#1
Zo'n gek idee is dat niet hoor.Misschien een gek idee hoor, maar in plaats van thc een keertje een truffeltrip? Soort van harde reset.
(Beter vroeg in de ochtend beginnen, dan is in de avond de ruis uit je hoofd en kun je in slaap komen.)
Zo'n gek idee is dat niet hoor.Misschien een gek idee hoor, maar in plaats van thc een keertje een truffeltrip? Soort van harde reset.
(Beter vroeg in de ochtend beginnen, dan is in de avond de ruis uit je hoofd en kun je in slaap komen.)
Ik eet best goed en gezond, zeker nu ik sinds April geen alcoholische dranken meer drink. Maar ik weet niet of ik wellicht ergens een tekort aan heb. Ik kom ook vrijwel elke dag voldoende buiten.Toch bijzonder dat die vermoeidheid zo lang aanhoudt.
Je zou bijna zeggen dat dat na drie weken los staat van de THC.
Weet je hoe het met je ijzer is bv?
Mijn vermoeidheid is ook voornamelijk een geestelijke vermoeidheid. Lichamelijk kan ik ook gewoon 20 km wandelen of 40 km fietsen.Zit je aan het eind van de dag ook te knikkenbollen van vermoeidheid, of ervaar je die vermoeidheid omdat je altijd gewend bent om de hele nacht door te slapen wat nu niet wilt vanwege alle dromen?
Ik ben zelf ook bezig met een pauze en de droommachine draait op volle toeren. Waar ik voorheen aan 1 stuk door sliep wordt ik nu minstens 1 a 2 keer wakker, beleef meerdere dromen per nacht, slaap ook wat korter.
Doordat ik niet de hele nacht doorslaap bestempelde ik de nacht al snel als 'slecht slapen'.
Echter kom ik ook makkelijker mijn bed uit, en aan het eind van de werkdag sta ik niet op het punt om in slaap te vallen wanneer mijn hoofd een kussen zou raken. Daaruit trek ik de conclusie dat ik genoeg rust krijg, en de vermoeidheid vooral tussen mijn oren zit.
Nou kan het voor jou natuurlijk totaal anders werken en ben je daadwerkelijk vermoeid, maar misschien heb je er iets aan![]()
Drooggebruik? Pas op...Ik had gisteren een paar uur blauwe lotus "joints", maar kan niet direct zeggen dat het voor herhaling vatbaar is. Geen kater of last nu, maar ik ging wel wat misselijkheid slapen en had gewoon weer dramatische nachtmerries: "Ik kreeg vele uren om mijn koffers en rugtassen te vullen om toch met haast naar het vliegveld te gaan, maar het lukte me niet om alles in te pakken 🤣 Om lang verhaal kort te maken, vliegtuig heb ik niet kunnen bereiken en ik moest zelfs huilen"
Maar ik heb er verder zin in om verder te gaan met een periode zonder THC en de vermoeidheid hier is die van iemand die even hersenactiviteit mist en wanneer ik wat wakkerder ben door een extra kop koffie, dan loop ik andere gevaren als stress voelen of piekeren om weinig.
Wel veel verbetering vergeleken met 10 dagen terug hier!
Oppassen met blauwe lotus roken bedoel je? Het was in ieder geval een restje van een aankoop en ik herhaal het niet meer.Drooggebruik? Pas op...
Ja. Je bent iets aan het roken om tot rust te komen / je bewustzijn te veranderen. Van blauwe lotus kun je prima thee zetten.Oppassen met blauwe lotus roken bedoel je? Het was in ieder geval een restje van een aankoop en ik herhaal het niet meer.
Klopt, ik was niet echt slim bezig. En oppassen mag ik wel, al ben ik ondertussen in een voor mij niet vooraf geplande pauze. Ik wilde mijn reis naar Nederland zonder teveel ontwenningsverschijnselen meemaken en dat is gelukt.Ja. Je bent iets aan het roken om tot rust te komen / je bewustzijn te veranderen. Van blauwe lotus kun je prima thee zetten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."