Jawel jawel.... Ik gooi mijn eigen topic gewoon weer even omhoog.
Twee weken terug bedacht ik me halsoverkop dat ik maar weer moet stoppen met dat dagelijkse wiet gebruik. Die dinsdag t/m donderdag niet meer geblowd en vorige week van dinsdag t/m vrijdag. Deze week vanaf gister en dat wil ik weer volhouden tot sowieso vrijdag.
Streven is om in ieder geval niet meer te blowen op dagen als ik de volgende dag naar m'n werk moet. Dus eigenlijk vanaf zondag t/m donderdag en dan mag ik alleen blowen op vrijdag en zaterdag. Ik zal vast de zondag hier en daar smokkelen maar het doel is wel weer gesteld.
Ik wil op geen enkele manier wiet helemaal uit mijn leven bannen. Ik voel me er namelijk ontzettend prettig bij maar begon ook te merken dat het dagelijkse wel een beetje to much is. Is ook gewoon niet goed en ook niet normaal natuurlijk. Als het al niet voor mijn gezondheid is dan is het wel voor mijn portemonnee. Ik zat namelijk toch wel op +-€6 per dag wat er doorheen ging. Meer dan 200eu per maand wat ik toch wel goed voelde aan het einde van de maand....
Maar het gaat wel lastig.... Vorige poging had ik nog mijn vriendin die mij bijstond maar die relatie is na 9jaar afgelopen september uitgegaan. Hierna begon ik ook trouwens behoorlijk meer te blowen en dit moest nu gewoon stoppen. Ik merkte het aan mijn zelfvertrouwen en aan mijn geheugen dat ook echt wel nodig is. Ik moet zeggen dat ik het verder overdag nog niet echt merk maar merk wel dat ik al anders eet en slaap. Vooral de dromen worden weer wat bewuster ervaren.
De avonden zijn wel een stuk saaier en langer geworden maar dat zal er wel bij horen... Beetje sporten, gamen en kletsen met vrienden trekken mij er wel doorheen
![:)]()
.
Op naar een gelegenheid blower!!!