Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine pijn

Ketamine pijn

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jari8500 zei:
Wat vervelend zeg... hoelang ben je nu clean? En heb je nog steeds veel klachten?

Wat fijn dat die cravings verminderen na verloop van tijd, want heb het nu nog wel echt moeilijk.
Klik om te vergroten...
335 dagen vanavond. Alleen 2 maanden terug heb ik het nog 1 keer geprobeerd, heel dom. Maar vond er ook helemaal niets meer aan. Deed echt weinig nog voor me, is ook niet leuk als je op een gegeven moment bergen moet snuiven voor minimaal effect. Ketamine was echt mijn favoriete drugs, maar op deze manier heb ik er geen plezier meer aan.

Inmiddels ben ik 100% klacht vrij. Wat ik nooit had durven hopen, heb flink wat behandelingen en medicijnen achter de rug ook. Nog 2 keer een onderhoud behandeling binnenkort en dan kan ik het volledig afsluiten. 🥳
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari8500 zei:
Zijn we weer! EN WAT VOEL IK ME GOED!! Ben nu al tijden nuchter, en voel me echt geweldig. Ik sta elke ochtend fris en fruitig op, en bij het gevoel dat ik weer niet gebruikt heb komt er een enorme lading zelfvertrouwen en blijdschap vrij. Geloof me, dit is veel lekkerder dan die troep.

Uiteraard heb ik soms mijn lastige momenten, maar ik heb gelukkig veel mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.

Ik ben er nog lang niet, maar ik ben goed op weg. Bezoek de laatste tijd ook steeds meer feestjes, - ook waar ketamine aanwezig is -, maar ik hou me continue in bedwang. De pijn, het geld, de negatieve gevoelens… het is het mij niet meer waard.

Ik hoop echt dat mensen die dit lezen, en in hetzelfde schuitje zitten, hier van leren. Dit gun ik echt niemand. Mocht iemand nog verdere tips willen van mij, stuur me gerust een DM. Ik heb echt een hele donkere periode gehad met extreem gebruik, hier wil ik IEDEREEN voor behoeden.

Tot de volgende update!! 😄
Klik om te vergroten...
Ontzettend respect voor je ontwikkeling! Goed bezig! Blijf zo doorgaan 😎
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker bezig man!
K
Ketamine..Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi hoi
Ik ben helaas nog maar 18 jaar en ben echt verslaafd aan ketamine. Ik heb vorig jaar zomervakantie Son k krampen gekregen maar had niet echt het besef dat het daardoor kwam ik heb het toen een tijdje niet meer gehad nu afgelopen november weer continu pijn aan mijn blaas maag nieren dus echte krampen.. ik kan niet rechtop lopen en ben ook enorm misselijk ik ben ook in behandeling bij novadic ( kliniek voor verslaafde) maar blijf telkens de fout weer in gaan en heb nu echt enorme pijn niet kunnen slapen , lopen, eten alles doet pijn wat kan ik doen? Help me alsjeblieft
Ik wil onbekend blijven maar dit is wel echt serieus ik weet mezelf geen raad meer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine.. zei:
Hoi hoi
Ik ben helaas nog maar 18 jaar en ben echt verslaafd aan ketamine. Ik heb vorig jaar zomervakantie Son k krampen gekregen maar had niet echt het besef dat het daardoor kwam ik heb het toen een tijdje niet meer gehad nu afgelopen november weer continu pijn aan mijn blaas maag nieren dus echte krampen.. ik kan niet rechtop lopen en ben ook enorm misselijk ik ben ook in behandeling bij novadic ( kliniek voor verslaafde) maar blijf telkens de fout weer in gaan en heb nu echt enorme pijn niet kunnen slapen , lopen, eten alles doet pijn wat kan ik doen? Help me alsjeblieft
Ik wil onbekend blijven maar dit is wel echt serieus ik weet mezelf geen raad meer
Klik om te vergroten...
Warm bad. Veel water. Kruikjes… Ik weet hoeveel pijn het doet. Ik moest echt naar de douche kruipen en heb daar uren gelegen onder de warme douche.

In de kliniek hebben ze vaak een warm bad beschikbaar voor mensen met een Ketamine verslaving.

Het ergste is dat het tijd nodig heeft. Je maag en nierpijn gaan weer weg… Duurt een tijdje. Ik was na 2 jaar pas volledig 100% hersteld.

Je blaas weet ik niet hoe ver heen je daarmee bent… Ik ben destijds direct op 3 medicatie soorten gezet en op behandeling.

Als je vragen hebt mag je altijd een PB doen. Sterkte. Je bent niet alleen, ook al voelt dat nu wel zo.

Take care. 💜
K
KetaminewisdomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ohhhh, wat super goed!!! Ben trots op je. Wat geweldig om te lezen. Heel nice 😌😍
Klik om te vergroten...
Hallo iedereen,

Ik reageer even (voor het eerst- en als citaat op Spyro omdat ik zie dat hij weet hoe de vork in de steel zit omtrent dit onderwerp).

Mijn situatie is als volgt;

Ik snuif al 9 jaar lang ketamine, de eerste 4 jaar was dit op feestjes en hield ik het nog in het weekend alleen. Het is vrijwel altijd geweest volgens dezelfde formule; zakje op? genoeg geweest. Lees; 1 gram per dag, of meer als er nog restjes over waren van het vorige zakjes. Maar nooit meerdere grammen en lijnen etc.)

Ik slik al 5 jaar Cranberry pillen 3 maal daags, en ben er heilig van overtuigd dat dit de reden is dat ik nog een blaas heb en geen of minimale plasproblemen ervaar.


De laatste 5 jaar is het gebruik echter dagelijks geworden, en ik kom er maar niet van af. Ik heb alles al geprobeerd, ik kan jullie de gekste dingen vertellen omtrent acties die ik heb uitgevoerd om er af te komen- en er aan te komen. En als dit forum- en of Spyro nog actief blijkt te zijn en er mensen in dezelfde shit zitten ga ik dit zeker allemaal uittypen. Ik kan vele ketaminegebruikers erg veel leren om schade te voorkomen en of perspectieven te bieden,

Wat ik helaas nog niet kan leren, is hoe je er van af kan komen. Nummers blokkeren, mensen inlichten, GGZ en pleisters plakken met theetjes en cranberrypillen hebben allemaal een einddatum. Je moet uit de loop komen van het halen --> gebruiken --> spijt hebben dat je hebt gehaald en gebruikt --> daardoor weer meer gebruiken. Daar ben ik me zeer bewust van, maar nu zet ik het online. Als je uit deze loop komt, dan ben je precies waar je wil zijn.

Ik wacht voor nu even een of meerdere reacties af, als er iemand vragen heeft omtrent Ketamine zelf, de psychologie erachter en hoe je schade kan voorkomen (of hoe de fuck ik 9 jaar lang ketamine kan gebruiken, waarvan 5 jaar dagelijks en ik nog steeds geen grote klachten heb behalve af en toe een brandende rug) stel de vraag hier.

Ik heb in al die tijd het hele internet meermaals gezien, meermaals kwam ik toch echt terecht bij Spyro die het meest eloquent en uitgebreid mensen heeft geholpen. Ik zou daar graag aan bij willen dragen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry om je bubbel te doorprikken nu… Cranberry pillen helpen inderdaad bij aan een gezonde(re) blaas. Maar dit voorkomt geen Ketamine blaas… Zeker aan te raden om het in te nemen, maar het gaat de schade op lange termijn echt niet tegen.

Ik dacht precies hetzelfde als jij over mijn blaas. Maar dat is ineens compleet omgedraaid.

Wel bedankt voor je verhaal, ik denk dat je idd best mensen kut inlichten, maar wees wel realistisch.

Ik zou er toch echt mee stoppen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketaminewisdom zei:
Ik zou daar graag aan bij willen dragen.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je niet helemaal denk ik.
Wat wil je precies bijdragen?

Wat is het doel van je post?

Je geeft volgens mij aan dat je niet wilt stoppen en dat het best goed met je gaat.

Ik wens je alleen maar sterkte met je leven.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Cranberry helpt tegen bacterieen en ketamine is niet echt een bacterie.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketaminewisdom zei:
Hallo iedereen,

Ik reageer even (voor het eerst- en als citaat op Spyro omdat ik zie dat hij weet hoe de vork in de steel zit omtrent dit onderwerp).

Mijn situatie is als volgt;

Ik snuif al 9 jaar lang ketamine, de eerste 4 jaar was dit op feestjes en hield ik het nog in het weekend alleen. Het is vrijwel altijd geweest volgens dezelfde formule; zakje op? genoeg geweest. Lees; 1 gram per dag, of meer als er nog restjes over waren van het vorige zakjes. Maar nooit meerdere grammen en lijnen etc.)

Ik slik al 5 jaar Cranberry pillen 3 maal daags, en ben er heilig van overtuigd dat dit de reden is dat ik nog een blaas heb en geen of minimale plasproblemen ervaar.


De laatste 5 jaar is het gebruik echter dagelijks geworden, en ik kom er maar niet van af. Ik heb alles al geprobeerd, ik kan jullie de gekste dingen vertellen omtrent acties die ik heb uitgevoerd om er af te komen- en er aan te komen. En als dit forum- en of Spyro nog actief blijkt te zijn en er mensen in dezelfde shit zitten ga ik dit zeker allemaal uittypen. Ik kan vele ketaminegebruikers erg veel leren om schade te voorkomen en of perspectieven te bieden,

Wat ik helaas nog niet kan leren, is hoe je er van af kan komen. Nummers blokkeren, mensen inlichten, GGZ en pleisters plakken met theetjes en cranberrypillen hebben allemaal een einddatum. Je moet uit de loop komen van het halen --> gebruiken --> spijt hebben dat je hebt gehaald en gebruikt --> daardoor weer meer gebruiken. Daar ben ik me zeer bewust van, maar nu zet ik het online. Als je uit deze loop komt, dan ben je precies waar je wil zijn.

Ik wacht voor nu even een of meerdere reacties af, als er iemand vragen heeft omtrent Ketamine zelf, de psychologie erachter en hoe je schade kan voorkomen (of hoe de fuck ik 9 jaar lang ketamine kan gebruiken, waarvan 5 jaar dagelijks en ik nog steeds geen grote klachten heb behalve af en toe een brandende rug) stel de vraag hier.

Ik heb in al die tijd het hele internet meermaals gezien, meermaals kwam ik toch echt terecht bij Spyro die het meest eloquent en uitgebreid mensen heeft geholpen. Ik zou daar graag aan bij willen dragen.
Klik om te vergroten...
Wil jij er zelf mee stoppen? Dat kan ik niet helemaal afleiden uit je post. Helaas gaat het je op een dag wel inhalen. Elke dag ketamine snuiven is gewoon ongezond, hoeveel harm reduction je ook toepast. Ik ben blij dat ik in heb gezien dat het troep is. Ik ben volgende week 2 maanden clean. Ik heb echt heel erg lang gedacht dat dat onmogelijk zou zijn.
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Door blijven zeuren! Heb ik ook gedaan. Heb een doorverwijzing moeten eisen. Dit zijn ze ook verplicht. Ik loop al een 8 maanden bij de uroloog nu. Ze gaan je helemaal onderzoeken. Maar laat het hier niet bij zitten! Je plas problemen kunnen nog komen namelijk...
Klik om te vergroten...

Wederom bedankt voor je advies. Ik ga inderdaad gewoon bellen, en een doorverwijzing eisen. Doet me heel goed dat jullie allemaal zoveel medeleven tonen!!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jari8500 zei:
Wederom bedankt voor je advies. Ik ga inderdaad gewoon bellen, en een doorverwijzing eisen. Doet me heel goed dat jullie allemaal zoveel medeleven tonen!!
Klik om te vergroten...
Tuurlijk! Heb zelf ook het hele traject moeten doorlopen dus ik leef echt met je mee. Hoop dat je snel wat opknapt en de Ketamine de baas kunt blijven. You got this. 🙌🏻
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weer even een update!

De pijn is nog continue aanwezig, maar niet meer zo extreem als begin van de dag. Heb me wederom sterk gehouden vandaag, en niks gebruikt.

Heb goed gegeten en mezelf geforceerd om elk halfuur een glaasje lauw water te drinken.

Krijg geregeld nog hevige krampaanvallen, maar dat hoort er nou eenmaal even bij. Merk wel dat het steeds ieeeetsjes verminderd.

Misschien kan een admin dit topic naar Verslavingen zetten? Dan kan ik iedereen (die er uiteraard geïnteresseerd in is, op de hoogte houden.)

Ik ga nu lekker een hete douche nemen en kruip met een hete pittenzak mijn bed in.

Slaaplekker allemaal! 😊
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jari8500 zei:
Weer even een update!

De pijn is nog continue aanwezig, maar niet meer zo extreem als begin van de dag. Heb me wederom sterk gehouden vandaag, en niks gebruikt.

Heb goed gegeten en mezelf geforceerd om elk halfuur een glaasje lauw water te drinken.

Krijg geregeld nog hevige krampaanvallen, maar dat hoort er nou eenmaal even bij. Merk wel dat het steeds ieeeetsjes verminderd.

Misschien kan een admin dit topic naar Verslavingen zetten? Dan kan ik iedereen (die er uiteraard geïnteresseerd in is, op de hoogte houden.)

Ik ga nu lekker een hete douche nemen en kruip met een hete pittenzak mijn bed in.

Slaaplekker allemaal! 😊
Klik om te vergroten...
Topper! Ik zou graag op de hoogte willen blijven ja!

Ik duim voor je dat de ellende snel over is 🤞🏻
Een kruik of pittenzak is heel fijn 😊

@Roze Olifant kan misschien wel wat regelen. 😘
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jari8500 zei:
Misschien kan een admin dit topic naar Verslavingen zetten? Dan kan ik iedereen (die er uiteraard geïnteresseerd in is, op de hoogte houden.
Klik om te vergroten...

Is verplaatst! Veel succes @Jari8500! 🍀🍀🍀
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn we weer!

Still going strong. Hevige cravings maar nog steeds nuchter.

De pijn is er ook nog, maar wordt wel met de dag minder. Zeker na een maaltijd komt de pijn terug, maar er zit verbetering in.

Heb ook EINDELIJK een doorverwijzing voor de uroloog, super blij mee.

Tot snel allemaal!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jari8500 zei:
Zijn we weer!

Still going strong. Hevige cravings maar nog steeds nuchter.

De pijn is er ook nog, maar wordt wel met de dag minder. Zeker na een maaltijd komt de pijn terug, maar er zit verbetering in.

Heb ook EINDELIJK een doorverwijzing voor de uroloog, super blij mee.

Tot snel allemaal!
Klik om te vergroten...
Mega goed man! Goed dat je een doorverwijzing hebt kunnen regelen. Nog geen gekke andere klachten erbij gekregen? Plas ritme nog steeds goed?
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Mega goed man! Goed dat je een doorverwijzing hebt kunnen regelen. Nog geen gekke andere klachten erbij gekregen? Plas ritme nog steeds goed?
Klik om te vergroten...

Inmiddels helemaal geen last meer met plassen. Had dat wel de afgelopen dagen, het moest echt uit m’n tenen komen. En dan kwam er inderdaad telkens maar een klein beetje, en deed ontzettend veel pijn. Ben toen naar de apotheek gegaan voor cranberry capsules voor de blaas. Heb dus geluk gehad denk ik... en die gedachte blijf ik vasthouden als ik weer wil gebruiken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jari8500 zei:
Inmiddels helemaal geen last meer met plassen. Had dat wel de afgelopen dagen, het moest echt uit m’n tenen komen. En dan kwam er inderdaad telkens maar een klein beetje, en deed ontzettend veel pijn. Ben toen naar de apotheek gegaan voor cranberry capsules voor de blaas. Heb dus geluk gehad denk ik... en die gedachte blijf ik vasthouden als ik weer wil gebruiken
Klik om te vergroten...
Ik ben bijna een jaar in herstel en heb echt een hel gehad kwa plassen... Was ook echt bang voor een katheter aan m’n been. Denk inderdaad aan je blaas als je behoefte hebt om te snuiven. Je lijf is zoveel waard. Hoop dat je spoedig helemaal hersteld bent. Cravings verdwijnen echt met de tijd. Heb er helemaal geen behoefte meer aan!
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik ben bijna een jaar in herstel en heb echt een hel gehad kwa plassen... Was ook echt bang voor een katheter aan m’n been. Denk inderdaad aan je blaas als je behoefte hebt om te snuiven. Je lijf is zoveel waard. Hoop dat je spoedig helemaal hersteld bent. Cravings verdwijnen echt met de tijd. Heb er helemaal geen behoefte meer aan!
Klik om te vergroten...

Wat vervelend zeg... hoelang ben je nu clean? En heb je nog steeds veel klachten?

Wat fijn dat die cravings verminderen na verloop van tijd, want heb het nu nog wel echt moeilijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."