#1
Goedemiddag
Ik zit nu intussen al een tijdje aan de diazepam intussen neem ik 50 mg in de ochtend en 50 mg voor ik naar bed ga
Eerder heb ik ook een heftige ghb verslaving gehad en ben hier toen ook cola turkey mee gestopt en dronk ik in 3 dagen 3 liter wodka tegen de heftige afkickverschijnselen en voor het slapen ook al waren het maar maar een paar uurtjes nu vroeg ik me af of dit geld voor de afkickverschijninselen van diazepam of dat er mogelijk een andere (niet verslavend) middel is dat het allemaal beetje zou kunnen verlichten
Ik zit nu intussen al een tijdje aan de diazepam intussen neem ik 50 mg in de ochtend en 50 mg voor ik naar bed ga
Eerder heb ik ook een heftige ghb verslaving gehad en ben hier toen ook cola turkey mee gestopt en dronk ik in 3 dagen 3 liter wodka tegen de heftige afkickverschijnselen en voor het slapen ook al waren het maar maar een paar uurtjes nu vroeg ik me af of dit geld voor de afkickverschijninselen van diazepam of dat er mogelijk een andere (niet verslavend) middel is dat het allemaal beetje zou kunnen verlichten