#1
Vannacht heb ik weer iets beter kunnen slapen, alleen was het jammer dat ik er al om 05.00 uur uit moest om te gaan werken. Ik had nog wel iets langer willen slapen.
Ik ben benieuwd of de ergste ontwenningsverschijnselen nu achter de rug zijn.
Ik ben benieuwd of de ergste ontwenningsverschijnselen nu achter de rug zijn.