Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend verslaafd aan speed, onhandelbaar

Vriend verslaafd aan speed, onhandelbaar

53 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JennyDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Dit is echt een aanrader. Ik ben naar zoiets geweest in Amsterdam met mijn zusje die een relatie had met iemand die sterk alcohol- en wietverslaafd was. Mijn zusje wist zelf ook wel dat ze bij hem weg moest, maar als je diep in een relatie zit (al helemaal met kinderen die je samen hebt), zegt (verstandelijk) weten dat je daaruit weg moet lang niet alles. Het is ook altijd makkelijk praten als je als buitenstaander ziet dat iemand alleen maar slechter wordt door bij zijn/haar partner te blijven.

Maar bij dergelijke meetings kunnen de mensen daar je haarfijn uitleggen hoe dingen meestal gaan en hoe je het beste kunt handelen en heb je daarnaast ook vele lotgenoten die in een soortgelijke situatie zitten als jezelf en zie je dat bepaalde mensen al 30, soms 40 jaar in een relatie zitten met dergelijk misbruik waar het slachtoffer in kwestie nog steeds vasthoudt aan dergelijke hoop dat het ooit beter zal worden, hierbij eigenlijk haar hele leven opgeofferd te hebben aan haar misbruikende partner. Dat op zichzelf kan al een eyeopener zijn.

Zeker een aanrader om zoiets een keer bij te wonen. Ze hebben er (uiteraard) ook geen oordeel maar juist alle begrip voor je situatie en voor de moeite om te stoppen met iets waarvan je eigenlijk al weet dat je ermee moet stoppen, voor de veiligheid en welzijn van je kind en van jezelf.
Klik om te vergroten...
Dank u!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
@JennyD heb je al actie ondernomen om een veilig onderkomen te krijgen?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ca va @JennyD?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
JennyD zei:
Ik had er al over nagedacht om terug te gaan naar slachtofferhulp maar wist niet zo goed of dit wel kon. Aaaah ik en mijn twijfels eh!
Klik om te vergroten...
In je bericht lees ik zowel fysiek misbruik, als geestelijk misbruik, en verwaarlozing.

In Nederland zijn dit, naast stelselmatig drugsgebruik, redenen voor Jeugdzorg om kinderen onder toezicht te plaatsen, of zelfs uit huis te plaatsen.

Beterschap beloven, andere mensen beschuldigen, en chanteren, dat zijn allemaal tactieken van de misbruiker om het misbruik te kunnen laten voortduren.

Stop ermee. Dump die vent. Kies voor jezelf, en kies voor je kind. Dit gaat nergens toe leiden zo.

Je zal het vast vaker gehoord hebben. En het is echt geen makkelijke keuze om te maken als je er zelf in zit. Hij is immers de vader van je kind. Maar deze situatie is -zoals ik het lees- heel ernstig.

Om te verwerken wat er is gebeurd lijkt het me goed als je zelf ook hulp zoekt - bij de huisarts en een psycholoog. Maar als dat een te grote stap is, dan kun je oom steun zoeken bij organisaties die er zijn voor naasten van drugsverslaving.

Hier vind je meer info over waar je steun kunt vinden:
www.drugsinfo.nl

Hulp en steun voor naasten

Zit je in de knoop met de drugsproblemen van een dierbare? Er is hulp en steun voor partners, ouders, vrienden en meer, ongeacht het middel.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Je kunt in België als naaste ook contact opnemen met Druglijn.be
Daar kunnen ze je verder adviseren over waar je hulp en steun kunt krijgen.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn er al positieve ontwikkelingen in je situatie @JennyD ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
TS blijft nu wat langer stil....als dat maar goed gaat....
Ik sluit me bij de anderen hier aan.
TS moet zo snel mogelijk weg bij deze man, als er ook maar een ding is wat ik zwaar minderwaardig vind dan is dat fysieke geweldpleging tegen een vrouw door een man.
Hij gebruikt alle trucs die hij maar wil om de situatie van ernstig misbruik te kunnen voortzetten en als deze man dat zelf niet wil veranderen, dan helpt er maar een ding en dat is weggaan!
Er is ook een kind in deze nare kwestie betrokken en dit mag en kan zo niet doorgaan.
Probeer, TS, idd om een veilige plek te vinden waar jullie kunnen verblijven en ga asap weg bij deze vent! Hij is het niet waard om nog energie in te steken en ik vind deze situatie domweg zeer gevaarlijk!
Kies voor je dochter en voor jezelf, TS, en pak jullie koffers en ga als je een plekje hebt waar jullie in eerste instantie veilig zijn....!
Ik hoop dat jullie rust gaan vinden en een beter leven tegemoet kunnen gaan zien!
Alle sterkte toegewenst en.....houd ons aub op de hoogte!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
TS is lange tijd niet online geweest maar 2 dageb
M
MarineoviggoLid
01-01-2024, 00:00
#8
JennyD zei:
Hallo, ik ben hier terecht gekomen omdat ik eigenlijk echt ten einde raad ben. Mijn vriend en ik zijn 12jaar samen. Het is allemaal begonnen toen we een huis gekocht hadden. Plots was ik zwanger( kon niet natuurlijk zwanger worden, dus grote mooie verrassing) we waren beide heel gelukkig alleen mocht ik niets meer doen.. dus kon ik niet helpen met de verbouwingen. We woonden bij mijn pa in terwijl we alles verbouwden. Hij is dan via via aan de cocaïne begonnen. Ik zag hem niet veel en had het niet meteen door. Na een tijd heb je het wel door maar was het omdat hij goed zou kunnen doorwerken voor onze dochter geboren was. Ik zag hem veranderen.. hij beloofde te stoppen eens ze geboren was. Hij heeft veel van de zwangerschap gemist omdat hij daar altijd zat. Eenmaal ons dochtertje was geboren zei hij nu is het gedaan.. maar helaas.. cocaïne is echt duur! Hij nam 5bolletjes per dag. Ken er niet veel van maar is niet weinig denk ik.. hij is dan overgeschakeld naar speed. Omg! Ik zag hem vermageren.. karakter werd anders.. hij keek niet naar zijn dochtertje en bleef soms weg tot de dag erna smorgens..
anyway.. eens Grace 1 jaar was konden we in ons huis gaan wonen. Ik dacht het zal ni wel beteren want hij stak et er dan op omdat hij zich niet goed voelde om bij mijn pa te wonen en het wel beter zou gaan eens we alleen zijn.
niet dus! 😞 Hij werd nog erger.. agressief zelf! Alles kapot smijten.. roepen.. paranoia.. ik mag er niet over praten.. maar niets zeggen is ook zijn gang maar laten gaan.. ik heb zijn moeder erbij gehaald.. dan dreigde hij met zelfmoord tegen zn ma.. uiteindelijk zei ze dat ik maar het slachtoffer niet moet spelen en haar zoon steunen.
het werd nog erger.. hij stond op en ik was bezig met het ontbijt en vroeg moet je niet naar je werk? En hij viel me aan. Trok me aan me haar naar achter en zn handen op mijn keel. Grace zat in haar babystoeltje. Ik zat tegen te spartelen.. hij liet los en ik zette alle ramen en deuren op en ben vertrokken. Op aanraden van mijn pa had ik klacht neergelegd bij politie.
Hierna beloofde hij terug om te stoppen..
hij deed een tijd niet agressief maar was echt in zichzelf.. soms kwam ik thuis en stonden alle kamerplanten in de inkom. Dit voor het perfect daglicht om ze te voeden zei hij. Het was allemaal raar. Ik kan het niet beschrijven. Zo zijn er nog veel dingen gebeurd.
Ondertussen is onze dochter 3jaar en 3maanden. En hij zit er nog steeds heel erg aan. Hij kijkt niet om naar haar en met mij wilt hij niet naar buiten omdat hij beschaamd is om met iemand als ik naar buiten te gaan. Hij wilt me niet kwijt en ziet me zogezegd heel graag maar ik wordt constant verweten.. hij gaat de helft van de tijd niet naar zijn werk. (Bouw) en ik mag er allemaal niets op zeggen. Het is ook allemaal mijn schuld. Alles! Smorgens mogen we geen lawaai maken.. en daarna zit hij uren in de garage playstation te spelen. Hij eet de helft van de tijd niet.. ik mag geen was draaien omdat het teveel lawaai maakt in de garage.. alles moet donker zijn.. ik wou onlangs weggaan definitief maar dan zegt hij dat hoj een touw zal nemen en zichzelf zal ophangen en iedereen die mij zal helpen zal hij weten te vinden en kapot maken..
Hij wilt niet stoppen.. hij doet het te graag of zegt dat als je met iemand als ik wilt samenwonen je niet anders kan dan drugs nemen. Seks hebben we al meer dan een jaarhalf niet meer.. naar zijn moeder gaat hij nu ook niet meer.. hij is nog een schim van de man die ik kende.. en ik weet niet meer wat doen. Alleen weet ik dat het niet eerlijk is tegenover mij en vooral mijn dochtertje niet. Ik kan haar gelukkig zoveel mogelijk buiten alles houden maar ik ben echt op. Zal hij nog veranderen? Is er hoop? Of is het echt te ver?
sorry voor mijn lang (kort) verhaal maar wou het zo goed mogelijk schetsen.
Klik om te vergroten...
Hoe hou jij dit uit ? Die man moet direct in collocatie !! Voor er iets ergs gebeurd !! Hoe gaat het nu met je ? Toch al stappen gemaakt om hem in afkickkliniek te krijgen ? Onder dwang desnoods !
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TS blijkt niet meer online op DF te zijn gekomen.

Maar hopelijk is hij in behandeling, zoniet, is ze samen met haar dochter weg bij hem en de enorm verziekte en destructieve thuissituatie.

Ook naar anderen toe, die in een verziekte en destructieve thuissituatie/relatie zitten, ruk jezelf en de eventuele kinderen er zo snel mogelijk van los.
Dit kan om persoonlijkheden gaan, vb narcisten, psychische vampier, borderline, dat laatste weet ik van mezelf, ik weet zelf pas klein 2j dat ik borderline heb, maar door de jaren heen had ik zelfs 4 relaties met meisjes/jonge vrouwen, die later borderline bleken te hebben.

Maar ik bedroog van int begin reeds mn eerste lief met haar vriendin, ook zonder enige gêne.

Enkel mijn eerste serieuze lief (vriendin A) zé dat ze borderline had, maar ik reageerde daar toen laconiek en onwetend op. Zij was 15j en ik 18j en we bleven toch 4,5j samen in een giga fuckedup en destructieve relatie, vol bedrog, jaloezie, leugens, aantrekken en afstoten en waarin ik volop met andere meisjes ging. Leek wel een game vr mij. Nu weet ik waarom we da toch 4,5j volhielden, omdat borderliners oa bindings- en verlatingsangst hebben. Wouden beide liever dit, dan de angst om alleen te zijn. Zij moest echt veel verdragen v mij qua bedrog, mijn hedonisch/losbollig kantje, mentaal leed...Echt ik had 3 relaties binnen deze relatie. En dan wanneer ze het uiteindelijk uitmaakte, zakte de aarde volledig weg onder mn voeten, ging ik in extreme emotionele paniekaanval vol huilbuien en dat tleven geen zin meer heeft.

Maar hoe heftig en intens mn verdriet vd breuk ook was, dit zwakte snel af en bleef veel uitgaan, kwam haar ook nog veel tegen en vierde zelfs oud op nieuw in ons stamcafé en daar lag ik plots met haar beste vriendin te muilen en op de bank.

Ook had ik al snel close band met meiske (vriendin B) die toen complimenten gaf op mn foto's, op het vroegere 'Netlog' aka 'Sletlog'. Spraken snel af. Ze zat in relatie, maar haar vriend was toen op verlof en wij groeide zot nr elkaar toe, zelfs als ie terug was n hij erbij was op uitstap en op café, waren wij meer dan close. Zij zat in dubbele relatie en zelfs als we vb mé ons 3 nr pretpark gingen, hand in hand met ons beide en als we op bankje zaten, leunde tegen elkaar en aaide ze flirterig mn hoofd en zé lieve dingen, waarop haar lief zé, moet ik mijn haar ook afscheren? En zij kei droog neenee, da's goe vr u. Die dubbele relatie, ik vond da zelf extra spannend, zat veel bij haar thuis en haar ma had ook door da er meer was tussen ons. Ook de keren mé hem erbij was dan wel weird vo mij. Uiteindelijk maakte ze het uit. Ik was ondertussen ook wel bevriend mé hem en ie zé dat via chat, dat zij het uit had gemaakt en ie zé dan, kdenk wel da gelle binnen enkele maanden een koppel zou kunnen zijn, maar paar dagen erna zag ie al foto's van ons n da we koppel waren...ooh die was giiiigaaa pist.
Dus ook onstaan van deze relatie, typisch vr mij se en eerste maanden top vol über liefde en geilheid, maar wanneer het nieuwe eraf is, wordt ik vaker onmogelijk, ziekelijk jaloers, constant afstoten en aantrekken, vele verbale ruzies, wou niet meer constant bij haar zijn. En na klein 2j maakte ze het uit, ik deed ook echt onmogelijk, we spraken af int park waar we veel zaten/wandelden, zaten int gras tegen boom (zaterdag). Weer in totale dramatische huilbuien en ontroostbaar. Bleef ik huilend op haar schoot liggen. Na de eerste shock, gingen we samen terug wandelen nr haar thuis, waar mn auto ook stond. Eerst wask nog wa wankel n bleef ik wa achter en zé nix heeft nog zin n dat ze mocht gaan, maar da liet ze ni toe, was uiteindelijk een trage uitgesponnen wandeling, ik terug door de shock heen n nuchter denkender. Ook spraken we al af vr zondag, want zij had nog verrassing vr mn verjaardag, een ballonvaart, die dag was best bevreemdend en fijn, zo hele dag bijeen, dag na de breuk. De daaropvolgende maandag, terug op mn werk, smste ik haar of ze zin had om die woensdag (nationale feestdag) nr Brussel te gaan, die zé drect ja, ik best verrast. Dus die woensdag rond de middag met de trein nr Brussel en zaten er precies als koppel, ik merkte ook dat zij het echt moeilijk had en waren elkaar aant troosten en knuffelen. Verder in Brussel wast echt gezellig en waren beide blij dat dit nog zo kon na de breuk, terug van Brussel, bleef ze bij mij thuis eten en gingen we hier nog savonds nr optredens en vuurwerk. Ook weken, paar maanden erna zag ik haar nog vaak in het uitgaansleven, ook later mé haar nieuw lief, die ik letterlijk een tong draaide toen ie gewoon op haar schoot zat. Later groeide we wel verder uit elkaar, omdat ikzelf veel wou uitgaan omringd door andere vrienden en vooral ook vriendinnen. En circuleerde er nogal close foto's van mij en vriendin (waren allebei ook goe beschonken) en waren er reacties alsof we koppel waren n stuurde mn ex, amai ge zé er precies al snel over (anderhalve maand), dus da steekte haar precies wel en ik ging verder met feesten en flirterige attitude.

Vloeide ik binnen geringe tijd weer in andere relatie (die ik ff Y noem), die maar 6 maand duurde en waar ik reeds in die relatie al mn zinnen op een andere chick (Z), uit dezelfde vriendenkring had gezet. En nog voor het echt uit was, hadk enkel nog oog voor mn nieuwe aanwinst en bij het uitgaan, zowel mn huidig lief als die andere vriendin waren aanwezig en zat ik met mn toekomstige buiten op terras, waar we elkaar innig aant knuffelen waren, komt later mn lief (mr in mn hoofd was ik volledig op ander gericht) bij ons aant tafel zitten, zegt die zo, kwou da ge mij ook zo knuffelde...ik weet dak koel reageerde. Vriendin Z moest zelfde richting uit als vriendin Y en zou normaal meerijden als de pa van vriendin Y kwam, maar neenee is ni nodig. En ze bleef bij mij slapen. Volgende dag maakte vriendin Y het op langdradige manier uit en ik, ik ging die avond op stap n nr optredens met vriendin Z en nog wa vrienden.
Circuleerde er foto's van mij met mn nieuw lief (Z) en reageerde ex (B), hoe jij bent toch samen met vriendin Y, ikke neje ge loopt achter😆

En zo ging da maar verder, binnen deze relatie weer close met haar beste vriendin...waar ik in een later stadium nog bijna in relatie zat, wel sauna's en cinemakes gedaan, mr zij wou mij al voorstellen aan haar ma...dan blokte ik af, ik wou da gewoon ni, just fun.

Ik trok ook vrij easy, steeds mijn echte goesting aan schoon volk, cute sexy snoetje, slank, geil,...vraag me ni hoe of waarom.

Ook op mijn werk, creëerde ik met het jonger mooi vrouwvolk, vaak een close en flirterige band, mr die kwamen ook gewoon steeds nr mij.

Maar oppervlakkig kon ik het allemaal hebben, maar echte stabiele relaties waren steeds te veeleisende en moeilijke opgaves.
M
MarineoviggoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
TS blijkt niet meer online op DF te zijn gekomen.

Maar hopelijk is hij in behandeling, zoniet, is ze samen met haar dochter weg bij hem en de enorm verziekte en destructieve thuissituatie.

Ook naar anderen toe, die in een verziekte en destructieve thuissituatie/relatie zitten, ruk jezelf en de eventuele kinderen er zo snel mogelijk van los.
Dit kan om persoonlijkheden gaan, vb narcisten, psychische vampier, borderline, dat laatste weet ik van mezelf, ik weet zelf pas klein 2j dat ik borderline heb, maar door de jaren heen had ik zelfs 4 relaties met meisjes/jonge vrouwen, die later borderline bleken te hebben.

Maar ik bedroog van int begin reeds mn eerste lief met haar vriendin, ook zonder enige gêne.

Enkel mijn eerste serieuze lief (vriendin A) zé dat ze borderline had, maar ik reageerde daar toen laconiek en onwetend op. Zij was 15j en ik 18j en we bleven toch 4,5j samen in een giga fuckedup en destructieve relatie, vol bedrog, jaloezie, leugens, aantrekken en afstoten en waarin ik volop met andere meisjes ging. Leek wel een game vr mij. Nu weet ik waarom we da toch 4,5j volhielden, omdat borderliners oa bindings- en verlatingsangst hebben. Wouden beide liever dit, dan de angst om alleen te zijn. Zij moest echt veel verdragen v mij qua bedrog, mijn hedonisch/losbollig kantje, mentaal leed...Echt ik had 3 relaties binnen deze relatie. En dan wanneer ze het uiteindelijk uitmaakte, zakte de aarde volledig weg onder mn voeten, ging ik in extreme emotionele paniekaanval vol huilbuien en dat tleven geen zin meer heeft.

Maar hoe heftig en intens mn verdriet vd breuk ook was, dit zwakte snel af en bleef veel uitgaan, kwam haar ook nog veel tegen en vierde zelfs oud op nieuw in ons stamcafé en daar lag ik plots met haar beste vriendin te muilen en op de bank.

Ook had ik al snel close band met meiske (vriendin B) die toen complimenten gaf op mn foto's, op het vroegere 'Netlog' aka 'Sletlog'. Spraken snel af. Ze zat in relatie, maar haar vriend was toen op verlof en wij groeide zot nr elkaar toe, zelfs als ie terug was n hij erbij was op uitstap en op café, waren wij meer dan close. Zij zat in dubbele relatie en zelfs als we vb mé ons 3 nr pretpark gingen, hand in hand met ons beide en als we op bankje zaten, leunde tegen elkaar en aaide ze flirterig mn hoofd en zé lieve dingen, waarop haar lief zé, moet ik mijn haar ook afscheren? En zij kei droog neenee, da's goe vr u. Die dubbele relatie, ik vond da zelf extra spannend, zat veel bij haar thuis en haar ma had ook door da er meer was tussen ons. Ook de keren mé hem erbij was dan wel weird vo mij. Uiteindelijk maakte ze het uit. Ik was ondertussen ook wel bevriend mé hem en ie zé dat via chat, dat zij het uit had gemaakt en ie zé dan, kdenk wel da gelle binnen enkele maanden een koppel zou kunnen zijn, maar paar dagen erna zag ie al foto's van ons n da we koppel waren...ooh die was giiiigaaa pist.
Dus ook onstaan van deze relatie, typisch vr mij se en eerste maanden top vol über liefde en geilheid, maar wanneer het nieuwe eraf is, wordt ik vaker onmogelijk, ziekelijk jaloers, constant afstoten en aantrekken, vele verbale ruzies, wou niet meer constant bij haar zijn. En na klein 2j maakte ze het uit, ik deed ook echt onmogelijk, we spraken af int park waar we veel zaten/wandelden, zaten int gras tegen boom (zaterdag). Weer in totale dramatische huilbuien en ontroostbaar. Bleef ik huilend op haar schoot liggen. Na de eerste shock, gingen we samen terug wandelen nr haar thuis, waar mn auto ook stond. Eerst wask nog wa wankel n bleef ik wa achter en zé nix heeft nog zin n dat ze mocht gaan, maar da liet ze ni toe, was uiteindelijk een trage uitgesponnen wandeling, ik terug door de shock heen n nuchter denkender. Ook spraken we al af vr zondag, want zij had nog verrassing vr mn verjaardag, een ballonvaart, die dag was best bevreemdend en fijn, zo hele dag bijeen, dag na de breuk. De daaropvolgende maandag, terug op mn werk, smste ik haar of ze zin had om die woensdag (nationale feestdag) nr Brussel te gaan, die zé drect ja, ik best verrast. Dus die woensdag rond de middag met de trein nr Brussel en zaten er precies als koppel, ik merkte ook dat zij het echt moeilijk had en waren elkaar aant troosten en knuffelen. Verder in Brussel wast echt gezellig en waren beide blij dat dit nog zo kon na de breuk, terug van Brussel, bleef ze bij mij thuis eten en gingen we hier nog savonds nr optredens en vuurwerk. Ook weken, paar maanden erna zag ik haar nog vaak in het uitgaansleven, ook later mé haar nieuw lief, die ik letterlijk een tong draaide toen ie gewoon op haar schoot zat. Later groeide we wel verder uit elkaar, omdat ikzelf veel wou uitgaan omringd door andere vrienden en vooral ook vriendinnen. En circuleerde er nogal close foto's van mij en vriendin (waren allebei ook goe beschonken) en waren er reacties alsof we koppel waren n stuurde mn ex, amai ge zé er precies al snel over (anderhalve maand), dus da steekte haar precies wel en ik ging verder met feesten en flirterige attitude.

Vloeide ik binnen geringe tijd weer in andere relatie (die ik ff Y noem), die maar 6 maand duurde en waar ik reeds in die relatie al mn zinnen op een andere chick (Z), uit dezelfde vriendenkring had gezet. En nog voor het echt uit was, hadk enkel nog oog voor mn nieuwe aanwinst en bij het uitgaan, zowel mn huidig lief als die andere vriendin waren aanwezig en zat ik met mn toekomstige buiten op terras, waar we elkaar innig aant knuffelen waren, komt later mn lief (mr in mn hoofd was ik volledig op ander gericht) bij ons aant tafel zitten, zegt die zo, kwou da ge mij ook zo knuffelde...ik weet dak koel reageerde. Vriendin Z moest zelfde richting uit als vriendin Y en zou normaal meerijden als de pa van vriendin Y kwam, maar neenee is ni nodig. En ze bleef bij mij slapen. Volgende dag maakte vriendin Y het op langdradige manier uit en ik, ik ging die avond op stap n nr optredens met vriendin Z en nog wa vrienden.
Circuleerde er foto's van mij met mn nieuw lief (Z) en reageerde ex (B), hoe jij bent toch samen met vriendin Y, ikke neje ge loopt achter😆

En zo ging da maar verder, binnen deze relatie weer close met haar beste vriendin...waar ik in een later stadium nog bijna in relatie zat, wel sauna's en cinemakes gedaan, mr zij wou mij al voorstellen aan haar ma...dan blokte ik af, ik wou da gewoon ni, just fun.

Ik trok ook vrij easy, steeds mijn echte goesting aan schoon volk, cute sexy snoetje, slank, geil,...vraag me ni hoe of waarom.

Ook op mijn werk, creëerde ik met het jonger mooi vrouwvolk, vaak een close en flirterige band, mr die kwamen ook gewoon steeds nr mij.

Maar oppervlakkig kon ik het allemaal hebben, maar echte stabiele relaties waren steeds te veeleisende en moeilijke opgaves.
Klik om te vergroten...
Jij moet dringend uw leuter in uw broek houden de speeltijd is over !!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
[QUOTE="Marineoviggo, post: 1906541, member: 169486.......... Toch al stappen gemaakt om hem in afkickkliniek te krijgen ? Onder dwang desnoods !
[/QUOTE]

Noot:
Onder dwang naar een ontwenningskliniek is zinloos.
De man moet dit zelf willen en dit waag ik te betwijfelen of hij hiertoe bereid is.....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nihilist88 zei:
TS blijkt niet meer online op DF te zijn gekomen.

Maar hopelijk is hij in behandeling, zoniet, is ze samen met haar dochter weg bij hem en de enorm verziekte en destructieve thuissituatie.

Ook naar anderen toe, die in een verziekte en destructieve thuissituatie/relatie zitten, ruk jezelf en de eventuele kinderen er zo snel mogelijk van los.
Dit kan om persoonlijkheden gaan, vb narcisten, psychische vampier, borderline, dat laatste weet ik van mezelf, ik weet zelf pas klein 2j dat ik borderline heb, maar door de jaren heen had ik zelfs 4 relaties met meisjes/jonge vrouwen, die later borderline bleken te hebben.
Klik om te vergroten...
Tot hier snap ik bovenstaande post in dit topic, maar de rest van je epistel heeft echt geen meerwaarde voor ts. Praatkick?
Nihilist88 zei:
Maar ik bedroog van int begin reeds mn eerste lief met haar vriendin, ook zonder enige gêne.

Enkel mijn eerste serieuze lief (vriendin A) zé dat ze borderline had, maar ik reageerde daar toen laconiek en onwetend op. Zij was 15j en ik 18j en we bleven toch 4,5j samen in een giga fuckedup en destructieve relatie, vol bedrog, jaloezie, leugens, aantrekken en afstoten en waarin ik volop met andere meisjes ging. Leek wel een game vr mij. Nu weet ik waarom we da toch 4,5j volhielden, omdat borderliners oa bindings- en verlatingsangst hebben. Wouden beide liever dit, dan de angst om alleen te zijn. Zij moest echt veel verdragen v mij qua bedrog, mijn hedonisch/losbollig kantje, mentaal leed...Echt ik had 3 relaties binnen deze relatie. En dan wanneer ze het uiteindelijk uitmaakte, zakte de aarde volledig weg onder mn voeten, ging ik in extreme emotionele paniekaanval vol huilbuien en dat tleven geen zin meer heeft.

Maar hoe heftig en intens mn verdriet vd breuk ook was, dit zwakte snel af en bleef veel uitgaan, kwam haar ook nog veel tegen en vierde zelfs oud op nieuw in ons stamcafé en daar lag ik plots met haar beste vriendin te muilen en op de bank.

Ook had ik al snel close band met meiske (vriendin B) die toen complimenten gaf op mn foto's, op het vroegere 'Netlog' aka 'Sletlog'. Spraken snel af. Ze zat in relatie, maar haar vriend was toen op verlof en wij groeide zot nr elkaar toe, zelfs als ie terug was n hij erbij was op uitstap en op café, waren wij meer dan close. Zij zat in dubbele relatie en zelfs als we vb mé ons 3 nr pretpark gingen, hand in hand met ons beide en als we op bankje zaten, leunde tegen elkaar en aaide ze flirterig mn hoofd en zé lieve dingen, waarop haar lief zé, moet ik mijn haar ook afscheren? En zij kei droog neenee, da's goe vr u. Die dubbele relatie, ik vond da zelf extra spannend, zat veel bij haar thuis en haar ma had ook door da er meer was tussen ons. Ook de keren mé hem erbij was dan wel weird vo mij. Uiteindelijk maakte ze het uit. Ik was ondertussen ook wel bevriend mé hem en ie zé dat via chat, dat zij het uit had gemaakt en ie zé dan, kdenk wel da gelle binnen enkele maanden een koppel zou kunnen zijn, maar paar dagen erna zag ie al foto's van ons n da we koppel waren...ooh die was giiiigaaa pist.
Dus ook onstaan van deze relatie, typisch vr mij se en eerste maanden top vol über liefde en geilheid, maar wanneer het nieuwe eraf is, wordt ik vaker onmogelijk, ziekelijk jaloers, constant afstoten en aantrekken, vele verbale ruzies, wou niet meer constant bij haar zijn. En na klein 2j maakte ze het uit, ik deed ook echt onmogelijk, we spraken af int park waar we veel zaten/wandelden, zaten int gras tegen boom (zaterdag). Weer in totale dramatische huilbuien en ontroostbaar. Bleef ik huilend op haar schoot liggen. Na de eerste shock, gingen we samen terug wandelen nr haar thuis, waar mn auto ook stond. Eerst wask nog wa wankel n bleef ik wa achter en zé nix heeft nog zin n dat ze mocht gaan, maar da liet ze ni toe, was uiteindelijk een trage uitgesponnen wandeling, ik terug door de shock heen n nuchter denkender. Ook spraken we al af vr zondag, want zij had nog verrassing vr mn verjaardag, een ballonvaart, die dag was best bevreemdend en fijn, zo hele dag bijeen, dag na de breuk. De daaropvolgende maandag, terug op mn werk, smste ik haar of ze zin had om die woensdag (nationale feestdag) nr Brussel te gaan, die zé drect ja, ik best verrast. Dus die woensdag rond de middag met de trein nr Brussel en zaten er precies als koppel, ik merkte ook dat zij het echt moeilijk had en waren elkaar aant troosten en knuffelen. Verder in Brussel wast echt gezellig en waren beide blij dat dit nog zo kon na de breuk, terug van Brussel, bleef ze bij mij thuis eten en gingen we hier nog savonds nr optredens en vuurwerk. Ook weken, paar maanden erna zag ik haar nog vaak in het uitgaansleven, ook later mé haar nieuw lief, die ik letterlijk een tong draaide toen ie gewoon op haar schoot zat. Later groeide we wel verder uit elkaar, omdat ikzelf veel wou uitgaan omringd door andere vrienden en vooral ook vriendinnen. En circuleerde er nogal close foto's van mij en vriendin (waren allebei ook goe beschonken) en waren er reacties alsof we koppel waren n stuurde mn ex, amai ge zé er precies al snel over (anderhalve maand), dus da steekte haar precies wel en ik ging verder met feesten en flirterige attitude.

Vloeide ik binnen geringe tijd weer in andere relatie (die ik ff Y noem), die maar 6 maand duurde en waar ik reeds in die relatie al mn zinnen op een andere chick (Z), uit dezelfde vriendenkring had gezet. En nog voor het echt uit was, hadk enkel nog oog voor mn nieuwe aanwinst en bij het uitgaan, zowel mn huidig lief als die andere vriendin waren aanwezig en zat ik met mn toekomstige buiten op terras, waar we elkaar innig aant knuffelen waren, komt later mn lief (mr in mn hoofd was ik volledig op ander gericht) bij ons aant tafel zitten, zegt die zo, kwou da ge mij ook zo knuffelde...ik weet dak koel reageerde. Vriendin Z moest zelfde richting uit als vriendin Y en zou normaal meerijden als de pa van vriendin Y kwam, maar neenee is ni nodig. En ze bleef bij mij slapen. Volgende dag maakte vriendin Y het op langdradige manier uit en ik, ik ging die avond op stap n nr optredens met vriendin Z en nog wa vrienden.
Circuleerde er foto's van mij met mn nieuw lief (Z) en reageerde ex (B), hoe jij bent toch samen met vriendin Y, ikke neje ge loopt achter😆

En zo ging da maar verder, binnen deze relatie weer close met haar beste vriendin...waar ik in een later stadium nog bijna in relatie zat, wel sauna's en cinemakes gedaan, mr zij wou mij al voorstellen aan haar ma...dan blokte ik af, ik wou da gewoon ni, just fun.

Ik trok ook vrij easy, steeds mijn echte goesting aan schoon volk, cute sexy snoetje, slank, geil,...vraag me ni hoe of waarom.

Ook op mijn werk, creëerde ik met het jonger mooi vrouwvolk, vaak een close en flirterige band, mr die kwamen ook gewoon steeds nr mij.

Maar oppervlakkig kon ik het allemaal hebben, maar echte stabiele relaties waren steeds te veeleisende en moeilijke opgaves.
Klik om te vergroten...
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Marineoviggo zei:
Jij moet dringend uw leuter in uw broek houden de speeltijd is over !!
Klik om te vergroten...
Lol 't is alles bijeen, snel geil en verliefd zijn, ook hedonistische en libertijnse kant, waardoor ik continue aan lusten en sex denk.
Ook dat ik vorm van 'Peter Pan-syndroom' heb, eeuwig jong willen blijven en volwassenen niet als iets positiefs zie, daar mijn jonge uitstraling bij en hyper, speels gedrag en graag feest, lol en grappen maak, schat echt iedereen mij al gans mijn leven pakken jonger, vb op mn 28, plakte mn globaal 21 à 22j op mij en bij 36j, als nieuwe collega's mijn leeftijd vragen en ik zeg, raad is, zit da vooral rond de 25-26j en zijn die echt mega verstomd als ik dan zeg dak 36j ben en geloven die mij ni. Los van mn gedrag, blijf ik lichamelijk heel stabiel, slank, al 10j zelfde ideale gewicht en varieer ik speels met mn kapsel van gillette-kaal, mm - tot enkele cm kort, hanekem, zijdelings kaal en int midden haar met breedte van 5-8cm en lengte van 1cm tot over mijn oren naar 1 kant gekamt of naar achter, ook gebleaced, gekleurd int zwart, paars, rood, fuchsia,...en kleed ik mij zowel in black metal style, oa extra skinny jeans (Levi's), band-shirts/hoodies, Vans, Dr. Martens combats of mn hogere combats (20 hole) int zwart of bordeaux, maar ook easy in joggingbroek (Björn Borg) of harembroek en kleurrijke en/funny shirts/hoodies met oa hilarische quotes, unicorns, regenbogen, spacy en trippy stuff.
Dus heb altijd al geleefd om mijn genot en lusten te vervullen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nihilist88 zei:
Lol 't is alles bijeen, snel geil en verliefd zijn, ook hedonistische en libertijnse kant, waardoor ik continue aan lusten en sex denk.
Ook dat ik vorm van 'Peter Pan-syndroom' heb, eeuwig jong willen blijven en volwassenen niet als iets positiefs zie, daar mijn jonge uitstraling bij en hyper, speels gedrag en graag feest, lol en grappen maak, schat echt iedereen mij al gans mijn leven pakken jonger, vb op mn 28, plakte mn globaal 21 à 22j op mij en bij 36j, als nieuwe collega's mijn leeftijd vragen en ik zeg, raad is, zit da vooral rond de 25-26j en zijn die echt mega verstomd als ik dan zeg dak 36j ben en geloven die mij ni. Los van mn gedrag, blijf ik lichamelijk heel stabiel, slank, al 10j zelfde ideale gewicht en varieer ik speels met mn kapsel van gillette-kaal, mm - tot enkele cm kort, hanekem, zijdelings kaal en int midden haar met breedte van 5-8cm en lengte van 1cm tot over mijn oren naar 1 kant gekamt of naar achter, ook gebleaced, gekleurd int zwart, paars, rood, fuchsia,...en kleed ik mij zowel in black metal style, oa extra skinny jeans (Levi's), band-shirts/hoodies, Vans, Dr. Martens combats of mn hogere combats (20 hole) int zwart of bordeaux, maar ook easy in joggingbroek (Björn Borg) of harembroek en kleurrijke en/funny shirts/hoodies met oa hilarische quotes, unicorns, regenbogen, spacy en trippy stuff.
Dus heb altijd al geleefd om mijn genot en lusten te vervullen.
Klik om te vergroten...
De hint in mijn vorige post was:

Hou het een beetje ontopic.

Die is niet aangekomen zie ik, dus bij deze wat duidelijker:

Hou het een beetje ontopic, TS heeft hier helemaal niets aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."