#1
Je zit nu al op een vijfde vergeleken met dag één? Dat gaat veel te snel, Alinde!Goed dat je het zegt. We hadden een moeilijke groep maar er zijn mensen weggestuurd. Sfeer is nu veel beter.
Het is lastig. Je ‘mag’ niet op je kamer, de huiskamer is soms ook druk. Programma wijzigt vaak. Ik kan daar slecht tegen.
Je mag met 2 weg, aanvraag in drievoud en dan wijzigt de ander de plannen. Heb bijv nu maandverband nodig maar kan niet naar de winkel, zulke dingen.
Had het beter kunnen voorbereiden maarja. Heb ook te weinig kleding eigenlijk.
Verder dus momenteel een prettige groep. Zometeen een meeting, dat faciliteren ze wel. Dat heeft ook een duidelijke structuur, dat gaat vast beter. Ondanks alles zitten de pammen nu op een vijfde vergeleken met dag 1.
vandaar mijn pokkenhumeur haha.
Ik zou echt langzamer afbouwen en het laatste stukje desnoods thuis doen. Je wilt niet net zoals mij en andere forumleden PAWS oplopen..