Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Regelt een gewone huisdokter of krijg je door verwijzing naar de verslavingszorg"
"Heb donderdag afspraak bij de huisarts die zal wel afbouw schema maken maar ik las dat dat 8 weken ging duren vroeg me af of ik ze van de apotheek krijg of langs de dealert moet wat mij wel logischer lijkt"
"Bedankt voor de tips mensen we gaan het donderdag oplossen"
"Ik kom nu net bij de dokter vandaan... Die gaat totaal geen moer doen behalve me aanmelden bij verslaving zorg want nog tijd duurt en ondersteunende medicatie schrijft die ook niet voor helemaal niks waardoor ik alsnog in 1 keer moet stoppen"
"Alleen aanmelding doen voor verslavingszorg"
"Vandaag bij de verslavingszorg geweest en wouden eigenlijk niks anders als een klinische opname maar daar zitten allemaal voorwaarden aan vast die nergens over gaan dus opnieuw contact met de huisarts en ga gewoon weer verder met 10 mg per week eraf Met zo'n 8 weken zal het af zijn gerond En zou ik ook 1 diazepam extra eraf kunnen doen en 1 temazepam erbij voor het slapen heb steeds rusteloze benen dus slaap slecht"
"Ben weer terug bij af Huisarts wil nog steeds afbouwen maar dan met 5 mg per week ipv 10 Gelukkig kan ik donderdag naar een verslavingszorg want volgens mij snapt mijn dokter er niks van"
"Sterretje daar ben ik heel blij mee want heb er niks geen voordeel meer van alleen nog nadelen"
"Geen temazepam alleen diazepam vroeg me alleen af of dit werkt"
"Ik bedoelde ook niet dat ik er niks voor wou doen maar wil niet naar een kliniek want dan ik me baan kwijt"