#1
Ik kreeg een privé bericht van iemand die mijn topic volgt en zelf graag wil stoppen (verder deel ik uiteraard geen PB’s hier).
Dat vind ik wel mooi. Zelf keek ik in t begin erg op tegen anderen maar nu al kijken we mensen op naar mij. Soms schaam ik me voor mijn schrijfsels maar ik heb geen keus, het MOET er uit.
Dit weekend zal ik maar niet opruimen, maandag intake WMO. Wil niet dat ze vindt dat het niet nodig is.
Heb ook weer wat geslapen.
Soms erger ik mij aan mijn SPV maar zij kan er ook niets aan doen dat er geen vrijwillige opnames meer zijn en dat er zoveel weg bezuinigd is. Ze doet eigenlijk wat ze kan, appt zelfs wel eens op haar vrije dag. Toen ik in crisis was kwam ze langs, thuis. AB zegt ook, ze is altijd bereikbaar.
Dat vind ik wel mooi. Zelf keek ik in t begin erg op tegen anderen maar nu al kijken we mensen op naar mij. Soms schaam ik me voor mijn schrijfsels maar ik heb geen keus, het MOET er uit.
Dit weekend zal ik maar niet opruimen, maandag intake WMO. Wil niet dat ze vindt dat het niet nodig is.
Heb ook weer wat geslapen.
Soms erger ik mij aan mijn SPV maar zij kan er ook niets aan doen dat er geen vrijwillige opnames meer zijn en dat er zoveel weg bezuinigd is. Ze doet eigenlijk wat ze kan, appt zelfs wel eens op haar vrije dag. Toen ik in crisis was kwam ze langs, thuis. AB zegt ook, ze is altijd bereikbaar.








