#1
Nu ben ik natuurlijk aan t stuiteren. Eerst nog ff napraten bij de meet, knuffelen, verkeerde gang, sjaal vergeten. Als het 9 uur klaar is ben ik niet 9.05 thuis zeg maar.
Kopje thee dan maar.
Kopje thee dan maar.
Ja dat is wel eerlijk. Sowieso ben ik met en zonder drank heel anders geweest maar ook die depressie waar ik telkens in en uit schiet.Ja, geen alcohol gaat je zeker goed doen! En meetings en menselijke contacten ook.
Maar ik denk wel eens: wat doet je vreemd en wat lijk je op een compleet ander persoon als die van een aantal dagen terug. Ik denk dat je voorlopig netjes de medicatie van de professionele ondersteuning moet slikken.
Succes voorlopig want ups en downs zul je wel blijven hebben deze maanden.
Niet persee raar, maar bipolair. Extreem positief en volle moed en plots volledig andere kant op, naar triest, boos... Kip of ei is dan niet duidelijk (is het deel van je ontwenning, medicijnen of gewoon onderdeel van je Bipolaire persoonlijkheid)Ja dat is wel eerlijk. Sowieso ben ik met en zonder drank heel anders geweest maar ook die depressie waar ik telkens in en uit schiet.
Voor en na inname medicatie schijnt ook nogal een verschil te zijn. Voor de buitenwereld duidelijker dan voor mezelf. (Dat ik juist na de medicatie raar doe).
in ieder geval was deze avond nuttig.
duidelijke daginvulling
Ik kan als het goed is weer 6 weken dagbehandeling bij ggz.
Kordie heel veel succes met jouw traject. Klinkt ook niet makkelijk, goed te horen dat je toe bent aan de volgende stap
Online meetings zijn er ook natuurlijk. Daar mag je gewoon zien 'bij aanschuiven 'Yes… maar ik slik nu Antabus. De trek is er wel.
Misschien kan ik met de buurvrouw vaker afspreken.
En even bij mijn oude dagbesteding langs.
Ik ben verhuisd ja. Niet dat dat veel hielp om clean te blijven hoor. Daar is echt het interne werk voor nodig. Maar ik zit nu wel even goed hier in het ouderlijk huis. Rustige plek om m'n leven weer opnieuw op te bouwen. Inmiddels is er heel veel veranderd.Thanks. Jij bent wel verhuisd toch? Vind ik ook best een stap.
ja het moet nu ff comfortabel zijn. Heb afgelopen zomer bijv nieuw duur dekbed gekocht maar ik vind het een rotding to be honest. Vannacht m’n ouwe vod er weer op gegooid en dan ga ik tot eind februari niet meer met dat nieuwe ding kloten of druk om maken.
Ik ben gewoon ziek. Kan nu geen carrière maken, geen beddenwinkels bezoeken. Kan wel schilderen en kleien. Meetings bezoeken. Maar bij benzo afkick ben je gewoon ziek. That ‘s what it is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."