#1
Nee sterretje ze wou helemaal niks voor me doen
Langs de dealert??Heb donderdag afspraak bij de huisarts die zal wel afbouw schema maken maar ik las dat dat 8 weken ging duren vroeg me af of ik ze van de apotheek krijg of langs de dealert moet wat mij wel logischer lijkt
Zet 'm op man. Met de juiste begeleiding gaat dit helemaal lukkenπͺπ»Bedankt voor de tips mensen we gaan het donderdag oplossen
Bedankt voor de tips mensen we gaan het donderdag oplossen
Inderdaad veel succes! En bouw het langzaam af zoals al eerder gezegd is hier in dit topic.Zet 'm op man. Met de juiste begeleiding gaat dit helemaal lukkenπͺπ»
Je kunt dood gaan , grand mall seizure is een element ervan . Dan zijn de SEH (geen idee wat dat is) wel redelijk achtelijk . Je moet afbouwen , ook al ga je niet dood het is zeer schadelijk en toxisch om acuut te stoppen . Alles hangt natuurlijk af hoelang je het gebruikt etc . Gewoon afbouwen man .Ik heb nu net nog een keer met de SEH gebeld en weer zijden ze dat je er niet aan doodgaat
Spoed Eisende Hulp hihiDan zijn de SEH (geen idee wat dat is)
Je bent ooit van 120 naar 150 mg afgebouwd ? Interesting ..πIn het ergste geval epileptische insulten en dergelijken. Je lichaam is al 3 maanden gewend aan een absurd hoge dosering diazepam. Daarom is afbouwen zo belangrijk.
Ter vergelijking: ik ben ooit van 120-150 mg dia per dag afgebouwd in 4,5 maand. En dat is al vrij snel
Leip die weten wel dat ct 100mg dia gevaarlijk is hoor maar oke ..Spoed Eisende Hulp hihi
Ik mag hopen van wel ja π vind het maar een apart verhaalLeip die weten wel dat ct 100mg dia gevaarlijk is hoor maar oke ..
Nee grappenmakerJe bent ooit van 120 naar 150 mg afgebouwd ? Interesting ..π
Kreeg je de 100 mg dan niet op recept?Ik kom nu net bij de dokter vandaan...
Die gaat totaal geen moer doen behalve me aanmelden bij verslaving zorg want nog tijd duurt en ondersteunende medicatie schrijft die ook niet voor helemaal niks waardoor ik alsnog in 1 keer moet stoppen
Woon je in NL of Belgie?Ik kom nu net bij de dokter vandaan...
Die gaat totaal geen moer doen behalve me aanmelden bij verslaving zorg want nog tijd duurt en ondersteunende medicatie schrijft die ook niet voor helemaal niks waardoor ik alsnog in 1 keer moet stoppen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."