In je uppie stoppen heeft bij mij nooit lang gewerkt. Ik viel altijd na een bepaalde tijd weer terug. Denken dat je het wel weer onder controle kan krijgen, maar uiteindelijk gaat het steeds slechter. Of het ene middel voor de andere vervangen. Het onderliggende probleem zag ik nog lang niet in (en om dat in te zien en aan te pakken is voor mij nu nog steeds heel hard werken..). Wat mij pas echt heeft geholpen is het programma van narcotics anonymous en echt actief mee doen in het programma. Je bouwt echt aan nieuwe versie van jezelf, waarin je ook niet meer wilt terugvallen. Maar je moet er wel voor aan de bak, blijven terugkomen en er mee bezig blijven.
Knap dat je kracht hebt gevonden om te willen veranderen. Beter grijp je dit moment met beide handen aan om op een gezondere manier het leven aan te kunnen. Want hoe langer je doorgaat hoe moeilijker veranderen wordt, is mijn ervaring..
Succes!
Knap dat je kracht hebt gevonden om te willen veranderen. Beter grijp je dit moment met beide handen aan om op een gezondere manier het leven aan te kunnen. Want hoe langer je doorgaat hoe moeilijker veranderen wordt, is mijn ervaring..
Succes!