#1
De insomnia begint me op te breken. IK weet eigenlijk niet meer wat voor dag het is. Morgen meteen de apotheek bellen of mijn nieuwe rol er al ligt en zo nee, wanneer dan wel. Als er voor het weekend niks ligt heb ik een probleem.
Twee weken terug lag hij er al op woensdag volgens mij. Misschien ligt hij er gewoon en zijn ze de alert vergeten. Vandaag was woensdag en ik heb al heel even geslapen.
Kun je niet inloggen bij je apotheek?
Bij mijn apotheek kun je dan altijd zien wat en of er klaar ligt.