuus met vocht, ze hebben ik geloof 3 liter vocht gedruppeld snachts, sochtends gegeten en smiddags mocht ik gaan. Maar never nooit niet meer voor mij :P" Wat ik ook had was dat als ik flauw gevallen was dat ik de eerste 5 minuten niet kon spreken, mijn spraak was weg, heb geprobeerd wat ik wou zeggen op te schrijven (voor mn maat om te lezen) echterrrrr, schreef ik alles echt bizar verkeerd! Ik wou volgensmij iets in de trand schrijven van : Hij valt niet goed, en ik schreef: Hiu vut net goeeeeeeeeeeet: Ik ga er zelf vanuit dat het komt omdat ik plat op de vloer viel (en dus ook mijn hoofd) en dat het daar mee te maken heeft, maar misschien iemand die dat weet. Heb er overigens geen last van, en ook nooit meer speed gebruikt door die ervaring. Alvorens bedankt,"