#1
Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !
Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !
Ja wel al 2 dagen trazodone om te slapen halfje maar
Daar zou ik elke dag van uitgaan op een mindere dag. Iedereen heeft wel eens een mindere dag, verder zou ik ook alles dat je negatief ervaart niet altijd toeschrijven aan het stoppen met blowen, het leven is gewoon letterlijk met ups en downs te nemenBen fit opgestaan maar is nu toch wel wa minder al een uurtje mij gelegd maar voel me noe zo goed morgen beter zeker ????
Dan moet je ook wel even nagaan of je verzekering een groot pak duurder gaat worden in de toekomst denk ik.Heb ook contakt gehad met advocaat voor de geintereseerden is wel in belgie he maar de advocaat word betaald van mijn autoverzekering dat is goed maar ik mag dus een boete van min 1200 euro verwachten nog meer dagen rijverbod na uitspraak en 3 jaar voorwaarden en mss hopelijk niet psychologische testen xs
Kijk eens, de voordelen hebben z´n intrede gedaan! Nu is het vooral nog genieten ervan, de energie omzetten naar productieve dingen, profiteren van de energie,,helderheid😎Het is je gegund, ben blij voor je✌Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."