Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine pijn

Ketamine pijn

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Weer ff een update!

Vorige week zondagavond nog 1 keer gebruikt op een zwak moment. Had 2 gram gehaald, maar na de eerste 4 lijnen alles weggespoeld. Toen kwam het besef: waar ben ik mee bezig? Hele week verder goed gegaan. Ik probeer veel afleiding te zoeken. Gelukkig ben ik compleet van alle pijn af, ik slaap goed, en voor het eerst sinds maanden droom ik weer, super gek.

Groetjes Jari
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog clean? Weekenden zijn zwaar soms!
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Nog clean? Weekenden zijn zwaar soms!
Klik om te vergroten...

Ja hoor! Weekenden zijn inderdaad lastig. Heb gelukkig een baan gevonden in de horeca via een kennis, zodat ik in ieder geval bezig blijf. Ma-Vrij probeer ik mijzelf bezig te houden met school (voor zover dat kan met online lessen volgen) en sporten. Na hoeveel dagen/weken/maanden nemen de cravings af? Ik merk dat ik elke dag dezelfde strijd voer..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jari8500 zei:
Ja hoor! Weekenden zijn inderdaad lastig. Heb gelukkig een baan gevonden in de horeca via een kennis, zodat ik in ieder geval bezig blijf. Ma-Vrij probeer ik mijzelf bezig te houden met school (voor zover dat kan met online lessen volgen) en sporten. Na hoeveel dagen/weken/maanden nemen de cravings af? Ik merk dat ik elke dag dezelfde strijd voer..
Klik om te vergroten...
De ergste cravings een aantal weken toch wel. Na maanden worden ze minder, maar ze zijn er dan nog wel. Ik ben nu 342 dagen uit die ellende en ik denk er niet meer aan elke dag. Tijdens verslaving dacht ik echt 24/7 aan Ketamine.

Het kost tijd, maar als je volhoudt kom je hier veel sterker uit.

Hou er rekening mee dat wanneer de pijntjes verdwenen zijn, de cravings erger naar boven zullen komen. “Ach, eentje kan toch wel” en daar gaat het vaak mis.

Kom op topper, je kan het!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Thomas Shelby misschien wat positiviteit voor jou hier… 😁
J
Jari8500Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn we weer! EN WAT VOEL IK ME GOED!! Ben nu al tijden nuchter, en voel me echt geweldig. Ik sta elke ochtend fris en fruitig op, en bij het gevoel dat ik weer niet gebruikt heb komt er een enorme lading zelfvertrouwen en blijdschap vrij. Geloof me, dit is veel lekkerder dan die troep.

Uiteraard heb ik soms mijn lastige momenten, maar ik heb gelukkig veel mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.

Ik ben er nog lang niet, maar ik ben goed op weg. Bezoek de laatste tijd ook steeds meer feestjes, - ook waar ketamine aanwezig is -, maar ik hou me continue in bedwang. De pijn, het geld, de negatieve gevoelens… het is het mij niet meer waard.

Ik hoop echt dat mensen die dit lezen, en in hetzelfde schuitje zitten, hier van leren. Dit gun ik echt niemand. Mocht iemand nog verdere tips willen van mij, stuur me gerust een DM. Ik heb echt een hele donkere periode gehad met extreem gebruik, hier wil ik IEDEREEN voor behoeden.

Tot de volgende update!! 😄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jari8500 zei:
Zijn we weer! EN WAT VOEL IK ME GOED!! Ben nu al tijden nuchter, en voel me echt geweldig. Ik sta elke ochtend fris en fruitig op, en bij het gevoel dat ik weer niet gebruikt heb komt er een enorme lading zelfvertrouwen en blijdschap vrij. Geloof me, dit is veel lekkerder dan die troep.

Uiteraard heb ik soms mijn lastige momenten, maar ik heb gelukkig veel mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.

Ik ben er nog lang niet, maar ik ben goed op weg. Bezoek de laatste tijd ook steeds meer feestjes, - ook waar ketamine aanwezig is -, maar ik hou me continue in bedwang. De pijn, het geld, de negatieve gevoelens… het is het mij niet meer waard.

Ik hoop echt dat mensen die dit lezen, en in hetzelfde schuitje zitten, hier van leren. Dit gun ik echt niemand. Mocht iemand nog verdere tips willen van mij, stuur me gerust een DM. Ik heb echt een hele donkere periode gehad met extreem gebruik, hier wil ik IEDEREEN voor behoeden.

Tot de volgende update!! 😄
Klik om te vergroten...
Ohhhh, wat super goed!!! Ben trots op je. Wat geweldig om te lezen. Heel nice 😌😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."