Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 17 jaar blowen …..

Na 17 jaar blowen …..

191 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klaasvaak91 zei:
Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !
Klik om te vergroten...

Neem je de trazodone nog? De piek van ontwenning kan redelijk snel voorbij zijn met wiet. Een positieve instelling, structuur, veel drinken helpen daar heel goed bij.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn wens is om vrij te zijn te doen wat ik wil maar alles moet betaald geraken dus moet ik werken … en wat wil ik doen ik weet hetzelf niet reizen ? Kweet het niet
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja je hebt gelijk 👍🙏
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja wel al 2 dagen trazodone om te slapen halfje maar
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klaasvaak91 zei:
Ja wel al 2 dagen trazodone om te slapen halfje maar
Klik om te vergroten...

Zou eens proberen zonder. Je begeeft je ook in soort roes met dit middel.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja idd je hebt gelijk volgende week stop ik ee ook mee dan werk ik weer en na een paar dagen ga ik wel terug kunnen slapen
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben fit opgestaan maar is nu toch wel wa minder al een uurtje mij gelegd maar voel me noe zo goed morgen beter zeker ????
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klaasvaak91 zei:
Ben fit opgestaan maar is nu toch wel wa minder al een uurtje mij gelegd maar voel me noe zo goed morgen beter zeker ????
Klik om te vergroten...
Daar zou ik elke dag van uitgaan op een mindere dag. Iedereen heeft wel eens een mindere dag, verder zou ik ook alles dat je negatief ervaart niet altijd toeschrijven aan het stoppen met blowen, het leven is gewoon letterlijk met ups en downs te nemen

Veel succes verder👍✌
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja weet ik maar ben toch vrij zeker dat het van het blowen is 😝
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ook contakt gehad met advocaat voor de geintereseerden is wel in belgie he maar de advocaat word betaald van mijn autoverzekering dat is goed maar ik mag dus een boete van min 1200 euro verwachten nog meer dagen rijverbod na uitspraak en 3 jaar voorwaarden en mss hopelijk niet psychologische testen xs
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar dat komt maar voor in een half jaar ofzo
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaasvaak91 zei:
Heb ook contakt gehad met advocaat voor de geintereseerden is wel in belgie he maar de advocaat word betaald van mijn autoverzekering dat is goed maar ik mag dus een boete van min 1200 euro verwachten nog meer dagen rijverbod na uitspraak en 3 jaar voorwaarden en mss hopelijk niet psychologische testen xs
Klik om te vergroten...
Dan moet je ook wel even nagaan of je verzekering een groot pak duurder gaat worden in de toekomst denk ik.
In vele gevallen word je zelfs geschrapt nadien vanuit de verzekering omdat het druggerelateerde zaken zijn, heb het al gezien bij sommige dat dit kan gebeuren. Hoop voor jou dat dit niet gebeurt allesinds.
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
In belgie is dit anders denk ik heb bonus malus onder 0 dan kan je wel nog eens iets voorhebben
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dag 6 , 7u30 uit bed koffietje boterham met choco ik voel me goed hopelijk heel de dag vanaf nu ! Ik doe verder
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed bezig Klaas, ga zo door
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klaasvaak91 zei:
Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet
Klik om te vergroten...
Kijk eens, de voordelen hebben z´n intrede gedaan! Nu is het vooral nog genieten ervan, de energie omzetten naar productieve dingen, profiteren van de energie,,helderheid😎Het is je gegund, ben blij voor je✌
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
8u30 uit bed alweer een mooie dag we gaan dervoor !
K
Klaasvaak91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."