#1
Aai oke manNee grappenmakervan een omgerekende equivalente dosis die ergens tussen de 120 en 150 mg diazepam lag
Aai oke manNee grappenmakervan een omgerekende equivalente dosis die ergens tussen de 120 en 150 mg diazepam lag
Daar heb je geen moer aan acuut . Gewoon andere doc zoeken en je verhaal doen . Anders huis artsen post bellen , zeg dat je hem flipt .Alleen aanmelding doen voor verslavingszorg
Goed gedaan , als je maar afbouwd dat is belangrijk .De dokter is blijkbaar ineens van mening veranderd er hebben andere mensen achteraan gebeld en t goed uitgelegd en krijg nu van 120 naar 100 per week daarna 8 en daarna moet ik naar verslavingszorg anders wouden ze niks doen maar blij dat het alsnog zo kan
10 mg per dag eraf is veel te snel, meestal doet men per 2 weken de dosis verlagen. Afhankelijk ook van hoelang je het gebruikt.Je kunt wel 10mg per dag er af halen tot een bepaalde dosis . Dit deden ze bij iemand in detox ook die op 10mg etizolam zat wat ongeveer 100mg diazepam is . Hij werd ingesteld op 60mg en was na 2 weken afgebouwd . Dat maanden afbouwen is voor mensen die jaren op een bepaalde dosis zitten. Die gast in die detox had nauwelijks afkick verschijnselen dus blijkbaar hoeft het niet persee extreem te zijn . Verschilt ook hevig pp denk ik.
Hangt er echt vanaf hoelang je erop zit denk ik wel idd .10 mg per dag eraf is veel te snel, meestal doet men per 2 weken de dosis verlagen. Afhankelijk ook van hoelang je het gebruikt.
Idd. 100mg diazepam is volgens mij wel een flinke dosis. Heb zelf ooit eens 10mg op en dat was flink ontspannend om zo te zeggen.Hangt er echt vanaf hoelang je erop zit denk ik wel idd .
Helemaal alleen ik ben de zak..conclusie. gebruik bewust en met mate, tenzij je een verschrikkelijke afcick wilt doorstaan
Ja, dit is een bijwerking. En bedoel je dat je per dan 10 mg minder neemt in de ochtend? Dat is idd te snel. Daardoor voel je je zoals je je voelten ik voel me ook de hele dag super boos om eigenlijk helemaal niks dit is vast een bijwerking ? Ga ik te snel
En dit. Overigens zijn sommige huisartsen (zeker de nieuwe generatie) vaak wel wat meer bekend met verslavingen, of iig niet zo conservatief, maar een specialist kan hier beter over oordelen.En zeker als de info komt van een goede verslavingsarts of een psychiater met lange werkervaring in de verslavingszorg. Beide beroepen hebben medicijnen gestudeerd en een specialisme in verslaving.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."