Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond allemaal, Is er iemand die tips heeft tegen de welbekende k-cramps? Ik heb al een aantal dagen niks gebruikt, maar de pijn blijft aanhouden, De dokter schrijft maagbeschermers voor, maar dat helpt niet."
"Spyro zei: Wat klote dat je hebt kennisgemaakt met de welbekende k-krampen... Mag ik vragen hoeveel je gebruikt en hoe lang al? Stap 1 is natuurlijk van de Ketamine afblijven. Op het moment dat je krampen krijgt en je snuift Ketamine dan gaan de krampen weg. Dit helpt dus tijdelijk, maar als de Ketamine eenmaal is uitgewerkt krijg je de krampen 3 keer zo hard terug. Niet meer snuiven dus, dat is een kwestie van vreselijke pijn uitstellen. Bij mij begonnen de krampen rondom de buik, bovenin. Ik ben toen eigenwijs geweest en heb doorgesnoven. De krampen waren er en gingen weer weg. Door het feit dat ik ben gaan door snuiven heb ik uiteindelijk ondraaglijke krampen gekregen bij mijn nieren. Ik heb een dikke werkdag liggen janken op de grond en uiteindelijk ben ik gaan kruipen naar de douche en heb ik daar gelegen met warm water op de aangedane plaatsen. Dit helpt enorm! Dus mocht je een bad hebben, ga vooral in een warm bad liggen. Een warme douche of kruik kan ook heel fijn zijn. Ik ben vanaf dit punt direct gestopt met Ketamine. Probeer zoveel mogelijk vocht binnen te krijgen. De krampen zijn namelijk een schreeuw van je lichaam dat ze de bergen Ketamine niet meer kunnen verwerken. Dus doorspoelen je lijf! Groene thee werkt ook goed. Helaas heb ik 2 weken na mijn nier aanvallen de bekende blaas problemen gekregen, hou jezelf even goed in de gaten dus. Mocht je klachten beginnen te krijgen, urineweg gerelateerd, bel meteen je huisarts. Ik zit nu bijna een jaar in herstel, heb enorm lang bij het ziekenhuis gelopen hiervoor. Alsjeblieft, gooi die Ketamine weg. Het is het niet waard. Eindig alsjeblieft niet met een katheter aan je been. Kies voor jezelf en een gezond lijf, nu het nog kan. Ik zou nu niet teveel gaan rommelen met medicatie en dat soort dingen. Water is even je beste vriend. Je lichaam heeft het al even zwaar genoeg. Voor je blaas kun je D-Mannose, cranberry pillen, pompoenpitolie pillen nemen en NAC schijnt ook Ketamine gerelateerde schade te kunnen herstellen. Hoe lang je krampen gaan duren kan niemand je vertellen. Maar rust goed uit, neem genoeg vocht, eet goed en probeer wat te slapen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je tips. Super lief! Ik gebruik inderdaad al ruim 2 jaar elke dag ketamine. Geen dag zonder... Ben nu voor het eerst 1 dag clean, vandaag is mijn 2e dag. Nu doorzetten. De pijn is nog echt ondragelijk, vooral in mn maag en mn rug. Gelukkig geen pijn met plassen. Ik probeer op zijn tijd wat gestoomde groentes te eten, drink regelmatig een glas lauw water en 3x per dag wat groene thee. Ben met de maagbeschermers gestopt. Slik verder ook niks anders meer. De drang naar de ketamine is echt bizar hoog, maar als ik aan de pijn terugdenk dan weerhoud het mij om nieuwe te bestellen. Aankomende dagen wordt doorzetten tegen de pijn, maar het gaat me lukken. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Jari"
"Cruelti. zei: hoeveel gr per dag in die 2 jaar? sws even langs de huisarts gaan man, zij stuurt je door naar een uroloog in het ziekenhuis, en dat is niet de eerste keer dat ze een verhaal aanhoren van opgefokte blazen door ketamine. Klik om te vergroten... Iedere dag 2-3 gram. De hulp van de huisarts is waardeloos. Heb open kaart gespeeld dat ik een ketamineverslaving heb, maar ik krijg maar geen verwijzing. Ik kijk het aankomende dagen even aan met de pijn, anders bel ik ze op dat het zo niet langer kan."
"Hallo iedereen, Om meteen maar met de deur in huis te vallen, ik heb een probleem met ketamine. Een verslaving wil ik het nog niet noemen... Ik gebruik het middel nu zo’n 2 jaar, alleen sinds het gedoe met corona ben ik het thuis meer gaan gebruiken, uit verveling. Ik ben student en woon alleen in een kamer, heb ook geen huisgenoten. Mijn gebruik is wisselend. Max 3 gram per dag, vaak 2. Lang niet elke dag, soms zelfs een week of anderhalf niet, maar telkens ga ik weer nieuwe halen. Ik wil er mee stoppen maar krijg er geen grip op. Het is zo extreem makkelijk te verkrijgen. Ik wil zelf nog in kunnen grijpen voordat ik al mijn verplichtingen zoals school en werk verpest, en lichamelijk of geestelijke klachten krijg. Heeft iemand tips? Groetjes Jari"
"Thomas Shelby zei: 3 gram per dag? Das echt ontzettend veel. Snuif je dan 3 gram per dag 5 dagen per week? Je bent al verslaafd. Beste optie zie ik is om je keta weg te gooien, door het wc te spoelen, en afleiding te zoeken. Ik was en ben nog steeds flink verslaafd aan keta.. maar als je afleiding zoekt en je gedachten ergens anders zet je het wel kan redden. Je gaat sowieso cravings krijgen... Hoe is je blaas? heb je al klachten gekregen door de keta? plas je tegenwoordig meer als normaal? brand het bij het plassen? krijg je ook krampen in je buik? moet je vaker plassen en komt er minder? Ketamine is geestelijk zeer verslavend, en niet lichamelijk. Als je dus stopt krijg je geen ontwenningsverschijnselen, maar wel dikke vette cravings. succes. Klik om te vergroten... Heb nog geen klachten.."
"Natozlato zei: Ga je door tot je lichamelijke klachten krijgt of ga je op tijd stoppen? Je spreekt jezelf tegen. Zoals het op mij overkomt, ben je al verslaafd. Blokkeer en wis die telefoonnummers. Vertel je vrienden dat je gestopt bent. Lees over hoe verslaving werkt. Zoek afleiding. Veel succes! Dit kan je heus wel. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk. Ik blokkeer de nummers en spoel al de keta door de WC."
"Spyro zei: Om met de deur in huis te vallen... Je bent wel degelijk verslaafd. Al eens gedacht aan hulp zoeken? Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis door mijn Ketamine verslaving. Ik heb flinke blaasproblemen gekregen en dat moet je echt niet willen... Inmiddels bijna 100 dagen clean. Jij kan dat ook! Klik om te vergroten... Wil het zonder hulp doen, ook omdat ik soms dagen niks gebruik.."
"Voel me de laatste tijd een beetje eenzaam en bang, is dit normaal? Merk dat ik overgevoelig reageer op situaties zoals Corona, en dan vaak naar keta grijp.."
"Heb alle nummers verwijderd. Alle zooi weggespoeld. Aankomende dagen wordt bikkelen maar ik sla me er sowieso doorheen. kom hier sterker uit, weet het zeker!"
"Natozlato zei: Volg je veel media over corona? Zo ja, dan zou ik daarmee stoppen. Ik was er ook een tijdje mee gestopt. Je word er gek van. Sowieso is de kans om erge gezondheidsproblemen te krijgen door corona erg klein, zeker als je nog jong bent. Hoe bedoel je precies overgevoelig? Als in een paniekaanval, of angstaanval? Klik om te vergroten... Volg de media idd erg veel. Ga het minderen. Wil het sporten en wandelen weer oppakken. Heb vandaag gelukkig geen drang tot zo ver. Met overgevoelig bedoel ik een beetje onrustig en ga veel nadenken, dan is de makkelijkste uitweg keta nemen. Maar hier over praten met jullie doe me ook heel erg goed"