Ik ben trots op je!π₯°
Als je goed in herstel gaat, worden de vriendschappen alleen maar mooierEchte vrienden zullen er nog voor je zijn na zoβn tijd!
Heel lief dit, dankjewelSuper knap besluit. Heb je helemaal zelf gedaan π
Als jij mijn vriend zou zijn zou ik je onwijs steunen, dat doen jouw vrienden ook vast en zeker.
Lekker bezig. Goed besluit, en maak je geen zorgen, echte vrienden blijf je houden.Dag schatjes van me!
De laatste tijd is mijn gebruik enorm gaan pieken. En merk ik dat ik mezelf verlies. Ik heb direct mijn vorige verslavingsdeskundige een berichtje gedaan of mijn dossier opnieuw open gezet kan worden dat ik daar weer ambulante gesprekken heb.
En hoe spannend ik het ook vind heb ik mezelf aangemeld bij YWC. Vind het alleen een heel sneu idee dat ik mijn vrienden dan 7 weken lang niet spreek. En ven bang dat sommige vriendschappen dan zullen verwateren... maar dat is zorg voor de toekomst lijkt me. Ik wacht met smacht op een belletje om de intake in te plannen. En ergens diep van binnen ben ik enorm trots op mezelf dat ik deze stap heb.
Dit wou ik gewoon even delen <3
Super goed van je dat je deze stap maakt. Ik zou het lekker met de dag bekijken. Vriendschappen die je verliest door deze keuze zijn het ws ook niet waard om te hebben. Vrienden zijn er door dik en dun, en kunnen ook flinke triggers zijn als je straks clean bent. Ga ervoor, just for today. Sterkte en heel veel succes πDag schatjes van me!
De laatste tijd is mijn gebruik enorm gaan pieken. En merk ik dat ik mezelf verlies. Ik heb direct mijn vorige verslavingsdeskundige een berichtje gedaan of mijn dossier opnieuw open gezet kan worden dat ik daar weer ambulante gesprekken heb.
En hoe spannend ik het ook vind heb ik mezelf aangemeld bij YWC. Vind het alleen een heel sneu idee dat ik mijn vrienden dan 7 weken lang niet spreek. En ven bang dat sommige vriendschappen dan zullen verwateren... maar dat is zorg voor de toekomst lijkt me. Ik wacht met smacht op een belletje om de intake in te plannen. En ergens diep van binnen ben ik enorm trots op mezelf dat ik deze stap heb.
Alles is al gezegd door anderen maar ik voeg nog toe: als jij je diep van binnen enorm trots op jezelf voelt wat je zei: dan heb ik echt goede hoop voor je dat dit je laatste keer opname zal zijn!!!Dag schatjes van me!
Bij geen verwachtingen hebben πBij mij rijst nu de vraag:
Wanneer noem je iemand een vriend, en wanneer een kennis?
Van vrienden verwacht ik dat 7 weken afwezigheid geen enkel probleem zou moeten zijn. Echte vrienden heb je voor het leven!
Bij een kennis ligt dit minder vast. Deze komen en gaan in het leven.
Waar ligt de grens tussen deze twee begrippen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."