Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring met 3mmc en 3cmc slammen is eigenlijk altijd positief. Wel heb ik een BIG registratie en kan ik dus intraveneus prikken, waardoor ik eigenlijk nooit blauwe plekken heb of mis prik. Ook houd ik mijn dosering altijd op 0.3ml (= 0.3g). Out gaan is hierdoor bijna onmogelijk. Had je hierbij ook iets anders gebruikt? Ik vind het wel altijd lastig om te zien als mensen overtuigd zijn dat ze kunnen slammen en ondertussen desperate in hun arm aan het graven zijn. Voor mij is het teken dat het klaar is als ik niet meer goed kan slammen. Wel slam ik meerder keren achter elkaar maar laat er zeker 1.5 uur tussen zitten. Dan is 3mmc zeker uitgewerkt, vooral in je bloedbaan. Slammen is een stuk minder schadelijk dan snuiven omdat het direct in je bloedbaan is. Wel is het indd zwaar op je lichaam en moet je uiteraard goed prikken. 3cmc daarintegen grijpt enorm naar je keel en je hapt echt even naar adem de eerste paar seconde van de slam. Maar indd, gebruik bewust en weet ook de gevaren ervan en hoe verslavend het kan zijn"
"MestV zei: De allereerste keer, toen ik nog aan illegale stuff zat, gingen we op een binnenhuisfeestje allemaal om coke. Er lagen 2 dikke grote lijnen mephedrone klaar (3-MMC dus, 4-MMC wordt ook nog mephedrone genoemd). Naar wat ik hoor is 3-MMC een stuk meer kortwerkend, minder speedy en zou de eufory toch wel wat vlakker zijn dan 4-MMC? Ik ben nog altijd op zoek naar een goeie RC die me euforie bezorgd (geen enkele heeft dat tot nu toe kunnen geven aan mijn fucked up brain, sommigen gaven me echt wel rust.... Maar het nadeel dat ik ALTIJD ondervind is het lang wakker blijven.... de voelbare effecten zijn eruit maar de energie zit er nog in..... Dit is wat vele mensen hier zoeken, ik heb energie genoeg en slaap al slecht genoeg. Er wordt hier veel gelachen met 3-CMC en 3-MEC. Ik heb ze beide gekocht en zal 3-CMC zo onmiddellijk gaan proberen daar een vorige forumpost iemand uitlegde dat 3-CMC meer op euforie zou werken, veel minder op uithouding of zin en capaciteit om lang te feesten en vrij snel is uitgewerkt;... hopelijk slaat deze wel aan. *Modknip* . Slechts 1X coke gekregen van iemand om te proeven die me zooooooo relaxed maakte en het wakkere gevoel was ook binnen de perken. kon gerust 's avonds om 8 uur lijntje snuiven, super rustig voelen vanbinnen zonder mezelf iets wijs te maken, was precies therapeutisch, en 2-3 uur later gaan slapen zonder issues..... Jammer dat het illegaal is en zo duur..... een goeie batch NEP, daar geniet ik wel eens van nu, maar is ook weer niet iets waarnaar ik op zoek ben. Die forumpost gaf me hoop, so let's see what it does kga eraan beginnen zie, ik volg hier op met m'n bevindingen. Klik om te vergroten... 4mmc is inderdaad heel anders dan 3mmc. 3mmc is veel meer vergelijkbaar met speed en 4mmc is veel meer trippy en dichtbij xtc."
"Casrus zei: Nee. Een was mijn vriend, die ik de helft van mijn dosis gegeven heb. Klik om te vergroten... Wat was je dosering dan. Want het kan eigenlijk niet anders dat het teveel was of te snel achter elkaar. Of een reactie ergens op"
"Courtecy zei: Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij? Klik om te vergroten... Een normale gebruikers dosis van 3MMC is best hoog, aangezien je veel van dit middel nodig hebt om echt een effect te hebben. Je kan dus beter gelijk een goede dosering nemen dan de hele tijd bijpakken. Dit heeft eigenlijk geen zin en ook slecht voor je neus. Bootybump is meer effectief en heb je ook minder van nodig."
"150mg is overigens een gemiddelde normale dosering"
"Sonja Nakker zei: Dag schatjes van me! De laatste tijd is mijn gebruik enorm gaan pieken. En merk ik dat ik mezelf verlies. Ik heb direct mijn vorige verslavingsdeskundige een berichtje gedaan of mijn dossier opnieuw open gezet kan worden dat ik daar weer ambulante gesprekken heb. En hoe spannend ik het ook vind heb ik mezelf aangemeld bij YWC. Vind het alleen een heel sneu idee dat ik mijn vrienden dan 7 weken lang niet spreek. En ven bang dat sommige vriendschappen dan zullen verwateren... maar dat is zorg voor de toekomst lijkt me. Ik wacht met smacht op een belletje om de intake in te plannen. En ergens diep van binnen ben ik enorm trots op mezelf dat ik deze stap heb. Dit wou ik gewoon even delen <3 Klik om te vergroten... Super goed van je dat je deze stap maakt. Ik zou het lekker met de dag bekijken. Vriendschappen die je verliest door deze keuze zijn het ws ook niet waard om te hebben. Vrienden zijn er door dik en dun, en kunnen ook flinke triggers zijn als je straks clean bent. Ga ervoor, just for today. Sterkte en heel veel succes 💗"
"drugsmaatschappij zei: Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA. Mijn ouders een proteststem op Partij voor de Dieren en mijn vriendin op D66. Klik om te vergroten... GroenLinks, weg met grote kapitalistische partijen. Vooral na het grote falen van dit kabinet."
"Ik vind inderdaad d Pleuny zei: Iedereen die ghb gebruikt neemt zoveel , mensen die nooit verslaafd zijn geweest zeker minimaal 25 ml per dag . Ken niemand die zogenaamd 10 ml neemt per dag als ze een fles ghb hebben . Maar goed bedankt voor je input het is duidelijk dat als iets over ghb gaat je geen normaal antwoord op dit forum krijgt . Mja wat verwacht je ook met 10 leden actief 😂 Ik plaats me vragen wel op reddit , ayu en fijne dag . Klik om te vergroten... Ik vind inderdaad dat mensen vrij kortzichtig reageren, maar dit komt alleen maar voort uit kortzichtigheid en oordelen zonder zelf in zo'n situatie te hebben gezeten. Het is ook vrij onwetend om te zeggen 'waarom stop je niet gewoon', dat is het hele punt van verslaving.. Als het zo makkelijk was. Ik kamp zelf al jaren met GHB verslaving maar ben inmiddels bijna een jaar clean. Ook werk ik als ervaringsdeskundige in de verslavingszorg. Het is per persoon zo verschillend hoe de lichamelijke afhankelijkheid zich uit. Het land inderdaad zo zijn dat de ontwenning pas na 8 tot 24 uur begint vanaf je laatste dosering GHB, al helemaal als er ook nog medicatie in je bloed zit. Als er ook nog maar een beetje GHB of stoffen van medicatie in je lichaam zitten, krijg je nog geen extreme ontwenningsverschijnselen. Waarschijnlijk stop je dan dus niet lang genoeg om echt de ontwenning laten doorkomen. Het is niet mogelijk dat je immuun bent voor een lichamelijke GHB verslaving. Iedereen kan daar verslaafd aanraken, zelf als je niet verslavingsgevoelig bent. Dus wat er word gezegd, probeer eens 5/6 dagen te stoppen, klopt wel. Dan kun je pas echt je afhankelijkheid meten."
"Pleuny zei: Als je 5 of 6 dagen pw gebruikt zegt dat genoeg over afhankelijkheid? Nee natuurlijk niet .. als iemand 7 dagen pw 10 ml gebruikt is niemand afhankelijk, lichamelijk afhankelijkheid onstaat met 24/7 gebruik niet kwa hoeveel dagen iemand in de week gebruikt . Klik om te vergroten... En dit klopt dus ook helemaal niet. Voor lichamelijke afhankelijkheid gaat het niet om 24/7 gebruik, dat betekent alleen maar dat je binnen +- 2 weken afhankelijk bent. Maar afhankelijkheid kan zich ook opbouwen en erin sluipen over de maanden/jaren heen zonder dat je je er bewust van bent. Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo is."
"Brakka Mang zei: Dat klopt ook niet helemaal en dat verschilt ook per persoon. Zoiezo is 2 weken te kost om afhankelijk te worden. Dat je door de dopamine rebound je een dag kut voelt of een paar dagen wakker ligt na die 2 weken betekent niet dat je lichamelijk afhankelijk bent. Klik om te vergroten... Ik bedoelde ook 2 weken 24/7 gebruik en dan echt om de 1.5/2 uur, en indd het verschilt dan alsnog per persoon. En klopt wat je zegt, soms kan je je vergissen doordat je bijv. twee dagen niet in slaap komt of lichte ontwenning hebt en denkt dat je al afhankelijk bent, en dan dus weer gaat gebruiken."