#1
Ik ben zelf na 10 jaar hoge doseringen benzo’s (zowel recept en research chemicals) ook gestopt. En ik kan eigenlijk enkel de conclusie trekken, dat stoppen alleen maar voordelen heeft! Geef jezelf na het afbouwen wel 6 tot 12 maanden de tijd om van alle klachten af te komen. Bij mij zelf zijn de meest klachten ongeveer na 4 maanden op 0 mg verdwenen. Dit is geen rechte omhoog stijgende lijn, maar kent helaas een erg grillig verloop. Bijt daar doorheen en houdt je einddoel voor ogen. Succes!Dank voor jullie snelle en informatieve reacties! Wat je zegt, de huisarts is stap 1. Ik zag inderdaad de Ashton Manual al her en der voorbij komen.