#1
Dit topic is speciaal voor alle mensen die willen stoppen met slaapmiddelen en daar (evt naast hun huidige hulp) aanmoediging en steun bij kunnen gebruiken, even van zich af willen schrijven of inspiratie willen delen.
Ikzelf gebruik op en af bromazolam voor het slapen en varieer in dosis tussen 1 en 3 mg. Ik gebruik geen andere middelen. Ik zet me er voor in om niets meer te gebruiken en ik begin vanavond met de afbouw.
Ik hoop dat dit mensen aantrekt en we elkaar een handje kunnen helpen
.
Ikzelf gebruik op en af bromazolam voor het slapen en varieer in dosis tussen 1 en 3 mg. Ik gebruik geen andere middelen. Ik zet me er voor in om niets meer te gebruiken en ik begin vanavond met de afbouw.
Ik hoop dat dit mensen aantrekt en we elkaar een handje kunnen helpen