#1
Ik raad (groeps) therapie aan. Je verhaal is heel herkenbaar en dat heeft mij zo veel goeds gebracht.
Kun je nagaan wat een half jaar of een jaar met je gaat doen!Ik zit alweer bijna op 3 dagen clean en het gaat me zo gemakkelijk af.. ik vind oprecht weer geluk in het gewone dagelijkse leven en voel me echt fitter dan ik ooit heb gedaan in afgelopen jaar..
Pas op dat je je waakzaamheid niet verliest door je goede humeur. Dat was jarenlang mijn valkuil.Ik zit alweer bijna op 3 dagen clean en het gaat me zo gemakkelijk af.. ik vind oprecht weer geluk in het gewone dagelijkse leven en voel me echt fitter dan ik ooit heb gedaan in afgelopen jaar..
Nee mijn omgeving weet het niet, en naar de huisarts durf ik niet want ik zit midden in mijn adhd traject. Pas de diagnose gekregen en binnenkort therapie ervoor. Ik wil niet zon bom laten vallen. Ik wil eerst kijken of het op deze manier lukt.Hey Cat, wat naar dat je dit doormaakt. Weet jouw omgeving het en heb je al eens een huisarts gesproken? In elk geval goed van je dat je het hier plaatst!
Weggooien is je 2e goede stap 😉Ik heb nog een halve gram liggen. Ik wil hem zo graag weggooien maar iets houdt me tegen. Heeft iemand hier tips voor?
Dat is zeker waar, ik ga me er even mentaal op voorbereiden. Eerst even een blokje om wandelenWeggooien is je 2e goede stap 😉
Meteen impulsief weggooien, dan kun je niet meer terugkrabbelen.Dat is zeker waar, ik ga me er even mentaal op voorbereiden. Eerst even een blokje om wandelen
Ik heb het in de wc gedumpt. Mixed feelings. De verslaving vind het zonde maar mn hoofd en hartje zijn er blij mee.Ik 'moest' wel 1 laatste puntje nemen. Slaat natuurlijk weer nergens op, dat puntje doet niks voor me. Blijft me verbazen hoe sterk een verslaving kan zijn. Ach ja, we moeten allemaal ergens beginnen. En als iemand dit leest en in hetzelfde schuitje zit: Doe met me mee!!! Samen staan we sterk!! You are not Alone.Meteen impulsief weggooien, dan kun je niet meer terugkrabbelen.
Heb ook meteen de app 'i AM sober' gedownload. Dan kan ik zo mijn mijlpalen bijhouden.Ik vind het super knap dat je het meteen hebt gedaan! Dit is weer een stap in de goede richting!
Je kan dit!!
Ja, het sluipt er zo in. Daarom is het wel fijn dat ik dit forum heb ontdekt. Dan heb je een stuk meer bewustwording en je staat er niet alleen voor. Dankjewel!!Wees je ervan bewust dat je verslaving altijd tegen je zal blijven liegen. En dat de waarheid is dat je vele malen beter af bent zonder.
Het leven wordt echt weer leuk. Dat ondervind ik nu zelf ook na 20 jaar dagelijks gebruik (waarvan 10 jaar ook dagelijks harddrugs). Succes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."