#1
Ik wacht het nog af tot het verlof na 13 zal het wel hard zijn om te breken met mijn werk maar als blijkt dat mijn werk de verslaving heeft helpen in stand houden ga ik het doen
Ook iets wat vreemd is naar de avond toe voel ik mij beter , trek heb ik ook niet agressie ook niet terwijl vorige pogingen dat toch wel uitlokten bij mij is dat nu omdat ik ouder ben ? Ik weet het niet
Heel veel respect dat je dit kan. Ik kan niet meer blowen en niet meer drinken. Nooit meer. Ze hebben me verslagen en ga het ook niet meer proberen. Ik ben niet sterk genoeg om ze aan te kunnen. Ik heb de handdoek in de ring gegooid. Maar mooi om te lezen dat er mensen zijn die ze wel aankunnen, die niet verslagen zijn maar juist de verslaving overwonnen hebben. Daar moet je sterk voor zijn. En volgens mij zijn er weinig mensen die dit kunnen.Verder moet ik ook zeggen dat ik na een jaar, terug sporadisch ben gaan wiet gebruiken, maar nu zéér bewust en met volle verstand. De avonden dat ik niet rook slaap ik even lekker dan met wiet. Ik was gestopt om de gewoonte eruit te krijgen, dat is netjes gelukt. Ik gebruikte vroeger zonder nadenken, rond hetzelfde tijdstip een jointje... gewoon omdat het zo was ,niet omdat ik er zin in had.
Ja die trazodone voel je dus goed opletten hiermee geen misbruik en als het kan niet nemen heb goed geslapen had alleen heel erge honger en kon niet stoppen met denken aan eten xp nus is het ochtend en honger is er niet het is dag 4 en ik voel mij redelijk het gaat mij lukken ik geloof er in dit forum helpt mij enorm ❤️
Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."